Τι είναι το ΚΑΛ για κινητά;
Το κιτ ανάπτυξης λογισμικού για κινητά (SDK για κινητά) παρέχει εργαλεία για την ενσωμάτωση του λογισμικού απευθείας στην εφαρμογή σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε υπηρεσίες από οπουδήποτε στον κόσμο μέσω της κινητής συσκευής σας. Ενέργειες που μπορείτε να εκτελέσετε με το ΚΑΛ για κινητά μέσα στη βιομηχανία λογισμικού κέντρων εξυπηρέτησης είναι να συμπεριλάβετε, να δημιουργήσετε, να δείτε και να σχολιάσετε καρτέλες και να αποκτήσετε πρόσβαση στη γνωσιακή βάση.
Λειτουργεί τέλεια τόσο με λειτουργικά συστήματα Android όσο και με iOS.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει ένα ΚΑΛ για κινητά;
Το ΚΑΛ ή το Κιτ Ανάπτυξης Λογισμικού είναι ένα πακέτο λογισμικού με δυνατότητα λήψης που περιέχει τα εργαλεία που απαιτούνται για τη δημιουργία της πλατφόρμας. Το ΚΑΛ σας επιτρέπει να ενσωματώσετε το λογισμικό με την εφαρμογή. Χάρη σε αυτό, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε υπηρεσίες από οπουδήποτε στον κόσμο χρησιμοποιώντας μια κινητή συσκευή.
Ποιες ενέργειες μπορείτε να εκτελέσετε με ένα ΚΑΛ για κινητά;
Το ΚΑΛ για κινητά σάς επιτρέπει να ενσωματώσετε το λογισμικό με την εφαρμογή. Χάρη σε αυτό, μπορείτε να επεκτείνετε τον τομέα των δραστηριοτήτων σας. Οι δραστηριότητες που μπορούν να πραγματοποιηθούν χρησιμοποιώντας το ΚΑΛ για κινητά είναι η δημιουργία, η προβολή και ο σχολιασμός των καρτελών και η πρόσβαση στη γνωσιακή βάση, εάν υποστηρίζονται από λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης.
Αφού μάθετε για το ΚΑΛ για κινητές συσκευές, μπορεί να σας ενδιαφέρει να εξερευνήσετε περισσότερα σχετικά με το πώς το λογισμικό κέντρου υποστήριξης μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών σας. Ανακαλύψτε γιατί χρειάζεστε λογισμικό κέντρου υποστήριξης και πώς μπορεί να ενισχύσει την αποδοτικότητα της επιχείρησής σας.
Το κέντρο επικοινωνίας ως υπηρεσία
Ανακαλύψτε πώς τα κέντρα επικοινωνίας ως υπηρεσία μπορούν να αυξήσουν την ικανοποίηση πελατών και την παραγωγικότητα των εργαζομένων με το LiveAgent. Εξερευνήστε τις διαφορές με τα τηλεφωνικά κέντρα, τους τύπους κέντρων και πώς να μειώσετε τα έξοδα με λύσεις cloud.
Υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών
Ο υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών είναι ένα άτομο, το οποίο είναι υπεύθυνο για το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό το άτομο θέτει στρατηγικές, καθήκοντα και ηγείται του τμήματος πελατών.