Τι είναι μία καρτέλα σε αναστολή;
Το LiveAgent μπορεί να εντοπίσει email που μοιάζουν με spam. Σε ορισμένα συστήματα κέντρων υποστήριξης, αυτά τα είδη καρτελών ονομάζονται καρτέλες σε αναστολή. Ωστόσο, στο LiveAgent, ονομάζονται απλά SPAM. Όταν μία καρτέλα επισημαίνεται ως SPAM, δεν περιλαμβάνεται στην ουρά “προς επίλυση”, αλλά μένει εκτός. Εάν αποφασίσετε ότι μία συγκεκριμένη καρτέλα δεν είναι SPAM, μπορείτε να την αποχαρακτηρίσετε και να την προσθέσετε στην κανονική ουρά.
Τα φίλτρα SPAM του LiveAgent μπορούν να ρυθμιστούν αυτόματα ή μη αυτόματα, με βάση τις προτιμώμενες συνθήκες σας, όπως λέξεις-κλειδιά στο θέμα ή στο σώμα ενός email. Αυτή η δυνατότητα μπορεί να σας βοηθήσει να αποκλείσετε τις IP και να δημιουργήσετε μια λίστα με αποκλεισμένες διευθύνσεις email.
Πώς να διαχειριστείτε τις καρτέλες σε αναστολή;
Η διαχείριση και ο χειρισμός των καρτελών SPAM μπορεί να είναι μια χρονοβόρα εργασία. Ωστόσο, με προηγμένες δυνατότητες ανίχνευσης SPAM, το εργαλείο καρτελών μπορεί αυτόματα να αναγνωρίσει και να διακρίνει email που μοιάζουν με spam, επισημαίνοντάς τα ως καρτέλες σε αναστολή. Ο διαχωρισμός αυτών των καρτελών από τις άλλες επιτρέπει στους αντιπροσώπους υποστήριξης να επικεντρωθούν σε γνήσια ερωτήματα πελατών, παρέχοντας ταχύτερους χρόνους απόκρισης και καλύτερη ποιότητα υποστήριξης. Η ικανότητα του εργαλείου καρτελών να ρυθμίζει φίλτρα και λίστες αποκλεισμένων IP και διευθύνσεων email ενισχύει περαιτέρω την αποτελεσματικότητά του. Εδώ παίζει ρόλο η επιλογή του καλύτερου εργαλείου καρτελών. Εξετάστε τις διαφορετικές επιλογές που είναι διαθέσιμες στην αγορά και φροντίστε να συγκρίνετε τις δυνατότητες που παρέχει κάθε ένα από τα εργαλεία. Αυτό θα εξασφαλίσει ότι θα επιλέξετε αυτό που καλύπτει τις συγκεκριμένες ανάγκες σας.
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι ο ορισμός της καρτέλας σε αναστολή;
Μία καρτέλα σε αναστολή σημαίνει ότι η καρτέλα τίθεται σε αναμονή για περαιτέρω ανάλυση. Τις περισσότερες φορές αφορά μηνύματα που μοιάζουν με SPAM. Δεν τοποθετούνται στην επόμενη "προς επίλυση", αλλά απομακρύνονται ως SPAM.
Πως μπορεί μία καρτέλα να τεθεί σε αναστολή;
Οι καρτέλες μπορούν να αξιολογηθούν ως SPAM και να ανασταλούν αυτόματα ή χειροκίνητα, ανάλογα με τους προτιμώμενους όρους σας, όπως λέξεις-κλειδιά στο θέμα ή στο σώμα του email.
Είναι δυνατόν να θέσετε μια καρτέλα σε αναστολή στο σύστημα του LiveAgent;
Στο LiveAgent, οι καρτέλες που έχουν ανασταλεί είναι απλά SPAM. Εάν αποφασίσετε ότι μία συγκεκριμένη καρτέλα δεν είναι SPAM, μπορείτε να την αποχαρακτηρίσετε και να την προσθέσετε στην κανονική ουρά. Τα φίλτρα των spam μπορούν να ρυθμιστούν αυτόματα ή χειροκίνητα με βάση τους προτιμώμενους όρους σας (όπως λέξεις-κλειδιά στη γραμμή θέματος, σώμα email).
Αφού διαβάσετε για την καρτέλα σε αναστολή, ίσως σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα για το πώς μπορείτε να αξιολογήσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας. Η λίστα ελέγχου αξιολόγησης εξυπηρέτησης πελατών είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που μπορεί να σας βοηθήσει να θέσετε σαφείς προσδοκίες και να βελτιώσετε την επικοινωνία σας. Ανακαλύψτε πώς να παρακολουθείτε τις τηλεφωνικές κλήσεις με το LiveAgent και να ελέγχετε τον χρόνο επίλυσης για να διασφαλίσετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία για τους πελάτες σας.