Τι είναι μια Κλεισμένη Καρτέλα;
Η τελική κατάσταση της καρτέλας συνήθως ονομάζεται «κλεισμένη». Η βέλτιστη πρακτική στον κλάδο απαιτεί από τον πελάτη και όχι τον αντιπρόσωπο να κλείσει την καρτέλα αφού ο τελευταίος αλλάξει την κατάσταση της καρτέλας σε “Επιλυθείσα” , υποδεικνύοντας ότι ο αιτών συμφωνεί με την επίλυση. Εάν ο πελάτης δεν συμφωνεί, μπορεί απλώς να απαντήσει στην καρτέλα και θα αφαιρεθεί από τη στοίβα “Επιλυθείσες”.
Frequently Asked Questions
Πώς να ορίσετε μια κλεισμένη καρτέλα;
Μία κλεισμένη καρτέλα είναι η τελική κατάσταση της καρτέλας. Η εκχώρηση της κατάστασης "κλεισμένη" θα πρέπει να ακολουθεί την κατάσταση "λύση". Η κατάσταση "κλεισμένη" σημαίνει ότι ο πελάτης συμφωνεί με την επίλυση και ο αντιπρόσωπος θεωρεί ότι το θέμα έκλεισε.
Κλείνει αυτόματα την καρτέλα το LiveAgent;
Το LiveAgent επιτρέπει το αυτόματο κλείσιμο καρτελών. Εάν θέλετε να ορίσετε αυτήν την επιλογή, πρέπει να επιλέξετε έναν κανόνα για να καθορίσετε πότε θα πρέπει να κλείσει μία συγκεκριμένη καρτέλα. Όταν το σύστημα ξέρει να κλείσει την καρτέλα, θα το κάνει αυτόματα.
Πώς να αποκτήσετε πρόσβαση σε μια λίστα κλεισμένων καρτελών;
Εάν θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις κλεισμένες καρτέλες σας, πρέπει να συνδεθείτε στο LiveAgent και να επιλέξετε τις καρτέλες σας. Εκεί μπορείτε να βρείτε μια κατηγορία κλεισμένων καρτελών, καθώς και να φιλτράρετε και να αναζητήσετε άλλες κατηγορίες καρτελών.
Αφού διαβάσετε για την "Κλεισμένη Καρτέλα", μπορείτε να εξερευνήσετε τι είναι το σύστημα καρτελών και ποια είναι τα οφέλη του για την επιχείρησή σας. Ανακαλύψτε πώς το λογισμικό καρτελών μπορεί να βελτιώσει τη ροή εργασιών και την ικανοποίηση των πελατών σας.
Επιπλέον, μπορείτε να εξετάσετε τα λογισμικά καρτελών που προσφέρει η LiveAgent για το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών σας. Μάθετε πώς αυτά τα εργαλεία μπορούν να ενισχύσουν την ομάδα υποστήριξής σας και να προσφέρουν καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.
Τέλος, δείτε πώς μπορεί να συγκριθεί η επιτόπια έναντι απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών. Κατανοήστε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε επιλογής για να επιλέξετε την καλύτερη στρατηγική για την επιχείρησή σας.
Τι Είναι οι Εξερχόμενες Κλήσεις;
Ανακαλύψτε τι είναι οι εξερχόμενες κλήσεις και πώς να βελτιώσετε τις στρατηγικές σας για επιτυχημένες κλήσεις. Μάθετε πώς να δημιουργείτε δυνητικούς πελάτες και να επεκτείνετε τις επαφές σας, ενώ εξασφαλίζετε συμμόρφωση με τους νόμους και κανονισμούς. Δοκιμάστε το LiveAgent δωρεάν και αναβαθμίστε τις τηλεφωνικές σας αλληλεπιδράσεις!