Τι είναι ο επόπτης καρτέλας;
Συχνά, θέλετε να δείτε την πρόοδο μιας Καρτέλας, παρόλο που μπορεί να ανατεθεί σε έναν συγκεκριμένο αντιπρόσωπο ή ένα τμήμα. Αυτό μπορεί να συμβεί σε πολλές περιπτώσεις π.χ. η καρτέλα δημιουργήθηκε από έναν VIP πελάτη ή απαντάται από έναν νέο υπάλληλο και θέλετε απλώς να παρακολουθείτε μια ανοιχτή καρτέλα.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει επόπτης καρτέλας;
Ο επόπτης καρτέλας είναι ένα άτομο που παρακολουθεί την πρόοδο μιας συγκεκριμένης καρτέλας αλλά δεν είναι υπεύθυνο για αυτό. Λαμβάνει ειδοποίηση όταν υπάρχει κάποια ενημέρωση, όπως απάντηση στην καρτέλα ή αλλαγή κατάστασης.
Γιατί θα πρέπει να χρησιμοποιείτε έναν επόπτη καρτέλας;
Ο επόπτης καρτέλας αξίζει να χρησιμοποιηθεί όταν έχει δημιουργηθεί μία καρτέλα, για παράδειγμα, από έναν πελάτη VIP ή πρέπει να ελέγξετε αν ο νέος υπάλληλος τα πάει καλά με τις καρτέλες ή όταν απλά θέλετε να έχετε τον έλεγχο σε μια συγκεκριμένη καρτέλα.
Παρέχει το LiveAgent την επιλογή επόπτη καρτέλας;
Το LiveAgent παρέχει μια επιλογή επόπτη καρτέλας. Μια καρτέλα μπορεί να συνδεθεί με την προβολή ενός συγκεκριμένου εκπροσώπου ή ολόκληρου του τμήματος.
Αφού διαβάσετε για τον επόπτη καρτέλας, ίσως θελήσετε να εξερευνήσετε περισσότερα για το λογισμικό καρτελών, το οποίο μπορεί να ισχυροποιήσει την ομάδα υποστήριξης σας. Ανακαλύψτε πώς το LiveAgent προσφέρει ένα σύστημα καρτελών για καλύτερη ικανοποίηση πελατών. Εάν σας ενδιαφέρει η εγκατάσταση λογισμικού helpdesk, μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το εγκατεστημένο λογισμικό Helpdesk και να ανακαλύψετε πώς βοηθά στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών. Για να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας λειτουργεί σωστά, ρίξτε μια ματιά στη λίστα ελέγχου ελέγχου ιστότοπου, που σας καθοδηγεί σε σημαντικές διαδικασίες παρακολούθησης. Τέλος, αν επιθυμείτε να προσφέρετε μια πιο προσωπική εμπειρία στους χρήστες σας, τα widgets που προσαρμόζονται στη γλώσσα μπορούν να είναι χρήσιμα για την υποστήριξή σας.
Ποσοστό επίλυσης πρώτης επαφής
Ανακαλύψτε πώς το ποσοστό επίλυσης πρώτης επαφής (FCR) βελτιώνει την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών. Μάθετε τις βέλτιστες πρακτικές για να επιτύχετε υψηλό FCR και ενισχύστε την αποτελεσματικότητα της ομάδας σας. Επισκεφτείτε τη σελίδα για εις βάθος κατανόηση και πρακτικούς οδηγούς!