Τι είναι η επισήμανση κλήσεων;
Η δυνατότητα επισήμανσης κλήσεων σάς επιτρέπει να τοποθετείτε διάφορες ετικέτες στις τηλεφωνικές σας κλήσεις με βάση το περιβάλλον. Είναι ένα ισχυρό επιχειρηματικό εργαλείο που μπορεί να προστεθεί στο προηγμένο σύστημα δρομολόγησης κλήσεων για περαιτέρω εξορθολογισμό των διαδικασιών του κέντρου επικοινωνίας.
Για παράδειγμα, ένας πελάτης τηλεφωνεί στο τηλεφωνικό σας κέντρο για να παραπονεθεί για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Μπορείτε να βάλετε μια ετικέτα σε αυτό με την ένδειξη “Παράπονα”. Μπορείτε να είστε όσο συγκεκριμένοι χρειάζεστε. Προσθέστε ετικέτες σχετικά με συγκεκριμένους τύπους προϊόντων, καμπάνιες μάρκετινγκ από όπου προήλθε ο πελάτης ή οτιδήποτε άλλο θα σας βοηθήσει να κατηγοριοποιήσετε τις κλήσεις πελατών που λαμβάνει το κέντρο επικοινωνίας σας.
Γιατί είναι σημαντική η επισήμανση κλήσεων για την επιχείρησή σας;
Υπάρχουν πολλά οφέλη από τη χρήση ενός συστήματος επισήμανσης κλήσεων στο τηλεφωνικό σας κέντρο. Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικά από αυτά.
παραμένετε οργανωμένοι – Η ταξινόμηση των κλήσεων σε συγκεκριμένες κατηγορίες επιτρέπει στους αντιπροσώπους του τηλεφωνικού σας κέντρου να παραμείνουν στην κορυφή των διαδικασιών του κέντρου επικοινωνίας καθώς μπορούν να οργανωθούν πολύ πιο αποτελεσματικά στον φόρτο εργασίας τους.
ανάλυση κλήσεων – Η προσθήκη ετικετών κλήσεων διευκολύνει την ανάλυση και τη μελέτη δεδομένων στο τηλεφωνικό κέντρο σας. Μπορεί να σας βοηθήσει να μετρήσετε όχι μόνο την παραγωγικότητα του κέντρου επικοινωνίας και την απόδοση της επιχείρησής σας, αλλά σας επιτρέπει επίσης να αξιολογήσετε καλύτερα την ποιότητα των δυνητικών πελατών που παράγουν διαφορετικές καμπάνιες μάρκετινγκ.
προσδιορισμός τάσεων – Όταν έχετε όλα τα δεδομένα σας επισημασμένα και ξεκάθαρα ταξινομημένα σε κατηγορίες, είναι πολύ πιο εύκολο να εντοπίσετε τάσεις και μοτίβα σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και στο μάρκετινγκ και τις μεθόδους πωλήσεων.
προσθήκη ετικετών σε θυμωμένες κλήσεις – Ακόμη και οι πιο εξαιρετικές ομάδες υποστήριξης λαμβάνουν ορισμένες κλήσεις θυμωμένων πελατών. Η προσθήκη ετικετών σάς επιτρέπει να κατανοήσετε καλύτερα γιατί συνέβησαν. Υπάρχει κάποιο όνομα κάποιου υπαλλήλου που εμφανίζεται σε αυτές τις αλληλεπιδράσεις; Ή ίσως υπάρχει ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία που σχετίζεται με αυτές τις κλήσεις.
επιστροφή των δυνητικών πελατών σας – Εάν προσθέσετε ετικέτα σε έναν ακριβή λόγο για τον οποίο ορισμένοι από τους κατάλληλους δυνητικούς πελάτες σας δεν έκαναν μετατροπή, μπορείτε να παρέχετε υπηρεσίες βάσει περιβάλλοντος και να αναπτύξετε πιο ακριβείς στρατηγικές win-back για την επόμενη αλληλεπίδρασή σας.
προσδιορισμός προκλήσεων – Όταν προσδιορίζετε και επισημαίνετε προβληματικούς τομείς για τους πελάτες σας, μπορείτε να δημιουργήσετε μια πιο συναρπαστική στρατηγική και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
Χρήση επισήμανσης κλήσεων για καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών
Η παροχή άριστης εξυπηρέτησης πελατών δεν είναι μόνο σημαντική, αλλά είναι απαραίτητη για την επίτευξη των επιχειρηματικών σας στόχων.
Call tagging can help your agents deliver more personalized service to the customers. For example, if they can see customer name tags, they can greet them by their names. You can categorize customer interactions using tags so the customer care reps can navigate their previous interactions with the clients.
Επιπλέον, εφαρμόζοντας αποτελεσματικές ετικέτες κλήσεων, μπορείτε εύκολα να αναλύσετε καταγραφές κλήσεων και να εντοπίσετε δυσαρεστημένους πελάτες. Ο εντοπισμός προτύπων σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών είναι ζωτικής σημασίας για τις λειτουργίες του τηλεφωνικού σας κέντρου.
Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η επισήμανση κλήσεων σε ένα τηλεφωνικό κέντρο;
Η επισήμανση κλήσεων, μεταξύ άλλων προηγμένων δυνατοτήτων τηλεφωνικού κέντρου, σας επιτρέπει να παραμένετε οργανωμένοι στις λειτουργίες του τηλεφωνικού σας κέντρου. Προσθέτοντας διάφορες ετικέτες στις κλήσεις πελατών, οι αντιπρόσωποι σας όχι μόνο θα μπορούν να ενημερώνονται για τις πιο πρόσφατες αλληλεπιδράσεις με τους δυνητικούς πελάτες αλλά θα παρέχουν επίσης εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών στους πελάτες σας. Επιπλέον, η επισήμανση κλήσεων επιτρέπει καλύτερη πλοήγηση όσον αφορά την ανάλυση δεδομένων πελατών και τον εντοπισμό των τάσεων στην επικοινωνία με τους πελάτες.
Γιατί είναι σημαντική η επισήμανση στα τηλεφωνικά κέντρα;
Στα περιβάλλοντα τηλεφωνικών κέντρων, η οργάνωση είναι προτεραιότητα. Τα κέντρα επικοινωνίας συχνά κατακλύζονται από τον τεράστιο φόρτο εργασίας και τον αριθμό των κλήσεων που λαμβάνουν. Οι ετικέτες κλήσεων καθιστούν δυνατή την κατηγοριοποίηση και την εύκολη πλοήγηση σε διάφορες αλληλεπιδράσεις με πελάτες.
Ποιες είναι μερικές από τις δημοφιλείς ετικέτες προς χρήση;
Ορισμένες από τις πιο συχνά χρησιμοποιούμενες ετικέτες περιλαμβάνουν τεχνική υποστήριξη, τμήμα πωλήσεων, παράπονα πελατών, επιστροφή παραγγελίας κ.λπ. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε υποχρεωτικές ετικέτες κλήσεων που αναγκάζουν τους αντιπροσώπους να εκχωρήσουν μια συγκεκριμένη ετικέτα αμέσως μετά από μια τηλεφωνική κλήση.
Πώς να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες ετικέτες;
Αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το λογισμικό που χρησιμοποιείτε. Ένας σύνδεσμος στο παραπάνω άρθρο θα σας μεταφέρει σε μια σελίδα που εξηγεί πώς να δημιουργείτε προσαρμοσμένες ετικέτες χρησιμοποιώντας το λογισμικό κέντρου υποστήριξης LiveAgent.
Τι είναι η κλήση χωρίς ετικέτα;
Είναι είτε εισερχόμενη είτε εξερχόμενη κλήση στην οποία δεν έχει εκχωρηθεί ετικέτα στο σύστημά σας.
Αν θέλετε να κατανοήσετε καλύτερα τη σημασία της επισήμανσης κλήσεων για την επιχείρησή σας, ρίξτε μια ματιά στο άρθρο μας για το πώς μπορείτε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών. Επίσης, αν εξετάζετε τη μετάβαση από το HelpScout στο LiveAgent, δείτε περισσότερα για τα προνόμια μεταφοράς από το HelpScout. Για μια αναλυτική κατανόηση του όρου "Επισήμανση κλήσεων" και περισσότερους ορισμούς, μπορείτε να επισκεφθείτε το γλωσσάρι μας. Τέλος, για μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση της βάσης γνώσης του Help Scout, διαβάστε την αξιολόγηση βάσης γνώσης Help Scout.
Αντιπρόσωπος εισερχόμενων πωλήσεων
Ανακαλύψτε τον ρόλο του αντιπροσώπου εισερχόμενων πωλήσεων και τη σημασία της εξαιρετικής επικοινωνίας με πελάτες για την αύξηση πωλήσεων. Μάθετε πώς το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε τις σχέσεις με τους πελάτες και να κλείσετε περισσότερες συμφωνίες. Δοκιμάστε το δωρεάν σήμερα!
Τι Είναι οι Εξερχόμενες Κλήσεις;
Ανακαλύψτε τι είναι οι εξερχόμενες κλήσεις και πώς να βελτιώσετε τις στρατηγικές σας για επιτυχημένες κλήσεις. Μάθετε πώς να δημιουργείτε δυνητικούς πελάτες και να επεκτείνετε τις επαφές σας, ενώ εξασφαλίζετε συμμόρφωση με τους νόμους και κανονισμούς. Δοκιμάστε το LiveAgent δωρεάν και αναβαθμίστε τις τηλεφωνικές σας αλληλεπιδράσεις!