Ποιος είναι ο ορισμός της εξατομίκευσης;
Η εξατομίκευση σημαίνει ότι εφαρμόζεις μεμονωμένες απαιτήσεις. Στο πλαίσιο της εξυπηρέτησης πελατών, η εξατομίκευση αναφέρεται στην εξατομίκευση της εμπειρίας του πελάτη. Ο όρος αναφέρεται σε κάτι ξεχωριστό, ιδιαίτερο και μοναδικό. Σίγουρα, μια εξατομικευμένη εμπειρία είναι αποτέλεσμα μοναδικής προσοχής.
Γενικός και τεχνικός όρος
Στη διαχείριση εμπειρίας πελατών και στην καθημερινή γλώσσα η «εξατομίκευση», η «προσαρμογή» και η «προσωποποίηση» χρησιμοποιούνται όλα εναλλακτικά. Στην ψηφιακή τεχνολογία, ωστόσο, υπάρχουν διαφορετικές διαδικασίες πίσω από αυτές. Διαφέρουν ως προς την πολυπλοκότητα.
Ο όρος εξατομίκευση, τεχνικά μιλώντας, αναφέρεται σε μια έμμεση διαδικασία που χρησιμοποιεί περίπλοκη αυτοματοποίηση από αλγόριθμους, οι οποίοι συλλέγουν δεδομένα στο παρασκήνιο και αναλύουν τη διαδικτυακή συμπεριφορά με μακροπρόθεσμο ψηφιακό στόχο να γίνουν καλύτεροι στην πρόβλεψη. Τα δεδομένα που συλλέγονται ανώνυμα σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην προγνωστική εξατομίκευση.
Εξατομίκευση προσαρμοσμένης εφαρμογής
Ωστόσο, οι αλγόριθμοι δεν είναι παρά ένα σύνολο από καλά καθορισμένες οδηγίες. Εναλλακτικά, μπορείτε να ορίσετε τις προσαρμοσμένες οδηγίες σας για να επιτύχετε ένα ακόμα πιο ακριβές αποτέλεσμα προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας. Η προσαρμοστική προσαρμογή είναι μια μορφή εξατομίκευσης του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας για τον πελάτη σας, καθώς η σημασία της θετικής εμπειρίας πελάτη δεν μπορεί να τονιστεί αρκετά στην εποχή της εξατομίκευσης.
Σε μια υπερκορεσμένη αγορά, ο ανταγωνισμός για την προσοχή των πελατών είναι μεγάλος. Επομένως, ο μόνος τρόπος για να συνεχίσετε είναι να παρέχετε εξατομικευμένη υποστήριξη προσαρμοσμένης προσαρμογής. Αυτό μπορεί να γίνει αποτελεσματικά με το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών.
Εξατομίκευση στην εξυπηρέτηση πελατών
Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας αποτελείται φυσικά από άτομα που διαφέρουν ως προς τις δεξιότητες και το κίνητρο. Για να τους αφήσετε να κάνουν ό,τι τους κάνει να αποδίδουν και να απολαμβάνουν καλύτερα, θα πρέπει να έχετε μια επισκόπηση του πώς λειτουργεί η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών και να τους αναθέσετε εργασίες ανάλογα. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζετε ότι ο πελάτης τραβάει την προσοχή από το προσωπικό με κίνητρα και γνώση. Οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών εκτιμούν όταν τους δίνονται οδηγίες και εργαλεία για να παρέχουν την εξυπηρέτηση πελατών που αναμένεται να παρέχουν. Αυτό είναι επίσης εξατομίκευση στην πράξη, με θετικό αντίκτυπο σε διάφορα επίπεδα.
Στην εξυπηρέτηση πελατών, η εξατομίκευση και προσαρμογή έχουν αναμφίβολα θετικό αντίκτυπο, επειδή η συμπεριφορά των πελατών επηρεάζεται θετικά από την καλή εξυπηρέτηση. Οι πελάτες εκτιμούν όταν ο χρόνος τους εκτιμάται και η ερώτησή τους αντιμετωπίζεται με ταχύτητα και επάρκεια. Όπως ακριβώς οι ομάδες υποστήριξης πελατών εκτιμούν όταν εκτιμάται η εργασία τους και μπορούν να επικεντρωθούν σε αυτό που κάνουν καλύτερα.
Improve the quality of your customer service with personalization
Save the time and effort of your customer support.
Frequently Asked Questions
Ποια είναι η χρήση της εξατομίκευσης;
Για να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη. Για να εξοικονομήσετε χρόνο και προσπάθεια για τον πελάτη και τους εκπροσώπους υποστήριξης πελατών, κάνοντας την εμπειρία του πελάτη πιο ομαλή και πιο ικανοποιητική.
Ποια είναι τα οφέλη μιας εξατομικευμένης προσφοράς;
Η πιο ακριβής στόχευση είναι πιο πιθανό να οδηγήσει σε θετικό αποτέλεσμα. Οι πελάτες αισθάνονται ότι εκτιμώνται και η υπηρεσία υποστήριξης πελατών εξοικονομεί χρόνο και προσπάθεια.
Αφού ολοκληρώσετε την ανάγνωση για την εξατομίκευση, μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τη διαφορά μεταξύ εξατομίκευσης και προσαρμογής. Αυτή η σύγκριση θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε πώς μπορείτε να προσφέρετε μια πιο προσωπική εμπειρία στους πελάτες σας. Επιπλέον, για μια ολοκληρωμένη κατανόηση της σύγχρονης εξυπηρέτησης πελατών, δείτε τον απόλυτο οδηγό εξυπηρέτησης πελατών. Εκεί, θα βρείτε πρακτικές συμβουλές για να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών σας.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.