Τι είναι η κλήση SIP;
Η κλήση SIP είναι επίσης γνωστή ως κλήση Session Initiation Protocol. Το Session Initiation Protocol είναι ένα πρωτόκολλο σηματοδότησης που χρησιμοποιείται για την έναρξη, τη διατήρηση και τον τερματισμό περιόδων επικοινωνίας μέσω VoIP και άλλων πλατφορμών επικοινωνίας που βασίζονται στο Διαδίκτυο και στο cloud. Η κλήση SIP συχνά εναλλάσσεται με την κλήση VoIP, ωστόσο, αυτό δεν είναι ακριβώς σωστό. Το VoIP (Voice over Internet Protocol) είναι ένας ευρύτερος όρος που αναφέρεται σε μια ομάδα τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται για την αποστολή και λήψη τηλεφωνικών κλήσεων που πραγματοποιούνται μέσω Διαδικτύου και όχι παραδοσιακές τηλεφωνικές γραμμές. Ενώ το SIP είναι μια μεμονωμένη τεχνολογία που υποστηρίζει VoIP. Εκτός από τις φωνητικές κλήσεις, το πρωτόκολλο SIP χρησιμοποιείται για τη μετάδοση διαφόρων δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων συνομιλιών βίντεο και βιντεοκλήσεων, τηλεδιάσκεψης, ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων και άλλων επικοινωνιών πολυμέσων.
Εκτός από την έναρξη τηλεφωνικών κλήσεων, ένα τηλεφωνικό σύστημα SIP μπορεί να εκτελεί και άλλες λειτουργίες VoIP, όπως η αναγνώριση της θέσης του χρήστη, ο προσδιορισμός της διαθεσιμότητάς τους να ανταποκρίνονται και εάν η συσκευή του παραλήπτη είναι συμβατή με τον τύπο κλήσης που ξεκίνησε, η μεταφορά και ο τερματισμός κλήσεων κ.λπ.
Πώς λειτουργεί η κλήση SIP;
Ένα παραδοσιακό τηλεφωνικό σύστημα αποτελείται από τρία βασικά μέρη:
Private Branch Exchange (PBX), ένα τηλεφωνικό σύστημα εσωτερικής εγκατάστασης που διαχειρίζεται τις κλήσεις.
Primary Rate Interface (PRI) γραμμές που συνδέουν κλήσεις στο PSTN.
Δημόσιο τηλεφωνικό δίκτυο με μεταγωγή (PSTN) που δρομολογεί τις κλήσεις στον προορισμό τους.
Η κλήση SIP επιτρέπει βασικά την παράλειψη γραμμών PRI καθώς χρησιμοποιεί έναν κορμό SIP (που είναι μια εικονική σύνδεση) που συνδέει απευθείας το PBX με το PSTN μέσω του Διαδικτύου. Η κλήση SIP αφαιρεί επίσης την ανάγκη για πολλαπλές τηλεφωνικές γραμμές που επιτρέπει την ευκολότερη και φθηνότερη επεκτασιμότητα σε σύγκριση με τη χρήση παραδοσιακών τηλεφωνικών γραμμών για επιχειρήσεις.
Δεδομένου ότι κάθε κορμός SIP μπορεί να χωρέσει απεριόριστο αριθμό καναλιών (ένα κανάλι ισοδυναμεί με μία εισερχόμενη ή εξερχόμενη κλήση), μια επιχείρηση θα απαιτούσε έναν μόνο κορμό SIP ανεξάρτητα από τον αριθμό των ταυτόχρονων κλήσεων. Αντί να αγοράζετε πρόσθετες τηλεφωνικές γραμμές που συνήθως διατίθενται σε ομάδες των 23 (που συνήθως χρησιμοποιούνται περισσότερο από ό,τι χρησιμοποιούνται στην πραγματικότητα), με την κλήση SIP, μπορείτε να αγοράσετε ένα κανάλι τη φορά μόνο όταν χρειάζεται. Επιπλέον, η κλήση SIP παρέχει σημαντική εξοικονόμηση κόστους στις επαγγελματικές επικοινωνίες, καθώς οι τοπικές, υπεραστικές και διεθνείς κλήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν χρησιμοποιώντας απλώς τη σύνδεση στο Διαδίκτυο.
Start your free trial today
Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.
Παρακολουθήστε ένα βίντεο για τις κλήσεις SIP
Η κλήση SIP και το λογισμικό κέντρου υποστήριξης LiveAgent είναι δύο προϊόντα που μπορούν να ενσωματωθούν απρόσκοπτα, παρέχοντας στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μια ενοποιημένη εμπειρία επικοινωνίας για τους πελάτες τους. Αυτή η ενοποίηση επιτρέπει στους πελάτες να πραγματοποιούν κλήσεις απευθείας στο κέντρο υποστήριξης και στους αντιπροσώπους του κέντρου υποστήριξης να έχουν εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες πελατών και βάσεις γνώσεων. Με την κλήση SIP, οι επιχειρήσεις μπορούν να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα κάνοντας τις κλήσεις πιο αποτελεσματικές και το λογισμικό κέντρου υποστήριξης LiveAgent διασφαλίζει ότι η εξυπηρέτηση πελατών είναι πάντα στο υψηλότερο επίπεδο.
Frequently Asked Questions
Ποια είναι τα οφέλη της κλήσης SIP;
Η κλήση SIP ξεκλειδώνει μια σειρά από οφέλη για τις επιχειρήσεις. Ένα τηλεφωνικό σύστημα SIP είναι εύκολο να ρυθμιστεί, να διαχειριστεί και να κλιμακωθεί όποτε χρειάζεται χωρίς να χρειάζεται να προσθέσετε περισσότερες τηλεφωνικές γραμμές. Επιτρέπει μεγαλύτερη απόδοση κόστους εξαλείφοντας πολλαπλά δίκτυα, υπερβολικό υλικό, κόστος εγκατάστασης και συντήρησης. Δεδομένου ότι οι κλήσεις SIP μπορούν να ληφθούν σε όλα τα είδη φορητών υπολογιστών και φορητών συσκευών και να δρομολογηθούν εύκολα, αυτό βοηθά να γίνει η επιχείρησή σας πιο διαθέσιμη για πελάτες και υπαλλήλους.
Ποιος πρέπει να χρησιμοποιεί την κλήση SIP;
Η κλήση SIP υιοθετείται ευρέως από μικρές επιχειρήσεις και νεοσύστατες επιχειρήσεις σε διάφορους τομείς λόγω της αβίαστης εφαρμογής, της ευελιξίας, της εύκολης προσβασιμότητας σε όλες τις συσκευές, της επεκτασιμότητας, της αξιοπιστίας και της οικονομικής αποδοτικότητας. Πολλοί οργανισμοί το χρησιμοποιούν τόσο για εξωτερικές όσο και για εσωτερικές επικοινωνίες. Αν και οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις ενδέχεται να αντιμετωπιστούν με τη μετάβαση στο SIP trunking και τη μεταφορά του συστήματος PBX τους στο cloud, μπορούν επίσης να επωφεληθούν από τη μακροπρόθεσμη εξοικονόμηση κόστους στα έξοδα επικοινωνίας τους.
Είναι δυνατή η πραγματοποίηση κλήσεων SIP στο LiveAgent;
Το LiveAgent λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να ενσωματωθεί με μια ποικιλία εφαρμογών τρίτων, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων παρόχων SIP trunking, όπως το Twilio. Μπορείτε εύκολα να συνδέσετε softphone ως άλλη συσκευή, να προσθέσετε τον πάροχο SIP και να πραγματοποιήσετε κλήσεις SIP στο LiveAgent, ενώ αυτές οι κλήσεις θα εξακολουθούν να διαχειρίζονται, να καταγράφονται και να παρακολουθούνται από την ισχυρή υποδομή δικτύου του LiveAgent. Για να προσθέσετε τον δικό σας πάροχο SIP στο LiveAgent, ανατρέξτε σε αυτόν τον οδηγό: Ενσωμάτωση του παρόχου SIP για φιλοξενούμενες άδειες.
Αφού μάθετε τα βασικά για τις κλήσεις SIP, εξερευνήστε πώς λειτουργούν οι κλήσεις VoIP και τα πλεονεκτήματά τους για τη βελτίωση της επικοινωνίας σας. Μπορείτε επίσης να ανακαλύψετε πώς η ενσωμάτωση με το SIPcity μπορεί να ενισχύσει τις επιχειρηματικές σας δυνατότητες.
Εάν ενδιαφέρεστε για περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες, το MicroSIP προσφέρει μια απλή λύση ενσωμάτωσης που μπορεί να είναι χρήσιμη για τις ανάγκες σας. Επιπλέον, το λογισμικό VoIP παρέχει μια σύγκριση με τα παραδοσιακά τηλέφωνα και μπορεί να σας καθοδηγήσει στην επιλογή του σωστού παρόχου.
Τέλος, ανακαλύψτε τα σημαντικά οφέλη του SIP trunking και πώς μπορούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση πελατών σας, προσφέροντας αποτελεσματικές λύσεις για την επιχείρησή σας.
Ανακαλύψτε πώς το VoIP μπορεί να κάνει τις κλήσεις σας πιο οικονομικές και αποτελεσματικές. Μάθετε για τις λειτουργίες, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, καθώς και πώς να επιλέξετε τον καλύτερο πάροχο. Βελτιστοποιήστε τη σύνδεσή σας για ακόμα καλύτερη εμπειρία κλήσεων. Εξερευνήστε περισσότερα και ξεκινήστε δωρεάν σήμερα!