Τι είναι το widget του Facebook;
Ένα widget σχολίων είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα ή εφαρμογή στην οποία δίνετε τα σχόλιά σας σχετικά με την εμπειρία που είχατε. Μπορεί να λάβει οποιαδήποτε μορφή για παράδειγμα: μπορεί να είναι μια έρευνα ή απλά μια φόρμα.
Είναι επίσης χρήσιμο για τους πελάτες, διότι τις περισσότερες φορές όταν χρησιμοποιείτε μια νέα εφαρμογή/ιστότοπο, έχετε προβλήματα στο να καταλάβετε τι να κάνετε. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ένα widget σχολίων είναι ο ευκολότερος τρόπος για τους πελάτες να απαλλαγούν από τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Είναι επίσης καλό για την εταιρεία να γνωρίζει πώς μπορεί να βελτιώσει τον ιστότοπό της για τους πελάτες της.
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι ο ορισμός του widget σχολίων;
Το widget σχολίων είναι μια μεγάλη πηγή ανατροφοδότησης πελατών σχετικά με την πρόοδο της αγοράς και την εξυπηρέτηση πελατών. Μπορεί να πάρει πολλές μορφές. Μπορεί να είναι μια μικρή έρευνα ικανοποίησης πελατών που είναι ενσωματωμένη στην εφαρμογή ή τον ιστότοπό σας ή μπορεί να είναι ένα widget κλίμακας 1 έως 5 που σας επιτρέπει να αξιολογήσετε τη συνολική ικανοποίηση με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Ποιος είναι ο ρόλος ενός widget σχολίων;
Ο κύριος ρόλος του widget σχολίων είναι η εύκολη συλλογή σχολίων. Με αυτό, μπορείτε να ζητήσετε από τους πελάτες σας περισσότερες πληροφορίες με χαμηλό όριο εισόδου. Επιπλέον, μπορείτε να συλλέξετε σχόλια εν κινήσει και να κάνετε επιλογές σχολίων εύκολα. Επιπλέον, δείχνετε στον πελάτη ότι νοιάζεστε για αυτόν και βελτιώνει τη συνολική διαδικασία πωλήσεων και αυτοματοποιεί τις δραστηριότητες εξυπηρέτησης πελατών.
Μπορείτε να ορίσετε ένα widget σχολίων στο LiveAgent;
Στο LiveAgent, μπορείτε να ορίσετε το widget σχολίων. Αυτό διευκολύνει τη λήψη σχολίων από τους πελάτες. Μπορείτε να το τοποθετήσετε οπουδήποτε (ή μέρη) στον ιστότοπό σας. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να απαλλαγείτε γρήγορα από προβλήματα που αντιμετωπίζετε από την πλευρά του πελάτη. Χάρη σε αυτό, η εταιρεία λαμβάνει ένα γρήγορο σήμα σφαλμάτων ή προβλημάτων.
Αφού ολοκληρώσετε την ανάγνωση για το widget σχολίων, μπορείτε να εξερευνήσετε περισσότερα για το πώς τα σχόλια των πελατών μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία τους. Ανακαλύψτε γιατί είναι σημαντικά και πώς να συλλέξετε χρήσιμα σχόλια. Επίσης, μάθετε για τη λειτουργία Ανατροφοδότηση & Προτάσεις, που μπορεί να ενισχύσει την επικοινωνία σας με τους πελάτες. Δείτε πώς τα κουμπιά ανατροφοδότησης μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Τέλος, εάν ενδιαφέρεστε να κατανοήσετε καλύτερα την απόδοση της ομάδας σας, δείτε την Αναφορά αντιπροσώπου. Μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε δεδομένα για να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας.
Σύμβουλος εξυπηρέτησης πελατών
Ανακαλύψτε τον ρόλο ενός συμβούλου εξυπηρέτησης πελατών, συμπεριλαμβανομένης της σημασίας του, των καθηκόντων του, των απαιτούμενων δεξιοτήτων και της διαφοράς του από άλλες θέσεις εξυπηρέτησης πελατών.