Κέντρο εξυπηρέτησης ανοιχτού λογισμικού;
Το κέντρο εξυπηρέτησης ανοιχτού κώδικα είναι λογισμικό που προσφέρει σύστημα διαχείρισης καρτελών. Αυτό το λογισμικό παρέχει μια προρυθμισμένη έκδοση και είναι προσαρμόσιμο. Ένα λογισμικό ανοιχτού κώδικα κέντρου υποστήριξης μπορεί να περιλαμβάνει πολλές δυνατότητες που μπορείτε να βρείτε στις επί πληρωμή εκδόσεις του. Εργαλεία όπως πίνακες ελέγχου αντιπροσώπων, CRM, ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ζωντανή συνομιλία είναι από τα πιο δημοφιλή.
Δεν έχει περιορισμούς και είναι πλήρως λειτουργικό για όλους τους χρήστες. Μερικοί από αυτούς τους τύπους λογισμικού είναι δωρεάν. Ωστόσο, ορισμένα από αυτά πρέπει να πληρωθούν κατά τη λήψη.
Το κέντρο εξυπηρέτησης ανοιχτού λογισμικού έχει δημιουργηθεί για την παροχή υποστήριξης, έτσι ώστε να δρομολογεί προβλήματα και ερωτήσεις πελατών που αποστέλλονται μέσω email, φόρμες επικοινωνίας ή ζωντανή συνομιλία στην πλατφόρμα. Προσφέρει επίσης διάφορες λειτουργίες και δυνατότητες του κέντρου εξυπηρέτησης για γρήγορη αντίδραση σε ερωτήσεις.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το κέντρο εξυπηρέτησης ανοιχτού λογισμικού;
Το λογισμικό ανοιχτού λογισμικού είναι λογισμικό που μπορεί να αναπτυχθεί από μια ευρεία κοινότητα ανάπτυξης. Το κέντρο εξυπηρέτησης ανοιχτού λογισμικού είναι ένα λογισμικό που βασίζεται αποκλειστικά σε ανοιχτό λογισμικό και προσφέρει σύστημα διαχείρισης καρτελών. Σας επιτρέπει να παρέχετε υποστήριξη πελατών και κατευθύνει αιτήματα από διάφορα κανάλια επικοινωνίας στην πλατφόρμα (e-mail, φόρμες επικοινωνίας, ζωντανή συνομιλία), χάρη στα οποία ο αντιπρόσωπος μπορεί να διαχειριστεί τα πάντα σε ένα μέρος.
Ποια είναι τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά ενός κέντρου εξυπηρέτησης ανοιχτού λογισμικού;
Τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του κέντρου εξυπηρέτησης ανοιχτού λογισμικού είναι η δυνατότητα επικοινωνίας μέσω διαφόρων καναλιών επαφής, καθώς και η διαχείριση μεμονωμένων καρτελών και η δυνατότητα ανάλυσης με βάση τα δεδομένα και τις αναφορές που συλλέγονται. Και όλα αυτά είναι δυνατά σε ένα μέρος, το οποίο σίγουρα διευκολύνει και βελτιώνει την εργασία.
Είναι το LiveAgent ένα κέντρο εξυπηρέτησης ανοιχτού λογισμικού;
Το LiveAgent είναι ένα κέντρο εξυπηρέτησης ανοιχτού λογισμικού. Προσφέρει όλες τις λειτουργίες που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση πελατών και την τεχνική υποστήριξη.
Αν βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο για το κέντρο εξυπηρέτησης ανοικτού λογισμικού, ίσως θελήσετε να εξερευνήσετε την εναλλακτική λύση του Desk, για να ανακαλύψετε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη επιλογή στην αγορά και πώς μπορεί να σας εξοικονομήσει περισσότερα. Επίσης, αν ψάχνετε για ένα αποτελεσματικό λογισμικό καρτελών, το LiveAgent προσφέρει ένα ισχυρό εργαλείο που ενισχύει την ομάδα υποστήριξής σας και βελτιώνει την ικανοποίηση των πελατών.
Επιπλέον, το καλύτερο λογισμικό κέντρου υποστήριξης διατίθεται για δωρεάν δοκιμή, προσφέροντας προηγμένα χαρακτηριστικά για μια εξαιρετική εμπειρία πελατών. Αν χρησιμοποιείτε το ExpressionEngine, δείτε πώς μπορείτε να ενσωματώσετε τη ζωντανή συνομιλία με τον ιστότοπό σας μέσω της ενσωμάτωσης ExpressionEngine.
Τέλος, για να κατανοήσετε καλύτερα τις επιλογές σας μεταξύ επί τόπου και απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών, το άρθρο αυτό θα σας βοηθήσει να ανακαλύψετε τα οφέλη και τις κατάλληλες περιπτώσεις χρήσης κάθε προσέγγισης. Εξετάστε επίσης τις διαφορές μεταξύ εξυπηρέτησης πελατών μέσω υπολογιστή και τηλεφώνου για να αποφασίσετε ποια μέθοδος ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας.
Αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή
Η αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή είναι μια διαδικασία αντιστοίχισης της προεπιλεγμένης διεύθυνσης τομέα URL σε μια διεύθυνση URL άλλου τομέα. Με αυτόν τον τρόπο, το URL μπορεί να περιλαμβάνει το όνομα της εταιρείας σας.