Τι είναι ένα επιλυμένο αίτημα;
Ένα αίτημα θεωρείται ότι έχει επιλυθεί όταν ένας πελάτης ή εκπρόσωπος πατήσει το κουμπί Επίλυσης. Εναλλακτικά, το αίτημα μπορεί να επιλυθεί αυτόματα από έναν κανόνα ή μετά από λίγο χρόνο αδράνειας.
Το επιλυμένο αίτημα είναι συνήθως η τελευταία κατάσταση του κύκλου ζωής ενός αιτήματος. Εάν επιλυθεί ένα αίτημα, μπορεί να ανοίξει ξανά ανάλογα με την κατάσταση.
Frequently Asked Questions
Τι είναι ένα επιλυμένο αίτημα;
Το επιλυμένο αίτημα είναι ένα αίτημα ενός πελάτη που έχει ήδη επιλυθεί. Αυτό είναι το προτελευταίο στάδιο του κύκλου ζωής των αιτημάτων. Μετά από αυτό, το αίτημα παύει να υφίσταται.
Ποιος μπορεί να επιλύσει αιτήματα στο LiveAgent;
Στο LiveAgent, οποιοσδήποτε εκπρόσωπος μπορεί να εξετάσει τις υποβολές. Εάν ο εκπρόσωπος διαθέτει τα χαμηλότερα δικαιώματα συστήματος, μπορεί να επιλύσει μόνο τα αιτήματά του, ενώ εάν είναι ο διαχειριστής ή ο κάτοχος, έχει πρόσβαση σε όλα τα αιτήματα.
Πού μπορώ να βρω επιλυμένα αιτήματα στο LiveAgent;
Τα επιλυμένα αιτήματα βρίσκονται στην καρτέλα Αιτήματα στον πίνακα LiveAgent. Εδώ μπορείτε να βρείτε όλες τις αναφορές, ανεξάρτητα από την κατάσταση τους.
Αφού διαβάσετε για τα επιλυμένα αιτήματα, είναι καλή ιδέα να δείτε πώς η διαδικασία εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να βοηθήσει την ομάδα σας να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά. Μάθετε τις βασικές αρχές για τη δημιουργία μιας τυποποιημένης διαδικασίας που θα ενισχύσει την υποστήριξη πελατών σας. Επίσης, η λίστα ελέγχου απαιτήσεων τηλεφωνικού κέντρου είναι απαραίτητη για να διασφαλίσετε ότι όλες οι ανάγκες σας καλύπτονται. Εξερευνήστε πώς το σωστό λογισμικό και εξοπλισμός μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα του τηλεφωνικού σας κέντρου.
Γλωσσάρι Λογισμικού Help Desk Software
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.