Τι είναι οι εξερχόμενες πωλήσεις;
Είναι ένα μέρος του κύκλου πωλήσεων όπου οι εταιρείες παρουσιάζουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους στους υποψήφιους πελάτες τους. Αυτό μπορεί να γίνει με ψυχρές κλήσεις, ψυχρή επικοινωνία μέσω email ή πωλήσεις μέσω κοινωνικής δικτύωσης. Συνήθως, αντιπρόσωποι πωλήσεων επικοινωνούν με τους υποψήφιους πελάτες.
Η κύρια διαφορά μεταξύ εξερχόμενων και εισερχόμενων πωλήσεων είναι ο τρόπος με τον οποίο η εταιρεία προσελκύει πιθανούς πελάτες. Όπως έχουμε ήδη εξηγήσει, οι εξερχόμενες πωλήσεις περιλαμβάνουν αντιπροσώπους πωλήσεων που επικοινωνούν με υποψήφιους πελάτες. Οι εισερχόμενες πωλήσεις βασίζονται στο μάρκετινγκ περιεχομένου, στο μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης και στο SEO. Με άλλα λόγια, οι εισερχόμενες πωλήσεις εξαρτώνται από το ότι οι δυνητικοί πελάτες σας είναι ήδη εξοικειωμένοι με την εταιρεία σας – εισερχόμενοι δυνητικοί πελάτες.
Εάν θέλετε να μεγιστοποιήσετε τη δημιουργία δυνητικών πελατών, μπορείτε να συνδυάσετε και τις δύο προσεγγίσεις. Μπορείτε πρώτα να χρησιμοποιήσετε εισερχόμενες στρατηγικές όπως το μάρκετινγκ περιεχομένου και, στη συνέχεια, να συνεχίσετε εφαρμόζοντας τεχνικές εξερχόμενων πωλήσεων, όπως η προβολή μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Βήματα διαδικασίας εξερχόμενων πωλήσεων
αναγνωρίστε πιθανούς πελάτες – Πραγματοποιήστε έρευνα αγοράς και δημιουργήστε ένα ιδανικό προφίλ αγοραστή.
δημιουργία δυνητικών πελατών – Μπορείτε να το κάνετε αυτό χρησιμοποιώντας λογισμικό εξερχόμενων πωλήσεων, κάνοντας εξωτερική ανάθεση σε μια εταιρεία τρίτων για τη δημιουργία δυνητικών πελατών για εσάς, αγορά μιας βάσης δεδομένων ή μη αυτόματη δημιουργία δυνητικών πελατών.
αξιολόγηση δυνητικών πελατών – Αποφασίστε ποιοι από τους δυνητικούς πελάτες είναι κατάλληλοι για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
- κλήση πωλήσεων – Αυτή είναι η στιγμή που οι αντιπρόσωποι πωλήσεών σας επιδεικνύουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Κλείσιμο της συμφωνίας – Θα πρέπει να έχετε μια ολοκληρωμένη συμφωνία και έναν νέο πελάτη που πληρώνει.
παρακολούθηση – Αυτό είναι ένα πολύ πολύτιμο βήμα όταν πρόκειται να δημιουργήσετε ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες σας.
Πώς να αυξήσετε τις εξερχόμενες πωλήσεις σε ένα κέντρο επικοινωνίας;
Ας δούμε μερικές στρατηγικές που μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα έσοδά σας χρησιμοποιώντας τακτικές εξερχόμενων πωλήσεων.
Προσδιορίστε τα κριτήρια για τους πιθανούς αγοραστές
Να είστε όσο πιο συγκεκριμένοι μπορείτε δημιουργώντας το ιδανικό προφίλ πελάτη. Καθορίστε με σαφήνεια την αγορά-στόχο σας και χαρτογραφήστε την εμπειρία των πελατών σας.
Προσδιορίστε τους στόχους σας
Όσον αφορά τα κέντρα επικοινωνίας, τα KPI είναι οι καλύτεροί σας φίλοι. Βεβαιωθείτε ότι είστε σαφείς σχετικά με τους στόχους που θέλετε να επιτύχετε εντός του προϋπολογισμού σας.
Δημιουργήστε ένα σχέδιο προσέγγισης
Καθορίστε μια ροή εργασίας που πρέπει να ακολουθούν οι εκπρόσωποι πωλήσεών σας όταν προσεγγίζουν νέους υποψήφιους πελάτες.
Ενεργοποιήστε τους δυνητικούς σας πελάτες
Μια πολύτιμη και πολύ οικονομική μέθοδος δέσμευσης είναι το μάρκετινγκ μέσω email. Εξετάστε επίσης τη χρήση ζωντανής συνομιλίας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας LiveAgent για απρόσκοπτη ενσωμάτωση με τον ιστότοπό σας.
Συλλογή δεδομένων
Όσο περισσότερα γνωρίζετε για τους δυνητικούς πελάτες σας, τόσο το καλύτερο για την επιχείρησή σας. Με περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να αναπτύξετε εξαιρετικά στοχευμένες καμπάνιες που θα σας βοηθήσουν να μετατρέψετε τους υποψήφιους πελάτες σε πελάτες επί πληρωμή.
Αναλυτικά στοιχεία
Μην υποτιμάτε τη σημασία της ανάλυσης αναφορών και των μετρήσεων του κέντρου επικοινωνίας.
Support your customers proactively by reaching out to them
LiveAgent can help you improve the efficiency and productivity of your customer support teams, and boost customer satisfaction.
Παρακολουθήστε ένα βίντεο σχετικά με τις εξερχόμενες πωλήσεις
Οι εξερχόμενες πωλήσεις και το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent μπορούν να είναι απίστευτα χρήσιμες για κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Οι εξερχόμενες πωλήσεις βοηθούν τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν νέους δυνητικούς πελάτες μέσω κλήσης, μηνύματος κειμένου ή email. Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent έχει σχεδιαστεί για να κάνει τη διαχείριση των ερωτημάτων πελατών εύκολη και αποτελεσματική, παρέχοντας καλύτερη υποστήριξη πελατών και καλύτερη εμπειρία πελάτη. Με αυτά τα δύο εργαλεία, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους και να παρέχουν καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, προκειμένου να διατηρήσουν μια επιτυχημένη επιχείρηση.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει η διαδικασία εξερχόμενων πωλήσεων;
Οι εξερχόμενες πωλήσεις είναι μια διαδικασία κατά την οποία οι εταιρείες - συνήθως εκπρόσωποι πωλήσεων - έρχονται σε επαφή με τους υποψήφιους πελάτες για να προσφέρουν τις πωλήσεις τους. Βασίζεται σε στρατηγικές όπως ψυχρές κλήσεις, ψυχρά email κ.λπ. Οι εξερχόμενες πωλήσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν και από επιχειρήσεις B2B και B2C.
Γιατί είναι σημαντικές οι εξερχόμενες πωλήσεις;
Έχουν μεγάλες δυνατότητες να δημιουργήσουν δυνητικούς πελάτες που είναι κατάλληλοι για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να έχουν μια εκπληκτική απόδοση επένδυσης (ROI) που ενισχύει τα έσοδα της επιχείρησής σας.
Πόσο δύσκολες είναι οι εξερχόμενες πωλήσεις;
Η πολυπλοκότητα της καμπάνιας εξερχόμενων πωλήσεών σας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την εταιρεία σας και από άλλες προσπάθειες πωλήσεων και μάρκετινγκ.
Ποιες είναι οι κύριες δραστηριότητες εξερχόμενων πωλήσεων;
Τα κύρια στάδια των εξερχόμενων πωλήσεων είναι η αναγνώριση υποψήφιων πελατών, η δημιουργία, η πιστοποίηση υποψήφιων πελατών, η προσφορά πωλήσεων, το κλείσιμο των συμφωνιών και η επικοινωνία μετά την πώληση.
Ποιες είναι οι πιο σημαντικές μετρήσεις εξερχόμενων πωλήσεων;
Τα πιο σημαντικά μπορούν να χωριστούν σε δύο κύριες κατηγορίες: μετρήσεις διοχέτευσης και μετρήσεις αφοσίωσης. Ποια ακριβή στοιχεία αυτών των μετρήσεων θα αποφασίσετε να μετρήσετε εξαρτάται κυρίως από τις επιχειρηματικές σας διαδικασίες και τις προσπάθειες μάρκετινγκ και πωλήσεων.
Πώς δημιουργείτε μια ομάδα εξερχόμενων πωλήσεων;
Οποιαδήποτε ομάδα πωλήσεων που εκπαιδεύετε για διαδικασίες εξερχόμενων πωλήσεων μπορεί να θεωρηθεί ομάδα εξερχόμενων πωλήσεων. Ωστόσο, για να διασφαλίσετε ότι αποδίδουν τα καλύτερα αποτελέσματα, θα πρέπει να αναπτύξετε μια ροή εργασιών που καθορίζει τα στάδια της διαδικασίας εξερχόμενων πωλήσεων και τι πρέπει να καλύπτουν οι εκπρόσωποί σας σε κάθε βήμα.
Αφού μάθετε για τις εξερχόμενες πωλήσεις, μπορεί να σας ενδιαφέρει να διαβάσετε περισσότερα για το τι είναι οι εξερχόμενες κλήσεις. Θα βρείτε χρήσιμες στρατηγικές για να κάνετε τις κλήσεις σας πιο επιτυχημένες. Επίσης, μπορείτε να εξερευνήσετε το γλωσσάρι του LiveAgent για να κατανοήσετε καλύτερα τους όρους που σχετίζονται με το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών. Έτσι, θα βελτιώσετε την εμπειρία σας με την τεχνολογία αυτή.
Θέλετε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας;
Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας με τις σίγουρες συμβουλές του LiveAgent! Ανακαλύψτε πώς να διατηρήσετε την ανθρώπινη σύνδεση σε έναν κόσμο αυτοματισμού και chatbots. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας τώρα και δείτε πώς μπορείτε να ενισχύσετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας.
Τι είναι το Ποσοστό Απώλειας Πελατών; Πώς να το μειώσετε;
Η απώλεια πελατών, γνωστή επίσης ως απομάκρυνση πελατών, είναι το ποσοστό των πελατών που έχασε η εταιρεία σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Εξυπηρέτηση πελατών εσωτερικά έναντι εξωτερικής ανάθεσης
Ανακαλύψτε τα υπέρ και τα κατά της εσωτερικής και εξωτερικής εξυπηρέτησης πελατών και βρείτε την καλύτερη επιλογή για την επιχείρησή σας. Ενημερωθείτε για τις προκλήσεις και τα οφέλη κάθε επιλογής. Δοκιμάστε το δωρεάν, χωρίς δεσμεύσεις!
Τι Είναι οι Εξερχόμενες Κλήσεις;
Ανακαλύψτε τι είναι οι εξερχόμενες κλήσεις και πώς να βελτιώσετε τις στρατηγικές σας για επιτυχημένες κλήσεις. Μάθετε πώς να δημιουργείτε δυνητικούς πελάτες και να επεκτείνετε τις επαφές σας, ενώ εξασφαλίζετε συμμόρφωση με τους νόμους και κανονισμούς. Δοκιμάστε το LiveAgent δωρεάν και αναβαθμίστε τις τηλεφωνικές σας αλληλεπιδράσεις!