Τι είναι η ετικέτα κλήσης;
Ανεξάρτητα από το μέγεθος του τηλεφωνικού κέντρου σας, είναι σημαντικό να παραμείνετε οργανωμένοι. Ακόμη και με λιγότερους πελάτες, οι αντιπρόσωποί σας μπορεί να μπερδευτούν όταν δεν υπάρχει ξεκάθαρη οργάνωση των θεμάτων πελατών με τα οποία ασχολούνται.
Η προσθήκη ετικετών στις κλήσεις σας είναι μια από τις πιο ευεργετικές επιχειρηματικές πρακτικές. Η προσθήκη ετικετών κλήσεων τόσο στις εισερχόμενες όσο και στις εξερχόμενες κλήσεις σάς επιτρέπει να παραμένετε οργανωμένοι ανεξάρτητα από τον φόρτο εργασίας. Η διατήρηση της οργάνωσης είναι το κλειδί για τη λειτουργία ενός επιτυχημένου τηλεφωνικού κέντρου.
Η προσθήκη ετικετών κλήσεων είναι μία από τις προηγμένες λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου που σας βοηθούν να παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση πελατών ανεξάρτητα από τον τύπο της επιχείρησης που διαχειρίζεστε. Ο εντοπισμός κλήσεων θυμωμένων πελατών, η παρακολούθηση μετατροπών τηλεφωνικών κλήσεων και τα ποσοστά εγκαταλειμμένων κλήσεων μπορούν να σας βοηθήσουν να προσαρμόσετε τις μεθόδους της επιχείρησής σας για να βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπών.
LiveAgent helpdesk software provides many outstanding call center capabilities including tagging your calls.
Γιατί είναι σημαντική η χρήση ετικετών κλήσεων;
Κάθε καλός διευθυντής ή ιδιοκτήτης επιχείρησης γνωρίζει ότι η θετική εμπειρία πελάτη είναι τα εχέγγυα μιας επιτυχημένης επιχείρησης.
Η προσθήκη ετικετών στις τηλεφωνικές σας κλήσεις μπορεί να μειώσει τον αριθμό των κλήσεων που έχουν εγκαταλειφθεί, καθώς επιτρέπει στους αντιπροσώπους να πλοηγούνται πιο αποτελεσματικά στις τηλεφωνικές αλληλεπιδράσεις. Είναι πολύ πιο εύκολο για αυτούς να σηκώσουν το τηλέφωνο και να επιλύσουν άμεσα ζητήματα πελατών όταν μπορούν να δουν ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα, τα στοιχεία του πελάτη ή οποιαδήποτε άλλη απαραίτητη πληροφορία από την πρώτη στιγμή.
When the customer interactions are clearly categorized, you can easily analyze them and identify any trends or commonalities that might occur. This way you can assess the quality of leads that your marketing campaigns produce as well as monitor the productivity of your call center.
Whatsmore, having every customer service issue or complaint labeled and categorized allows you to spot any sales or support challenges much sooner. This way, you can further your campaigns (email campaigns, Google Ads, etc.), personalize your approach (e.g. custom greeting) and increase your sales.
Ένα άλλο σημαντικό εργαλείο για την περαιτέρω μελέτη των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες είναι η καταγραφή κλήσεων. Μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να επισημάνετε και τις καταγραφές των κλήσεών σας, ώστε να μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για μεταγενέστερη ανάλυση, κριτικές ή ακόμα και να εκπαιδεύσετε τα νέα μέλη της ομάδας υποστήριξης πελατών.
Παραδείγματα ετικετών κλήσεων
Μερικές από τις πιο κοινές ετικέτες περιλαμβάνουν:
- VIP customer
- technical support
- complaints
- order returns
- caller reference
- additional contact information
- department (sales, marketing departments, etc.)
Εκτός από τη λίστα των προεπιλεγμένων ετικετών, το LiveAgent σάς επιτρέπει να αντιστοιχίσετε προσαρμοσμένες ετικέτες κλήσεων στις αλληλεπιδράσεις του κέντρου επικοινωνίας σας. Μπορείτε ακόμη να δημιουργήσετε νέες προσαρμοσμένες ετικέτες που θα ταιριάζουν καλύτερα στην επιχείρησή σας.
Επιπλέον, μπορείτε να προσθέσετε υποχρεωτική προσθήκη ετικετών κλήσεων στις επιχειρηματικές σας πρακτικές. Σημαίνει ότι κάνετε τους αντιπροσώπους σας να αντιστοιχίσουν συγκεκριμένες ετικέτες σε κάθε κλήση αφού ολοκληρωθεί. Ορισμένες από αυτές τις υποχρεωτικές ετικέτες θα μπορούσαν να είναι το όνομα ή ένα αναγνωριστικό του αντιπροσώπου που χειρίζεται την κλήση, το τμήμα, τον αριθμό τηλεφώνου κ.λπ.
LiveAgent has a built-in call center, so it’s easy to set up and use.
Get access to all of LiveAgent’s call center features, which include both basic and advanced call center functions.
Frequently Asked Questions
How to add call tags?
It depends on the software you are using. In the article above you can find a link that will take you to detailed instructions on how to add both ordinary call tags, as well as custom tags in LiveAgent. With this tagging feature, you can categorize everything from a simple product inquiry to angry calls.
Αφού ολοκληρώσετε την ανάγνωση για την ετικέτα κλήσης, μπορείτε να εξερευνήσετε το GSM για να μάθετε τις διαφορές μεταξύ των δικτύων κινητής τηλεφωνίας GSM και CDMA. Αυτή η γνώση μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμη για καλύτερη κατανόηση των τεχνολογιών κινητής τηλεφωνίας.
Αν σας ενδιαφέρει να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών, μπορείτε να επισκεφτείτε την ενότητα για την επίλυση κλήσεων. Θα βρείτε πληροφορίες για το πώς να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα και τα οφέλη μιας βελτιωμένης επίλυσης κλήσεων.
Επίσης, η σελίδα για τη διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου προσφέρει συμβουλές και κόλπα για τη βελτιστοποίηση του προγραμματισμού και της διαχείρισης των τηλεφωνικών κέντρων. Μάθετε πώς να ορίζετε κρίσιμα KPI και μετρήσεις για τον οργανισμό σας.
Τέλος, οι δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας μπορούν να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τη σημασία της ζωντανής συνομιλίας στην εξυπηρέτηση πελατών. Ανακαλύψτε ποιες δυνατότητες προσφέρει το LiveAgent για να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών σας.
Τι Είναι οι Εξερχόμενες Κλήσεις;
Ανακαλύψτε τι είναι οι εξερχόμενες κλήσεις και πώς να βελτιώσετε τις στρατηγικές σας για επιτυχημένες κλήσεις. Μάθετε πώς να δημιουργείτε δυνητικούς πελάτες και να επεκτείνετε τις επαφές σας, ενώ εξασφαλίζετε συμμόρφωση με τους νόμους και κανονισμούς. Δοκιμάστε το LiveAgent δωρεάν και αναβαθμίστε τις τηλεφωνικές σας αλληλεπιδράσεις!