Τι είναι μια ενσωμάτωση;
Ενσωματώστε τον ιστότοπό σας με άλλες εφαρμογές για να επεκτείνετε την επιχείρησή σας. Επιλέξτε από ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών, εργαλείων και plugin. Email μάρκετινγκ, διαχείριση χρέωσης, CSM, CRM, διαχείριση πρότζεκτ, εργαλεία συνεργασίας, εργαλεία μεταφοράς. Όλα όσα χρειάζεστε για να ικανοποιήσετε τους πελάτες σας.
Δείτε την ποικιλία του LiveAgent από ενσωματώσεις, plugin και εφαρμογές.
Frequently Asked Questions
Τι είναι ενσωμάτωση;
Ενσωμάτωση είναι η δυνατότητα σύνδεσης διαφορετικών τύπων ιστότοπων, εφαρμογών, εργαλείων και οδηγιών. Χάρη στην ενσωμάτωση, μπορείτε να διαχειριστείτε, για παράδειγμα, τιμολόγια, e-mail, μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, CRM, εργαλεία συνεργασίας και μεταφοράς από ένα μέρος. Αυτό επιτρέπει πιο αποτελεσματικές δραστηριότητες και βελτιώνει την απόδοση των ψηφιακών λύσεων.
Πώς βοηθάει η ενσωμάτωση;
Η ενσωμάτωση είναι εξαιρετικά χρήσιμη ειδικά σε εργασίες που απαιτούν τη χρήση πολλών εργαλείων και plugin. Χάρη στην ενσωμάτωση, δεν χρειάζεται να εναλλάσσετε εργαλεία επικοινωνίας και διαχείρισης, εξοικονομώντας χρόνο. Επιπλέον, η χρήση μιας διεπαφής βοηθά στην οργάνωση δραστηριοτήτων. & nbsp;
Τι είναι οι ενσωματώσεις στο LiveAgent;
Οι ενσωματώσεις που παρέχονται από το LiveAgent σας επιτρέπουν να συνδέσετε πολλά εργαλεία, όπως: πάροχο VOiP, εργαλεία διαχείρισης επιχειρήσεων, φόρμες Google, εργαλεία εκπλήρωσης παραγγελιών, CRM, κουτιά e-mail, εργαλεία πληρωμών και εργαλεία σχεδιασμού. Αυτό επιτρέπει την αυτοματοποίηση των εργασιών και υποστηρίζει, επίσης, την αποτελεσματικότητα της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών.
Αφού ολοκληρώσετε την ανάγνωση για την ενσωμάτωση, μπορείτε να εξερευνήσετε περισσότερα για το πώς μπορείτε να βελτιώσετε τις λειτουργίες σας με CallTo365. Ανακαλύψτε πολύτιμες συμβουλές για την απλούστευση της διαδικασίας ενσωμάτωσης στην αναλυτική μας σελίδα. Επίσης, μπορείτε να δείτε πώς να συγχωνεύσετε τον αριθμό VoIP AstraQom με το LiveAgent για να βελτιώσετε τις επιχειρησιακές σας λειτουργίες. Βρείτε αναλυτικές πληροφορίες για τον εξορθολογισμό αυτής της διαδικασίας στην ενημερωτική μας σελίδα.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.