Τι είναι ένα κανάλι υποστήριξης;
Το email, η live συνομιλία, το τηλέφωνο, το Facebook και το Twitter είναι όλα κανάλια υποστήριξης. Το κανάλι υποστήριξης είναι βασικά ένα μέσον, διαμέσω του οποίου γίνεται επικοινωνία μεταξύ εσάς και των πελατών σας.
Ορισμένα προγράμματα υπηρεσίας βοήθειας προσφέρουν μόνο το email ως κανάλι υποστήριξης, ενώ άλλα επικεντρώνονται κυρίως στη live συνομιλία. Το LiveAgent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε 1 εφαρμογή.
Frequently Asked Questions
Πώς ορίζεται ένα κανάλι υποστήριξης;
Ένα κανάλι υποστήριξης είναι ένα μέσον, διαμέσου του οποίου ένας πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με μια εταιρεία ή μια επωνυμία. Η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω ενός καναλιού, αλλά και σε πολλαπλά κανάλια.
Ποια είναι τα πιο δημοφιλή κανάλια υποστήριξης;
Tα πιο γνωστά κανάλια υποστήριξης είναι το email, τα κοινωνικά δίκτυα, η live συνομιλία, τα γραφικά στοιχεία υποστήριξης στην ιστοσελίδα, τα φόρουμ ή τα newsgroups, οι τηλεφωνικές κλήσεις, και μια γνωσιακή βάση αυτοεξυπηρέτησης
Ποια κανάλια υποστήριξης μπορείτε να αξιοποιήσετε στο LiveAgent;
Στο LiveAgent μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κανάλια υποστήριξης που χρειάζεστε: e-mail, live συνομιλία, τηλέφωνο, Facebook, Twitter και μια γνωσιακή βάση αυτοεξυπηρέτησης.
Αφού διαβάσετε για τα κανάλια υποστήριξης, μπορείτε να ανακαλύψετε τις δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας που προσφέρει το LiveAgent. Η ζωντανή συνομιλία μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών σας με άμεσες και αποτελεσματικές απαντήσεις.
Μπορείτε επίσης να εξετάσετε την επί τόπου έναντι απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών. Αυτή η ανάλυση θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε ποια μέθοδος εξυπηρέτησης ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες της επιχείρησής σας.
Αν ενδιαφέρεστε για τη τεχνολογία GSM, μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις διαφορές μεταξύ των δικτύων κινητής τηλεφωνίας GSM και CDMA. Αυτή η γνώση μπορεί να σας βοηθήσει να επιλέξετε την καλύτερη λύση για τις επικοινωνιακές ανάγκες σας.
Επίσης, μπορείτε να εξερευνήσετε τον οδηγό για την παρότρυνση για δράση. Θα ανακαλύψετε πώς να δημιουργείτε αποτελεσματικά CTA που κεντρίζουν το ενδιαφέρον των πελατών σας.
Μην παραλείψετε να δείτε πώς το VoIP μπορεί να μεταμορφώσει τις τηλεφωνικές επικοινωνίες σας. Μάθετε για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του VoIP και πώς να επιλέξετε τον καλύτερο πάροχο.
Τέλος, για να βελτιώσετε την υποστήριξη πελατών σας, εξετάστε την άμεση συνομιλία. Δείτε πώς λειτουργεί και πώς μπορεί να ενισχύσει την εξυπηρέτηση πελατών σας.