Ένα κουμπί για ζωντανή συνομιλία είναι ένα εικονίδιο που τοποθετείται κάπου στον ιστότοπό σας και επιτρέπει στους πελάτες να επικοινωνούν με την υποστήριξη πελατών σε πραγματικό χρόνο. Επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να επιλύουν γρήγορα και αποτελεσματικά τις απορίες των πελατών. Το κουμπί ζωντανής συνομιλίας μπορεί να αυξήσει το κέρδος, την ικανοποίηση των πελατών, τη διατήρηση των πελατών, την ικανοποίηση των αντιπροσώπων και πολλά άλλα.
You can customize your chat button to better fit your page and overall branding. In LiveAgent, you can even set up a chat button animation to grip your website visitor’s attention right off the bat. Live chat for website users can make the most of it by customizing the chat button.
If you would like to learn about other features to improve your customer service, check out help desk software.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το κουμπί συνομιλίας;
Το κουμπί ζωντανής συνομιλίας είναι ένα εικονίδιο που βρίσκεται στον ιστότοπό σας και επιτρέπει στους πελάτες της εταιρείας σας να επικοινωνήσουν με την υποστήριξη πελατών. Λόγω του γεγονότος ότι η ζωντανή συνομιλία επιτρέπει την επαφή σε πραγματικό χρόνο, έχουμε την ευκαιρία να απαντήσουμε γρήγορα στους πελάτες μας.
Πού πρέπει να βρίσκεται ένα κουμπί συνομιλίας;
Το κουμπί ζωντανής συνομιλίας θα πρέπει να τοποθετηθεί σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας σε εμφανές σημείο. Ο πελάτης δεν πρέπει να έχει πρόβλημα να το βρει. Χάρη σε αυτό, ο πελάτης μπορεί να λάβει μια γρήγορη απάντηση στην ερώτηση που τον απασχολεί.
Μπορείτε να εξατομικεύσετε το κουμπί συνομιλίας LiveAgent;
Η ζωντανή συνομιλία σάς επιτρέπει να απαντάτε γρήγορα σε ερωτήσεις πελατών. Το κουμπί συνομιλίας που θα πρέπει να υπάρχει στον ιστότοπό σας θα πρέπει να προσαρμοστεί σε αυτό. Στο LiveAgent έχετε τη δυνατότητα να εξατομικεύσετε το κουμπί. Πηγαίνοντας στην καρτέλα Διαμόρφωση > Συνομιλία > Κουμπιά συνομιλίας και κάνοντας κλικ στη δημιουργία, θα δείτε τη δυνατότητα δημιουργίας ενός κουμπιού. Μπορείτε να επιλέξετε από τα διαθέσιμα στυλ: συννεφάκι ομιλίας, πλαϊνό, γωνιακό ή ενσωματωμένο. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε το δικό σας ανεβάζοντας μια εικόνα ή γράφοντας το δικό σας κώδικα. Στο επόμενο παράθυρο μπορείτε να αλλάξετε το κείμενο, τη θέση και τα χρώματα των κουμπιών.
Αφού διαβάσετε για το κουμπί συνομιλίας, ίσως θέλετε να εξερευνήσετε τα κινούμενα σχέδια κουμπιών συνομιλίας. Αυτά προσφέρουν ενδιαφέροντα γραφικά που μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία χρήστη στην ιστοσελίδα σας. Επίσης, μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για εταιρείες, το οποίο προσφέρει πλεονεκτήματα σε σχέση με τις παραδοσιακές μεθόδους επικοινωνίας. Για μια βαθύτερη κατανόηση των δυνατοτήτων ζωντανής συνομιλίας, διαβάστε για τα χαρακτηριστικά που μπορούν να ενισχύσουν την εξυπηρέτηση πελατών σας. Τέλος, αν ενδιαφέρεστε για τις διάφορες επιλογές στην αγορά, δείτε τα 15 καλύτερα λογισμικά ζωντανής συνομιλίας για το 2022, ώστε να βρείτε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας.
Υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας
Ανακαλύψτε πώς η υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών σε πραγματικό χρόνο, επιλύοντας άμεσα τα ζητήματα τους. Ξεκινήστε δωρεάν και δείτε πώς μπορείτε να μετατρέψετε επισκέπτες σε πιστούς πελάτες.