Τι είναι οι εσωτερικές σημειώσεις;
Οι εσωτερικές σημειώσεις, οι οποίες λέγονται εσωτερικά ticketστο LiveAgent, είναι ένας πολύ καλός τρόπος ανταλλαγή πληροφοριών χωρίς να μπορεί να της δει κανένας τρίτος. Μπορείτε να δημιουργήσετε μία εσωτερική σημείωση για να στείλετε ένα μήνυμα σε συγκεκριμένο κοινό. Οι εσωτερικές σημειώσεις σας δίνουν τη δυνατότητα να δίνετε σημαντικές πληροφορίες στα μέλη της ομάδας σας, χωρίς να το γνωρίζουν οι άλλοι εκπρόσωποι και οι πελάτες.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνουν οι εσωτερικές σημειώσεις;
Οι εσωτερικές σημειώσεις είναι σημειώσεις που ένας εκπρόσωπος μπορεί να αφήσει σε ένα ticket. Ο πελάτης που επικοινωνεί δεν μπορεί να δει τις σημειώσεις. Είναι ορατές μονάχα σε εκπροσώπους που έχουν πρόσβαση σε κάποιο συγκεκριμένο ticket.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις εσωτερικές σημειώσει για να παρέχετε καλύτερη υποστήριξη πελατών;
Οι εσωτερικές σημειώσεις σας επιτρέπουν να γράφετε τα ποιο σημαντικά στοιχεία που σχετίζονται με το πρόβλημα. Η προσθήκη αυτών των σημειώσεων διευκολύνει τους υπόλοιπους εκπροσώπους να αναλάβουν την επίλυση της υπόθεσης. In Επιπλέον, μπορείτε να αναφέρετε πληροφορίες που δεν μπορούν οι εκπρόσωποι να βρουν αλλού.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εσωτερικές σημειώσεις στο LiveAgent;
Στο LiveAgent έχετε την επιλογή να χρησιμοποιήσετε εσωτερικές σημειώσεις. Χάρη σε αυτές, η δουλειά των εκπροσώπων είναι ευκολότερη και το επίπεδο διαχείρισης είναι καλύτερο.
Αφού διαβάσετε τις πληροφορίες για τις εσωτερικές σημειώσεις, ίσως σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα για τις δυνατότητες του εσωτερικού chat. Το εσωτερικό chat μπορεί να ενισχύσει την επικοινωνία μεταξύ των μελών της ομάδας σας, προσφέροντας σύγχρονες λειτουργίες για καλύτερη συνεργασία.
Επίσης, μπορείτε να εξερευνήσετε τη διαφορά ανάμεσα στην επιτόπια και την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση πελατών. Αυτή η γνώση μπορεί να σας βοηθήσει να επιλέξετε την κατάλληλη προσέγγιση για την επιχείρησή σας, λαμβάνοντας υπόψη τα οφέλη και τις προκλήσεις κάθε επιλογής.
Για πιο πρακτικές συμβουλές, ρίξτε μια ματιά στις δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας. Η ζωντανή συνομιλία μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών σας, προσφέροντας άμεσες λύσεις και απαντήσεις στις ερωτήσεις των πελατών σας.
Τέλος, αν θέλετε να ενισχύσετε την αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας, το άρθρο για την παρότρυνση για δράση μπορεί να σας δώσει ιδέες για το πώς να κάνετε τις προσκλήσεις σας πιο ελκυστικές και αποτελεσματικές. Με τη σωστή προσέγγιση, μπορείτε να αυξήσετε την εμπλοκή και το ενδιαφέρον των πελατών σας.
Εξυπηρέτηση πελατών εσωτερικά έναντι εξωτερικής ανάθεσης
Ανακαλύψτε τα υπέρ και τα κατά της εσωτερικής και εξωτερικής εξυπηρέτησης πελατών και βρείτε την καλύτερη επιλογή για την επιχείρησή σας. Ενημερωθείτε για τις προκλήσεις και τα οφέλη κάθε επιλογής. Δοκιμάστε το δωρεάν, χωρίς δεσμεύσεις!
Σύμβουλος εξυπηρέτησης πελατών
Ανακαλύψτε τον ρόλο ενός συμβούλου εξυπηρέτησης πελατών, συμπεριλαμβανομένης της σημασίας του, των καθηκόντων του, των απαιτούμενων δεξιοτήτων και της διαφοράς του από άλλες θέσεις εξυπηρέτησης πελατών.