Τι είναι το κουμπί παρότρυνσης για δράση;
Τα κουμπιά παρότρυνσης για δράση (γνωστά και ως κουμπιά CTA) είναι κουμπιά με δυνατότητα κλικ και εμπνέουν τους επισκέπτες του ιστότοπού σας να πραγματοποιήσουν μια συγκεκριμένη ενέργεια (τη μετατροπή που επιθυμείτε). Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε θέλετε να κάνουν οι επισκέπτες σας, όπως εγγραφή σε ένα ενημερωτικό δελτίο, εγγραφή για μια δωρεάν δοκιμή, προγραμματισμός μιας επίδειξης, προσθήκη ενός προϊόντος σε ένα καλάθι αγορών, υποβολή μιας φόρμας επικοινωνίας, έναρξη ζωντανής συνομιλίας, συμπλήρωση μιας φόρμας εγγραφής, συμμετοχή σε έρευνα, απλή επίσκεψη σε μια συγκεκριμένη σελίδα ιστότοπου κ.λπ. Τα κουμπιά CTA μπορεί είτε να στοχεύουν στη άμεση μετατροπή των επισκεπτών είτε να χρησιμεύσουν ως πολύτιμα βήματα στη διοχέτευση πωλήσεων για τη συμπλήρωση δευτερεύοντος στόχους μετατροπής.
Τα κουμπιά CTA μπορούν συνήθως να βρεθούν σε αρχικές σελίδες, σελίδες προορισμού, σελίδες προϊόντων, σελίδες τιμών, email πωλήσεων, ενημερωτικά δελτία, στο τέλος άρθρων ή ιστολογίου αναρτήσεις και σε διαδικτυακές διαφημίσεις. Μπορούν επίσης να τοποθετηθούν σχεδόν οπουδήποτε θέλετε να τραβήξετε την προσοχή των επισκεπτών σας, να τους προσελκύσετε και να τους παροτρύνετε να κάνουν την επιθυμητή ενέργεια και να βελτιώσουν το ποσοστό μετατροπών σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα κουμπιά παρότρυνσης για δράση είναι συνήθως τα μεγαλύτερα, τα πιο φωτεινά και καταλαμβάνουν την πιο περίοπτη θέση στη σελίδα που τοποθετούνται.
Γιατί είναι τόσο σημαντικά τα κουμπιά παρότρυνσης για δράση;
Η επιτυχία του ιστότοπού σας καθορίζεται από το πόσο καλά μπορεί να μετατρέψει επισκέπτες και υποψήφιους πελάτες σε πελάτες που πληρώνουν. Κάθε φορά που οι επισκέπτες επισκέπτονται τον ιστότοπό σας, περιμένουν κάποια καθοδήγηση για το τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια. Διαφορετικά, μπορεί να μπερδευτούν και να φύγουν από τη σελίδα σας χωρίς να προβούν σε περαιτέρω ενέργειες. Ωστόσο, π.χ., σύμφωνα με μια μελέτη της Small Biz Trends, περίπου το 70% των ιστοτόπων B2B μικρών επιχειρήσεων δεν διαθέτουν παρότρυνση για δράση.
Τα στρατηγικά τοποθετημένα κουμπιά παρότρυνσης για δράση δημιουργούν μια καλύτερη εμπειρία χρήστη για τους επισκέπτες, τραβούν την προσοχή τους, τους ενθαρρύνουν να κάνουν τα επόμενα βήματα, αυξάνουν την αφοσίωση. Σας βοηθούν επίσης να βελτιώσετε τις μετατροπές του στόχου σας και συμβάλλουν στα συνολικά ποσοστά μετατροπών του ιστότοπού σας. Συγκεκριμένα, όταν πρόκειται για τις σελίδες προορισμού σας, ένα οπτικά ελκυστικό, καλά τοποθετημένο κουμπί CTA μπορεί τελικά να σημαίνει τη διαφορά μεταξύ μιας μετατροπής και μιας αποχώρησης. Η επιτυχία των καμπανιών μάρκετινγκ email σας εξαρτάται επίσης σε μεγάλο βαθμό από την αποτελεσματικότητα των CTA email σας.
Πώς προσθέτετε ένα κουμπί παρότρυνσης για δράση σε έναν ιστότοπο;
Όταν προσθέτετε κουμπιά παρότρυνσης για δράση στον ιστότοπό σας, υπάρχουν τρεις σημαντικοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη για να διασφαλίσετε ότι προσελκύουν αποτελεσματικά τους επισκέπτες και οδηγούν σε μετατροπές. Τα κουμπιά CTA πρέπει να τοποθετούνται σωστά, σχεδιασμένα να εντοπίζονται εύκολα και χωρίς κόπο.
τοποθέτηση κουμπιού: Σκεφτείτε τις πιο κατάλληλες θέσεις για τα κουμπιά CTA. Θα πρέπει να τοποθετούνται σε κεφαλίδες, πλαϊνά πλαίσια και στο κάτω μέρος των σελίδων.
σχεδιασμός κουμπιού: Επιλέξτε το σωστό σχέδιο κουμπιών CTA – λάβετε υπόψη τη μορφή των κουμπιών, το μέγεθος και το χρώμα, ώστε να φαίνονται ελκυστικά οπτικά. Δοκιμάστε διάφορες επιλογές κουμπιών για να δείτε ποια έχει τα περισσότερα κλικ.
κείμενο ή αντίγραφο: Γράψτε το αντίγραφο που είναι σύντομο, κατευθείαν στο θέμα και με δυνατότητα δράσης. Θα πρέπει να παρέχει μια σαφή ένδειξη του τι συμβαίνει όταν οι επισκέπτες κάνουν κλικ στο κουμπί.
Πώς να κάνετε το κουμπί παρότρυνσης για δράση να ξεχωρίζει;
Ο σχεδιασμός του κουμπιού παρότρυνσης για δράση παίζει καθοριστικό ρόλο στη βελτίωση των ποσοστών μετατροπών του ιστότοπού σας. Ένα κουμπί CTA που προσελκύει την προσοχή είναι ένα άθροισμα διαφόρων κρίσιμων στοιχείων (χρώμα, αντίθεση, σχήμα, μέγεθος και αντίγραφο). Ακολουθούν ορισμένες βέλτιστες πρακτικές για το πώς να κάνετε τα κουμπιά παρότρυνσης για δράση να ξεχωρίζουν στον ιστότοπό σας:
διαλέξτε το σωστό χρώμα κουμπιού
Αν και δεν υπάρχει μια ενιαία προσέγγιση για το ποιο χρώμα λειτουργεί καλύτερα για τα κουμπιά CTA – τα φωτεινά χρώματα όπως το κόκκινο, το πράσινο, το κίτρινο και το πορτοκαλί αναφέρονται ότι έχουν καλύτερη απόδοση, ενώ το μαύρο, το λευκό, το γκρι και το καφέ συνιστάται πρέπει να αποφεύγεται στις περισσότερες περιπτώσεις. Π.χ., το HubSpot δοκίμασε κάποτε τα κόκκινα και πράσινα κουμπιά CTA και διαπίστωσε ότι το κόκκινο κουμπί CTA είχε καλύτερη απόδοση από το πράσινο κατά 21%.
αντίθεση με το περιβάλλον
Γενικά, συνιστάται η χρήση χρωμάτων με υψηλή αντίθεση στο χρώμα του φόντου και στα γύρω στοιχεία για να διασφαλίσετε ότι τα κουμπιά CTA μπορούν να τραβήξουν εύκολα την προσοχή του χρήστη. Βέβαια, το χρώμα θα πρέπει να συνδυάζεται με τον συνολικό σχεδιασμό του ιστότοπού σας και τον χρωματικό συνδυασμό του.
προσοχή στο μέγεθος
Ενώ ένα κουμπί παρότρυνσης για δράση πρέπει να είναι αρκετά μεγάλο για να διαβάζεται εύκολα τόσο σε επιτραπέζιους υπολογιστές όσο και σε κινητά, δεν θα πρέπει να είναι σημαντικά μεγαλύτερο από τα υπόλοιπα στοιχεία του ιστότοπου. Φροντίστε επίσης να προσθέσετε αρκετό λευκό χώρο γύρω από το κουμπί για να το κάνετε να ξεχωρίζει.
βρείτε το καλύτερο σχήμα
Όσον αφορά το σχήμα του κουμπιού CTA, μπορεί να θέλετε να χρησιμοποιήσετε είτε αιχμηρές είτε στρογγυλεμένες άκρες. Αν και και οι δύο επιλογές είναι αρκετά κοινές, τα κουμπιά παρότρυνσης για δράση με στρογγυλεμένες άκρες θεωρούνται πιο ελκυστικά για το ανθρώπινο μάτι.
χρησιμοποιήστε αντίγραφο που εστιάζει στη δράση
Τα ρήματα δράσης (όπως Συμμέτεχετε, Παραγγείλτε, Αποκτήστε, Κερδίστε, Κατεβάστε), σε συνδυασμό με ‘Τώρα’ ή άλλες λέξεις που μεταφέρουν την αίσθηση του επείγοντος είναι γνωστό ότι βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα των κουμπιών CTA. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι η χρήση της γλώσσας πρώτου προσώπου (“Λήψη του δωρεάν προτύπου μου” αντί για ‘Λήψη δωρεάν προτύπου’) μπορεί να βελτιώσει το ποσοστό CTR κατά 90%.
Ποια είναι μια καλή αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων κουμπιού παρότρυνσης για δράση;
Δεν υπάρχει καθολικό σημείο αναφοράς για το τι θεωρείται καλή αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων για τα κουμπιά παρότρυνσης για δράση. Ωστόσο, σύμφωνα με την έρευνα Vye, η μέση αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων για διάφορους τύπους στοιχείων παρότρυνσης για δράση (κουμπιά, κείμενα και εικόνες) είναι 4,23% σε όλους τους κλάδους, ενώ το μέσο CTR για τα κουμπιά παρότρυνσης για δράση είναι 5,31% (σε σύγκριση με 2 ,06% για CTA μόνο κειμένου και 3,53% για σχεδιασμένα CTA που βασίζονται σε εικόνα). Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι οι μέσες αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων CTA μπορεί να διαφέρουν σημαντικά ανά κλάδο. Έτσι, οι κλάδοι των χρηματοοικονομικών, του e-commerce, των logistics και των ακινήτων έχουν τις υψηλότερες αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων CTA, ενώ οι ηλεκτρικοί, ιατρικοί/υγειονομικής περίθαλψης , και η τεχνολογία είναι από τους χαμηλότερους.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Τι είναι το κουμπί παρότρυνσης για δράση;
Το κουμπί παρότρυνσης για δράση (κουμπί CTA) είναι ένα κουμπί που στοχεύει στην προσέλκυση επισκεπτών του ιστότοπου και πιθανών πελατών και στην ενθάρρυνση τους να εκτελέσουν την επιθυμητή ενέργεια, όπως επίσκεψη σε μια συγκεκριμένη σελίδα, εγγραφή σε ένα ενημερωτικό δελτίο, προσθήκη ενός προϊόντος σε ένα καλάθι αγορών, εγγραφή για δωρεάν δοκιμή, έναρξη ζωντανής συνομιλίας, κ.λπ. Τα κουμπιά CTA τοποθετούνται συνήθως σε αρχικές σελίδες, σελίδες προορισμού, σελίδες τιμών, ενημερωτικά δελτία, email πωλήσεων και διαφημίσεις.
Γιατί είναι τόσο σημαντικά τα κουμπιά παρότρυνσης για δράση;
Κάθε φορά που οι επισκέπτες περιηγούνται στον ιστότοπό σας, τα κουμπιά παρότρυνσης για δράση τους καθιστούν σαφές τα επόμενα βήματα που πρέπει να κάνουν - διαφορετικά μπορεί απλώς να φύγουν χωρίς μετατροπή. Έτσι, τα κουμπιά CTA διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην προσέλκυση επισκεπτών του ιστότοπου, καθοδηγώντας τους στη διαδρομή αγοράς και συμβάλλοντας στην αύξηση των μετατροπών.
Πώς προσθέτετε ένα κουμπί παρότρυνσης για δράση σε έναν ιστότοπο;
Για να προσθέσετε ένα κουμπί παρότρυνσης για δράση στον ιστότοπό σας και να διασφαλίσετε ότι μετατρέπει αποτελεσματικά τους επισκέπτες, σκεφτείτε πού θα τοποθετηθεί, πώς θα μοιάζει και τι θα λέει. Επιλέξτε τη σωστή τοποθέτηση (κεφαλίδες, πλαϊνές γραμμές, κάτω μέρος σελίδας), σχέδιο (φόρμα, μέγεθος και χρώμα που θα την κάνουν να φαίνεται ελκυστική στους επισκέπτες του ιστότοπού σας) και κείμενο που δηλώνει ξεκάθαρα τι συμβαίνει όταν κάνετε κλικ στο κουμπί.
Πώς μπορώ να κάνω το κουμπί παρότρυνσης για δράση να ξεχωρίζει;
Για να κάνετε το κουμπί CTA να ξεχωρίζει, επιλέξτε το χρώμα που ταιριάζει καλύτερα στη συνολική σχεδίαση του ιστότοπού σας (συνιστώνται γενικά το κόκκινο, το πράσινο, το πορτοκαλί και το κίτρινο). Βεβαιωθείτε ότι έχει καλή αντίθεση με το χρώμα του φόντου σας και είναι αρκετά μεγάλο ώστε να τραβήξει την προσοχή χωρίς να επισκιάζει το υπόλοιπο περιεχόμενο. Χρησιμοποιήστε κείμενο γεμάτο δράση που προσθέτει την αίσθηση του επείγοντος και να θυμάστε ότι η χρήση της γλώσσας πρώτου προσώπου μπορεί να βελτιώσει επιπλέον το CTR παρότρυνσης για δράση.
Τι είναι μια καλή αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων παρότρυνσης για δράση;
Αν και δεν υπάρχει καθολικό σημείο αναφοράς για το τι θα μπορούσε να θεωρηθεί καλή αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων για τα κουμπιά παρότρυνσης για δράση, η έρευνα του πρακτορείου μάρκετινγκ Vye διαπίστωσε ότι το μέσο ποσοστό CTR για διάφορους τύπους στοιχείων παρότρυνσης για δράση είναι 4,23% όλων των βιομηχανιών (5,31% ειδικά για τα κουμπιά CTA). Αυτός ο αριθμός, ωστόσο, μπορεί να διαφέρει σημαντικά ανάλογα με τον κλάδο.
Αφού μάθετε τι είναι το κουμπί παρότρυνσης για δράση, μπορείτε να ανακαλύψετε τι κάνει μια καλή παρότρυνση για δράση να ξεχωρίζει. Εξερευνήστε τις στρατηγικές για ορατότητα και συναρπαστική σχεδίαση που θα ενισχύσουν την αποτελεσματικότητά σας.
Ανακαλύψτε πώς το VoIP μπορεί να κάνει τις κλήσεις σας πιο οικονομικές και αποτελεσματικές. Μάθετε για τις λειτουργίες, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, καθώς και πώς να επιλέξετε τον καλύτερο πάροχο. Βελτιστοποιήστε τη σύνδεσή σας για ακόμα καλύτερη εμπειρία κλήσεων. Εξερευνήστε περισσότερα και ξεκινήστε δωρεάν σήμερα!