Τι είναι οι εξερχόμενες κλήσεις;
Μια εξερχόμενη ή εξωτερική κλήση είναι ένας τύπος τηλεφωνικής αλληλεπίδρασης που ξεκινά από έναν αντιπρόσωπο τηλεφωνικού κέντρου. Συνήθως, αυτές οι κλήσεις προς πελάτες πραγματοποιούνται από μέλη της ομάδας πωλήσεων ή από εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών.
Οι ομάδες πωλήσεων τείνουν να ξεκινούν ψυχρές κλήσεις σε νέους πελάτες που δεν έχουν προηγούμενη σχέση με την εταιρεία. Αυτές οι εξερχόμενες κλήσεις πωλήσεων είναι πολύ χρήσιμες όταν πρόκειται για δημιουργία δυνητικών πελατών και επέκταση των λιστών επαφών των επιχειρήσεων.
Στρατηγικές για επιτυχημένες εξερχόμενες κλήσεις
Παρακάτω θα βρείτε μερικές στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να μεταφέρετε τις εξερχόμενες κλήσεις σας στο επόμενο επίπεδο.
Να τηρείτε πάντα το νόμο
Διαφορετικά μέρη έχουν διαφορετικές νομικές απαιτήσεις για τη λειτουργία ενός κέντρου επικοινωνίας. Βεβαιωθείτε ότι κατανοείτε πλήρως τους νόμους και τους κανονισμούς που ισχύουν στην περιοχή σας.
Εάν δεν έχετε δικηγόρο εταιρείας, μπορείτε να προσλάβετε μια εταιρεία τρίτου μέρους για να εξετάσει όλους τους ισχύοντες νόμους. Να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί σχετικά με το χειρισμό και την αποθήκευση πληροφοριών και δεδομένων πελατών. Μια διαρροή θα μπορούσε να είναι επιζήμια για τη φήμη σας καθώς και για το σύνολο της επιχείρησής σας.
Εφαρμόστε λογισμικό διαχείρισης εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων
Μην υποτιμάτε τη σημασία του αξιόπιστου λογισμικού τηλεφωνικών κέντρων που έχει εξαιρετικές δυνατότητες εξερχόμενων κλήσεων.
Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent καθιστά δυνατή τη δημιουργία ενός εξερχόμενου τηλεφωνικού κέντρου ως μέρος των βασικών επιχειρηματικών λειτουργιών σας. Δεν παρέχει μόνο τον τρόπο στους εξερχόμενους αντιπροσώπους σας να προσεγγίσουν πιθανούς πελάτες, αλλά σας επιτρέπει επίσης να μελετήσετε αργότερα τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες και να βελτιώσετε περαιτέρω τα KPI σας. Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε ήδη άλλη λύση λογισμικού, όπως CallHub ή CallPage, το LiveAgent υποστηρίζει τη μεταφορά δεδομένων από αυτές και πολλές άλλες πλατφόρμες.
Επιπλέον, μπορείτε να καταγράψετε όλα τα σημαντικά δεδομένα πελατών σε ένα ενσωματωμένο CRM, ώστε οι αντιπρόσωποί σας να μπορούν να παρέχουν εξαιρετική εμπειρία πελάτη κάθε φορά.
Εκπαιδεύστε τους υπαλλήλους σας
Κανείς δεν θέλει να λάβει μια κλήση από ένα άτομο που είναι νευρικό ή εκνευρισμένο και είναι γενικά δύσκολο να επικοινωνήσει. Βεβαιωθείτε ότι τα μέλη της ομάδας του κέντρου επικοινωνίας σας είναι καλά εκπαιδευμένα και προετοιμασμένα να μιλήσουν με πελάτες ανεξάρτητα από την κατάσταση.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να παρέχετε εκπαίδευση στο προσωπικό σας. Ποιο θα επιλέξετε εξαρτάται από το μέγεθος του κέντρου επικοινωνίας σας, πόσους αντιπροσώπους έχετε και τον τύπο των πελατών με τους οποίους μιλάνε συνήθως.
Ακολουθούν ορισμένοι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να εκπαιδεύσετε το προσωπικό του τηλεφωνικού σας κέντρου:
ρυθμίστε τακτικές εκπαιδευτικές συνεδρίες – Μπορούν να διευθύνονται από εξωτερικούς επαγγελματίες ή πιο έμπειρους υπαλλήλους στην εταιρεία σας.
πραγματοποιήστε σεμινάρια – Ενημερώστε τους αντιπροσώπους σας για τις νέες πρακτικές και τεχνολογίες που έρχονται.
αναλύστε εγγραφές κλήσεων – Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent σάς επιτρέπει να μελετάτε εγγραφές προηγούμενων κλήσεων πελατών. Μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να διδάξετε τους υπαλλήλους σας σχετικά με καλές και κακές πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών.
χρησιμοποιήστε σενάρια κλήσεων – Ο προγραμματισμός κλήσεων είναι θεμελιώδης και τα σενάρια πρέπει να αναπτύσσονται προσεκτικά. Δεν θέλετε οι αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών ή οι εκπρόσωποι πωλήσεων να ακούγονται πολύ απρόσωποι και αφύσικοι.
Αναλύστε και βελτιώστε τα KPI σας
Θα πρέπει να παρακολουθείτε και να ενημερώνετε με συνέπεια τα KPI και τους στόχους που έχετε θέσει για την επιχείρησή σας. Μερικά από τα KPI που πρέπει να δώσετε προσοχή περιλαμβάνουν:
- ποσοστό σύνδεσης
μέσος χρόνος χειρισμού
- επίλυση πρώτης κλήσης
ποσοστό μετατροπών
- χρόνος πληρότητας
- βαθμολογίες ποιότητας
- ποσοστό εγκατάλειψης
Τα KPI θα σας επιτρέψουν να μετρήσετε τα ποσοστά επιτυχίας του εξερχόμενου τηλεφωνικού σας κέντρου. Θα σας παρέχουν επίσης δεδομένα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσαρμόσετε τις λειτουργίες της επιχείρησής σας. Για παράδειγμα, μπορεί να καταλάβετε ότι το τηλεφωνικό σας κέντρο δεν επωφελείται από αυτόματες κλήσεις ή προγνωστικές κλήσεις, αλλά λειτουργίες όπως το ΔΦΑ και η αυτόματη επανάκληση είναι πολύ χρήσιμα. Επομένως, μπορείτε να κατανείμετε καλύτερα τον προϋπολογισμό σας και να διατηρήσετε τα πράγματα ομαλά.
Make outbound calls with LiveAgent
LiveAgent is a fully-featured call center software with both inbound and outbound capabilities. Get started with our free trial and set up your digital call center today!
Frequently Asked Questions
Τι είναι οι εξερχόμενες κλήσεις και τα είδη τους;
Οι εξερχόμενες κλήσεις είναι εκείνες οι τηλεφωνικές αλληλεπιδράσεις που ξεκινούν από αντιπροσώπους εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων προς πελάτες. Οι τύποι εξερχόμενων κλήσεων περιλαμβάνουν τηλεμάρκετινγκ και ψυχρές κλήσεις, εράνους, κλήσεις εξυπηρέτησης πελατών, έρευνα μάρκετινγκ, κλήσεις μάρκετινγκ, έρευνες πελατών, κλήσεις παρακολούθησης μετά την πώληση κ.λπ.
Η εξερχόμενη κλήση σημαίνει ότι εσείς καλέσατε;
Σε μια εξερχόμενη κλήση, ο καλών ξεκινά την επαφή με τον παραλήπτη.
Πώς να χειρίζεστε τις εξερχόμενες κλήσεις στο LiveAgent;
Το λογισμικό πίνακα ελέγχου LiveAgent σάς επιτρέπει να ρυθμίσετε το εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο. Εάν ενδιαφέρεστε να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, μπορείτε είτε να προχωρήσετε αμέσως και να εξοικειωθείτε με το LiveAgent εγγραφείτε σε μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών ή μπορείτε να προγραμματίσετε μια επίδειξη με ένα μέλος της ομάδας πωλήσεων.
Πώς να κάνετε μια εξερχόμενη κλήση αποτελεσματική;
Μπορείτε να το κάνετε αυτό διασφαλίζοντας ότι οι αντιπρόσωποι του εξερχόμενου τηλεφωνικού σας κέντρου παρέχουν εξαιρετική επικοινωνία με τους πελάτες - είναι ευγενικοί, σέβονται τον χρόνο των πελατών και κάνουν τους πελάτες να αισθάνονται ότι τους εκτιμούν. Επιπλέον, ρυθμίζετε πάντα μια κλήση παρακολούθησης σε περίπτωση που ο πελάτης έχει περισσότερες ερωτήσεις, δεν είναι σίγουρος για κάτι κ.λπ. Αυτό σας επιτρέπει να δημιουργήσετε ισχυρές και μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες.
Αφού μάθετε για τις εξερχόμενες κλήσεις και πώς να τις διαχειρίζεστε, ίσως θελήσετε να εμβαθύνετε στο τι είναι ένα τηλεφωνικό κέντρο εξερχόμενων κλήσεων. Αυτή η σελίδα μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τα πλεονεκτήματα και τις προκλήσεις που σχετίζονται με τη χρήση ενός τέτοιου κέντρου. Επίσης, αν ενδιαφέρεστε να βελτιώσετε τον χρόνο των κλήσεων σας, δείτε τη σελίδα για τον χρόνο κλήσης. Εκεί μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για τον υπολογισμό του μέσου χρόνου κλήσης και πώς να τον βελτιώσετε.
Τι είναι μια Εισερχόμενη Κλήση;
Μάθετε περισσότερα για την εισερχόμενη κλήση. Κατανοήστε σε βάθος τις έννοιες της υποστήριξης πελατών με απλές εξηγήσεις από επαγγελματίες.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.