Τι είναι η επανάκληση εξυπηρέτησης πελατών;
Μια λειτουργία επανάκλησης εξυπηρέτησης πελατών είναι μια λειτουργία λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου ΔΦΑ (διαδραστική φωνητική απόκριση). Στην ουσία, είναι μια αυτοματοποιημένη επανάκληση που πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου από το λογισμικό του τηλεφωνικού κέντρου.
Γιατί οι πελάτες ζητούν επανάκληση;
Customers usually request a call back for three main reasons:
- Δεν θέλουν να περιμένουν στη γραμμή
- Η γραμμή είναι απασχολημένη / η ουρά αναμονής είναι πολύ μεγάλη
Δεν υπάρχουν διαθέσιμοι αντιπρόσωποι για να απαντήσουν στην κλήση (για παράδειγμα, εκτός ωραρίου λειτουργίας)
Πώς γίνεται μια αυτοματοποιημένη επιστροφή κλήσης;
Συνήθως, μόλις ένας πελάτης ζητήσει επανάκληση, η κλήση τερματίζεται αμέσως. Ωστόσο, το σύστημα διατηρεί τον αριθμό τηλεφώνου του καλούντος και τον τοποθετεί στην ουρά κλήσεων. Μόλις ο αριθμός τηλεφώνου φτάσει στο μπροστινό μέρος της γραμμής, το σύστημα καλεί αυτόματα τον αριθμό τηλεφώνου που διατηρείται και συνδέει τον καλούντα με έναν καθορισμένο εκπρόσωπο του κέντρου επικοινωνίας.
Γιατί οι επανακλήσεις είναι μια χρήσιμη λειτουργία;
The auto callback feature is useful because it can:
- Αυξήσει την ικανοποίηση πελατών
- Μειώσει την προσπάθεια του πελάτη
- Μειώσει τον αριθμό των κλήσεων που έχουν εγκαταλειφθεί
- Μειώσει τις ουρές κλήσεων
- Παρουσιάσει περισσότερες ευκαιρίες πώλησης
- Αυξήσει την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων
- Παρέχει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τηλεφωνικό σας κέντρο
Πώς μπορείτε να εφαρμόσετε τη λειτουργία στο LiveAgent;
Για να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε τη λειτουργία επιστροφής κλήσης IVR, χρειάζεται να συνδέσετε έναν αριθμό τηλεφώνου VoIP στον λογαριασμό σας στο LiveAgent. Μόλις συνδεθεί, χρειάζεται να δημιουργήσετε ένα σενάριο IVR και να μεταφορτώσετε μηνύματα IVR. Για να δείτε έναν ολοκληρωμένο οδηγό εγκατάστασης IVR, ελέγξτε αυτό το άρθρο.
Next, you need to add the callback script to your IVR script by following this guide. When you’re done, click save and test the function by calling the phone number that is integrated with your LiveAgent account.
Ακούστε τις προτροπές του μενού IVR και πατήστε τον αριθμό πληκτρολογίου που ζητήσατε (όπως “Πατήστε 4 για να ζητήσετε επανάκληση”). Η κλήση σας θα πρέπει να τερματιστεί αμέσως και θα πρέπει να αρχίσει να κουδουνίζει μέσα στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent έως ότου κάποιος αντιπρόσωπος λάβει την κλήση. Μόλις παραληφθεί, το LiveAgent θα καλέσει αυτόματα τον αριθμό σας, δημιουργώντας μια αυτόματη επανάκληση.
Αφού διαβάσετε για την επανάκληση κλήσης εξυπηρέτησης πελατών, ίσως θέλετε να εξερευνήσετε το άρθρο Τι είναι η επανάκληση εξυπηρέτησης πελατών; για να κατανοήσετε καλύτερα τη σημασία και τα οφέλη αυτής της λειτουργίας. Μάθετε πώς οι επανακλήσεις μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών σας και να αυξήσουν την ικανοποίησή τους. Αν ενδιαφέρεστε να ανακαλύψετε τον λόγο που οι πελάτες ζητούν επανάκληση, επισκεφθείτε τη σελίδα Γιατί οι πελάτες ζητούν επανάκληση;. Θα κατανοήσετε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών σας και πώς να τους εξυπηρετείτε καλύτερα.
Πολυκαναλική εξυπηρέτηση πελατών
Ανακαλύψτε πώς η πολυκαναλική εξυπηρέτηση πελατών βελτιώνει την επικοινωνία και την υποστήριξη σε πολλαπλά κανάλια, αξιοποιώντας την τεχνολογία για εξατομικευμένη εμπειρία. Μάθετε περισσότερα και ξεκινήστε δωρεάν δοκιμή στο LiveAgent!