Τι είναι η κατάσταση καρτέλας;
Η κατάσταση των καρτελών ονομάζεται επίσης φάση καρτελών. Μέσω της διαδικασίας επίλυσης, οι καρτέλες μπορούν να επισημανθούν με διάφορες καταστάσεις όπως Νέα, Ανοιχτή, Απαντημένη, Επιλυμένη ή Αναβληθείσα.
– Νέα καρτέλα: Αυτή είναι μία καρτέλα που δεν έχει ακόμη ανοίξει και δεν την έχουμε διαχειριστεί
– Καρτέλα που απαντήθηκε: Μόλις απαντήσετε σε μια καρτέλα, επισημαίνεται ως Απαντημένη
– Ανοιχτή καρτέλα: Εάν ο πελάτης σας ανταποκρίθηκε στην απάντησή σας, η κατάσταση του εισιτηρίου αλλάζει σε Ανοιχτή
– Αναβληθείσα καρτέλα: Εάν αναβάλλετε μία καρτέλα, επισημαίνεται ως Αναβληθείσα
– Επιλυμένη καρτέλα: Όταν μια καρτέλα φτάσει στο τελικό στάδιο της επεξεργασίας, επισημαίνεται ως Επιλυμένη
Οι καταστάσεις Νέα Ετικέτα και Ανοιχτή Ετικέτα έχουν τη μεγαλύτερη σημασία, γιατί πρέπει να αντιμετωπιστούν και να επιλυθούν πρώτες. Το LiveAgent θα επισημάνει αυτόματα αυτές τις καρτέλες και θα τις ταξινομήσει βάσει προτεραιότητας.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η κατάσταση καρτέλας;
Η κατάσταση της καρτέλας είναι το κάθε στάδιο που περνά μια καρτέλα κατά τον κύκλο ζωής της. Οι καταστάσεις που μπορούν να εκχωρηθούν σε μια καρτέλα είναι οι παρακάτω: νέες, ανοιχτές, απαντημένες, επιλυμένες ή αναβληθείσες
Σε τι χρησιμεύει η κατάσταση καρτέλας
Η κατάσταση της καρτέλας σας επιτρέπει να καταλάβετε σε ποιο στάδιο είναι ένα δεδομένο αίτημα εκείνη τη στιγμή, αν έχει ήδη ανοίξει, αν το έχει διαχειριστεί κάποιος ή αν περιμένει λύση, επειδή ο εκπρόσωπος χρειάζεται περισσότερες πληροφορίες.
Πώς μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της καρτέλας στο LiveAgent;
Στο LiveAgent μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της καρτέλας στην ενότητα Καρτέλες. Η κατάσταση εμφανίζεται σε κάθε μια καρτέλα ξεχωριστά.
Αφού διαβάσετε για την κατάσταση καρτέλας, μπορείτε να εξερευνήσετε το θέμα της επί τόπου έναντι απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών. Αυτή η σελίδα αναλύει τα οφέλη και τις προκλήσεις κάθε μορφής εξυπηρέτησης. Επίσης, ανακαλύψτε περισσότερα για την αρχειοθέτηση, μια διαδικασία που βοηθά στην οργάνωση και αποθήκευση σημαντικών πληροφοριών. Τέλος, μάθετε πώς το κουμπί για επίλυση μπορεί να βελτιώσει την αποδοτικότητα της ομάδας σας και να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών σας.