Τι είναι οι επεκτάσεις;
Εργαλεία που βοηθούν στη βελτίωση των λειτουργιών του κέντρου εξυπηρέτησης σας ονομάζονται επεκτάσεις, που ονομάζονται πρόσθετα στο LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Τι είναι οι επεκτάσεις;
Οι επεκτάσεις είναι μικρά προγράμματα που υποστηρίζουν τις δραστηριότητές σας στο κέντρο εξυπηρέτησης. Επιτρέπουν στους χρήστες να προσαρμόζουν τη λειτουργικότητα και τη συμπεριφορά του προγράμματος στις ατομικές ανάγκες του χρήστη. Βασίζονται σε HTML, JavaScript και CSS. Οι επεκτάσεις πρέπει να εξυπηρετούν μόνο έναν στενά καθορισμένο σκοπό.
Πώς να χρησιμοποιήσετε επεκτάσεις;
Για να χρησιμοποιήσετε μια επέκταση, πρέπει να την εγκαταστήσετε και να τη διαχειριστείτε σωστά. Μερικές φορές χρειάζεστε ορισμένα δικαιώματα ή δεδομένα όταν τις προσθέτετε σε ένα πρόγραμμα. Οι επεκτάσεις επιτρέπουν πρόσθετες ενέργειες που το ίδιο το πρόγραμμα δεν μπορεί να παρέχει.
Το LiveAgent προσφέρει επεκτάσεις;
Το LiveAgent προσφέρει διάφορες επεκτάσεις. Ανάλογα με το τι χρειάζεστε, μπορείτε να αγοράσετε μεμονωμένα στοιχεία με επιπλέον χρέωση. Με την προσθήκη τους στο τυπικό μοντέλο λογισμικού υποστήριξης, μπορείτε να λάβετε περισσότερες επιλογές και λειτουργίες για την ομάδα υποστήριξης πελατών και τους πελάτες σας.
Αφού διαβάσετε για τις επεκτάσεις εξυπηρέτησης πελατών, είναι χρήσιμο να εξερευνήσετε τις δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας. Ανακαλύψτε γιατί η ζωντανή συνομιλία είναι σημαντική και πώς μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών σας.
Επίσης, μπορείτε να δείτε την επίδραση της επιτόπου έναντι απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών. Μάθετε πότε να χρησιμοποιείτε επιτόπιες ομάδες εξυπηρέτησης και πώς να τις κάνετε να λειτουργούν αποτελεσματικά.
Επιπλέον, εξετάστε το λογισμικό κέντρου υποστήριξης για να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών σας. Ανακαλύψτε τα πλεονεκτήματα της χρήσης ενός λογισμικού κέντρου υποστήριξης και πώς μπορεί να βοηθήσει στην καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες σας.
Τέλος, εξερευνήστε τα widgets που προσαρμόζονται στη γλώσσα για να διευκολύνετε την επικοινωνία με τους πελάτες σας σε διαφορετικές γλώσσες. Αυτή η δυνατότητα μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών και την αλληλεπίδραση με τους χρήστες σας.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.