Τι είναι η φόρμα ticket;
Η φόρμα ticket είναι κάτι που ονομάζουμε φόρμα επικοινωνίας στο liveagent. Χρησιμοποιείται είτε σαν ενσωματωμένο είτε σαν αναδυόμενο στοιχείο ώστε να επικοινωνήσουν οι πελάτες με την εξυπηρέτησή σας. Ο λόγος για τον οποίο τόσες εταιρείες προτιμούν τις φόρμες επικοινωνίας από τα άμεσα email είναι ότι μπορούν να αναγκάσουν τους πελάτες να υποβάλλουν επιπλέον αναγκαίες πληροφορίες για την επίλυση των εισερχόμενων αιτημάτων. Με τη χρήση φόρμας επικοινωνίας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αναδυόμενες λίστες ή υποχρεωτικά πεδία ώστε να συλλέξετε περισσότερες πληροφορίες από τους πελάτες πριν την υποβολή του αιτήματός τους.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η φόρμα ticket;
Η φόρμα ticket είναι ένα σύνολο ορισμένων εκ των προτέρων πεδίων για ένα συγκεκριμένο αίτημα υποστήριξης, δηλαδή φόρμα επικοινωνίας. Συνήθως χρησιμοποιείται σαν ενσωματωμένο ή σαν αναδυόμενο στοιχείο όταν ο πελάτης μπει σε συγκεκριμένη σελίδα.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της χρήσης φόρμας ticket;
Οι φόρμες ticket μπορούν να δημιουργηθούν για πολλούς τύπους αιτημάτων εξυπηρέτησης. Επιτρέπουν την εισαγωγή ακριβούς περιεχομένου. Επιπλέον, περιλαμβάνουν πληροφορίες για τον συγκεκριμένο τύπο αιτήματος εξυπηρέτησης. Συχνά περιέχουν αναδυόμενες λίστες ή υποχρεωτικά πεδία που σας επιτρέπουν τη συλλογή συγκεκριμένης κατηγορίας πληροφοριών
Που μπορείτε να τοποθετήσετε μία φόρμα ticket στον ιστότοπό σας;
Μπορείτε να τοποθετήσετε την φόρμα αιτήματος οπουδήποτε στον ιστότοπό σας. Το καλύτερο μέρος είναι εκεί που συνήθως αναζητούν οι πελάτες βοήθεια. Είναι σημαντικό να είναι εμφανές και εύκολα προσβάσιμο.
Αφού ολοκληρώσετε την ανάγνωση για την Φόρμα Ticket, ίσως θελήσετε να εξερευνήσετε τι είναι η Φόρμα Επικοινωνίας. Αυτή η σελίδα προσφέρει πληροφορίες για τις κορυφαίες φόρμες που μπορούν να ωφελήσουν την επιχείρησή σας.
Αν ενδιαφέρεστε για την Φόρμα Πελάτη, θα βρείτε εκεί απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών. Είναι ένας εξαιρετικός πόρος για να κατανοήσετε πώς να χρησιμοποιείτε καλύτερα αυτές τις φόρμες.
Τέλος, η ενότητα για το Πεδίο Αιτημάτων Εκπροσώπου περιέχει πολύτιμες πληροφορίες για τη διαχείριση αιτημάτων πελατών. Αυτή η γνώση είναι απαραίτητη για όποιον θέλει να βελτιώσει την ποιότητα εξυπηρέτησης.
Ανακαλύψτε πώς το VoIP μπορεί να κάνει τις κλήσεις σας πιο οικονομικές και αποτελεσματικές. Μάθετε για τις λειτουργίες, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, καθώς και πώς να επιλέξετε τον καλύτερο πάροχο. Βελτιστοποιήστε τη σύνδεσή σας για ακόμα καλύτερη εμπειρία κλήσεων. Εξερευνήστε περισσότερα και ξεκινήστε δωρεάν σήμερα!