Τι είναι η γνωσιακή βάση;
Η Γνωσιακή Βάση είναι μέρος του Help Center σας, και προσφέρει περιεχόμενο αυτοεξυπηρέτησης. Παρέχει στους πελάτες εγχειρίδια των προϊόντων σας.
Η Γνωσιακή Βάση μπορεί να είναι επωφελής τόσο για τους πελάτες όσο και για τον εκπρόσωπο. Οι πελάτες μπορούν να βρουν λύσεις εδώ, χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσουν με την ομάδα υποστήριξης. Οι εκπρόσωποι έχουν τη δυνατότητα να εργάζονται με λιγότερα tickets και μπορούν να τa δουν απευθείας στη γνωσιακή βάση.
Μάθετε περισσότερα για τη Γνωσιακή Βάση στο LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η γνωσιακή βάση;
Μια βάση γνώσεων είναι μια ηλεκτρονική βιβλιοθήκη αυτοεξυπηρέτησης που περιέχει πληροφορίες σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες, συγκεκριμένα προβλήματα και άλλα ζητήματα που αφορούν την επωνυμία. Βοηθά τους πελάτες, αλλά και τους εργαζόμενους, να αποκτήσουν γνώσεις που δεν έχουν όταν πρέπει να λύσουν κάποιο πρόβλημα.
Τι περιλαμβάνει η γνωσιακή βάση;
Το περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης εξαρτάται από το σκοπό της. Εάν απαιτείται για εσωτερική χρήση της εταιρείας, περιέχει πληροφορίες για μεμονωμένες διαδικασίες του τμήματος HR ή του νομικού τμήματος, εξηγεί ακριβώς πώς λειτουργεί το προϊόν και πώς να λύσετε το πρόβλημα του πελάτη. Μπορεί επίσης να είναι για εξωτερική χρήση, οπότε θα περιέχει πληροφορίες σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες που μπορεί να είναι χρήσιμες για τους πελάτες.
Πώς λειτουργεί η γνωσιακή βάση στο LIveAgent;
Η Γνωσιακή Βάση του LiveAgent σάς επιτρέπει να δημιουργείτε κατηγορίες στην πύλη πελατών με βάση τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας καθώς και τους τύπους πελατών. Οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο (με μορφή άρθρων, βίντεο, σεμιναρίων κ.λπ.) που μπορεί να τους βοηθήσει να χειριστούν προβλήματα που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν κατά τη χρήση προϊόντων ή υπηρεσιών που προσφέρονται από την εταιρεία σας. Μπορείτε να την προσαρμόσετε σύμφωνα με τα διαθέσιμα πρότυπα ή με τις δικές σας ανάγκες.
Αφού ολοκληρώσετε την ανάγνωση της τρέχουσας σελίδας, αξίζει να ρίξετε μια ματιά στον Δημιουργό Γνωσιακής Βάσης. Εκεί, θα βρείτε πληροφορίες για το πώς να προσαρμόσετε τη γνωσιακή σας βάση, ώστε να εξυπηρετεί καλύτερα τους πελάτες και τους αντιπροσώπους σας. Επίσης, μπορείτε να εξερευνήσετε το Λογισμικό Γνωσιακής Βάσης του LiveAgent, το οποίο προσφέρει λύσεις για καλύτερη αυτοεξυπηρέτηση και βελτίωση της εμπειρίας πελάτη. Τέλος, ανακαλύψτε συμβουλές για το πώς να αντιμετωπίζετε απαιτητικές ερωτήσεις στη σελίδα Γνωσιακή βάση - Απαντώντας απαιτητικές ερωτήσεις, που μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε δύσκολες καταστάσεις με χρήστες της βάσης γνώσεων.
Ανακαλύψτε πώς το VoIP μπορεί να κάνει τις κλήσεις σας πιο οικονομικές και αποτελεσματικές. Μάθετε για τις λειτουργίες, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, καθώς και πώς να επιλέξετε τον καλύτερο πάροχο. Βελτιστοποιήστε τη σύνδεσή σας για ακόμα καλύτερη εμπειρία κλήσεων. Εξερευνήστε περισσότερα και ξεκινήστε δωρεάν σήμερα!