Τι είναι ένα helpdesk portal;
Το helpdesk portal είναι ένα σύστημα πληροφοριών και επικοινωνίας που παρέχει αποτελεσματική υποστήριξη στους πελάτες και ανταποκρίνεται στις ερωτήσεις τους. Λειτουργεί ως ένα εξατομικευμένο online εργαλείο όπου οι πελάτες μπορούν να βρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας εταιρείας.
Με ένα εργαλείο αιτημάτων help desk, οι επιχειρήσεις μπορούν να διαχειρίζονται απρόσκοπτα αιτήματα υποστήριξης πελατών μέσω της πύλης του help desk. Αυτό το εργαλείο αιτημάτων help desk επιτρέπει επίσης την εύκολη παρακολούθηση και εκχώρηση αιτημάτων πελατών που λαμβάνονται μέσω διαφόρων καναλιών, όπως τηλεφωνικό κέντρο, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και email. Εφαρμόζοντας το καλύτερο εργαλείο αιτημάτων που ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες απαιτήσεις μιας συγκεκριμένης επιχείρησης, μπορεί να βοηθήσει στον εξορθολογισμό των διαδικασιών υποστήριξης πελατών, διασφαλίζοντας την άμεση και αποτελεσματική επίλυση ζητημάτων πελατών.
Frequently Asked Questions
Τι είναι ένα helpdesk portal;
Το portal helpdesk είναι μια πύλη όπου οι πελάτες μπορούν να βρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά και όταν η εξυπηρέτηση πελατών είναι εκτός σύνδεσης. Χάρη σε αυτό, οι πελάτες μπορούν να βρουν απαντήσεις σε πιεστικές ερωτήσεις χωρίς τη βοήθεια αντιπροσώπων.
Παρέχει το LiveAgent ένα helpdesk portal;
Το LiveAgent προσφέρει ένα portal helpdesk. Με αυτό, η υπηρεσία υποστήριξης πελατών μπορεί να παρέχεται ακόμη και όταν οι αντιπρόσωποι είναι εκτός σύνδεσης. Μπορείτε να προσαρμόσετε το portal σύμφωνα με τις ανάγκες της εταιρείας σας, αλλά και τις ανάγκες των πελατών.
Παρέχει το LiveAgent ένα δωρεάν helpdesk portal;
Ναι, το LiveAgent προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας ενός help desk portal. Είναι ενσωματωμένο στο σύστημα LiveAgent και εύκολο στη χρήση. Απλώς κάντε κλικ στο "Γνωσιακή Βάση" και ξεκινήστε τη δημιουργία. Μπορείτε να επιλέξετε να δημιουργήσετε κατηγορίες, άρθρα ή φόρουμ. Έχετε επίσης την επιλογή να προσθέσετε ένα widget αναζήτησης και ένα κουμπί για σχόλια.
Αφού μάθετε τι είναι το helpdesk portal, μπορείτε να εξερευνήσετε περισσότερα για το εγκατεστημένο λογισμικό helpdesk. Θα ανακαλύψετε τις βασικές του λειτουργίες και πώς μπορεί να ενισχύσει την εξυπηρέτηση πελατών σας.
Αν σας ενδιαφέρει η διαδικτυακή υποστήριξη, το άρθρο για το διαδικτυακό helpdesk εξηγεί τις δυνατότητές του και τα οφέλη του.
Για μια σύγκριση μεταξύ διαφορετικών προσεγγίσεων, δείτε το άρθρο επί τόπου έναντι απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών. Θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε ποια μέθοδος είναι καλύτερη για την επιχείρησή σας.
Τέλος, μπορείτε να εμβαθύνετε στην υποστήριξη helpdesk ώστε να κατανοήσετε πώς ένα εργαλείο υποστήριξης μπορεί να βελτιώσει την επικοινωνία με τους πελάτες σας.
Γλωσσάρι Λογισμικού Help Desk Software
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.
Application Programming Interface
Το API είναι μια συντομογραφία για τη διεπαφή προγραμματισμού εφαρμογών που συνδυάζει εργαλεία και κωδικούς. Τα λογισμικά χρησιμοποιούν API για την ενσωμάτωση άλλων εφαρμογών.