Ποιος είναι εκπρόσωπος πελατών;
Customer representative is a person whose job is to deal with a business's customers.
Ο εκπρόσωπος πελατών είναι ένας υπάλληλος, ο οποίος αλληλεπιδρά με τους πελάτες της εταιρείας για λογαριασμό ενός οργανισμού. Εκπρόσωποι πελατών εκπροσωπούν την εταιρεία, τα προϊόντα της ή τις υπηρεσίες της.
Όταν ο πελάτης καλεί/γράφει, επιλύει τις ερωτήσεις, τα ερωτήματα ή τα παράπονά του. Οι πελάτες μπορούν να συνδεθούν με εκπροσώπους μέσω τηλεφώνου, email, ζωντανής συνομιλίας ή άλλων καναλιών.
Οι εκπρόσωποι των πελατών λαμβάνουν κατάλληλη εκπαίδευση. Αλλά, πρέπει να έχουν κάποιες σημαντικές δεξιότητες (π.χ. ομιλία, ακρόαση). Έχουν έναν πολύ σημαντικό ρόλο σε κάθε εταιρεία – είναι η φωνή της εταιρείας.
Τι κάνει ένας Εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών;
- ανταποκρίνεται στα παράπονα των πελατών
- παρέχει γνώση/πληροφορία
- επικοινωνεί με τους πελάτες μέσω πολλαπλών καναλιών
- βοηθά με ακυρώσεις, επιστροφές χρημάτων ή αλλαγές
- απαντά ερωτήματα των πελατών
Πώς μπορεί το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών να βοηθήσει τους αντιπροσώπους πελατών;
Εδώ είναι μερικά οφέλη:
- δυνατότητα να χειριστείτε όλες τις ερωτήσεις των πελατών από ένα περιβάλλον
- ταχύτερος χρόνος απάντησης
- οργανωμένα αιτήματα σε κατάλληλα τμήματα
- όλα τα δεδομένα των πελατών σε ένα σύστημα
Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, όπως το LiveAgent συνδυάζει μια εξαιρετική Ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που σας επιτρέπουν να παρέχετε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες σας.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Πώς να γίνετε εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών;
Τι κάνει λοιπόν έναν καλό εκπρόσωπο συνομιλίας για την εξυπηρέτηση πελατών; Συνήθως δεν υπάρχουν συγκεκριμένα προσόντα για έναν εκπρόσωπο πελάτη που μόλις ξεκινά. Αν και, το να υπάρχει απολυτήριο λυκείου είναι απαραίτητο στις περισσότερες εταιρείες. Υπάρχουν πιο σημαντικοί παράγοντες που παίζουν ρόλο στη διαδικασία πρόσληψης. Υπάρχουν ορισμένες φυσικές δεξιότητες που αναζητούν συνήθως οι υπεύθυνοι προσλήψεων. Το πιο σημαντικό είναι οι επικοινωνιακές σας δεξιότητες.
Αλλά, ας το αναλύσουμε λίγο περισσότερο. Υπάρχουν 2 σημαντικές κατηγορίες δεξιοτήτων που πρέπει να έχει κάθε αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών. Το πρώτο και πιο σημαντικό είναι οι κοινωνικές δεξιότητες. Οι δεύτερες σημαντικές δεξιότητες είναι οι τεχνικές. Αυτό που μπορεί να σας διδάξει η εταιρεία είναι η τεχνική πλευρά του προϊόντος/υπηρεσιών. Ωστόσο, δεν μπορούν να σας διδάξουν κοινωνικές δεξιότητες. Κάθε πελάτης/κατάσταση είναι μοναδικοί. Επομένως, η κατανόηση του πελάτη ή της κατάστασης πρέπει να είναι διαισθητική.
Όπως αναφέραμε, υπάρχει μια τεχνική πλευρά της εργασίας που θα διδαχθεί. Συνήθως σε μια μορφή εκπαίδευσης. Η εκπαίδευση συνήθως περιλαμβάνει γνώσεις σχετικά με προϊόντα/υπηρεσίες, εταιρεία, εσωτερικά προγράμματα και πολλά άλλα. Μπορεί να διαρκέσει για μερικές εβδομάδες, αν και σε ορισμένες εταιρείες μπορεί να διαρκέσει έως και μερικούς μήνες.
Η σημαντική πτυχή της εκπαίδευσης είναι η εκμάθηση μέσω παρατήρησης. Η ακρόαση/εκμάθηση από ανώτερους αντιπροσώπους πελατών είναι μια ευεργετική τακτική στην αρχή. Αλλά, η δουλειά συνήθως ξεκινά στη μέση της εκπαίδευσης, έτσι μαθαίνετε επ’ έργω.
Η εταιρεία συνήθως προσπαθεί να σας δώσει τους «εύκολους» πελάτες. Ωστόσο, δεν υπάρχει τρόπος να προβλέψουμε τι πελάτη πρόκειται να αναλάβει ένας νέος υπάλληλος. Αλλά μην ανησυχείτε, έχετε προϊσταμένους γύρω σας που σας βοηθούν σε κάθε βήμα. Μετά την εκπαίδευση, μπορείτε να ζητήσετε βοήθεια από έναν ανώτερο εκπρόσωπο πελατών ή έναν διευθυντή.
Μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης, το μάθημα δεν έχει τελειώσει. Μαθαίνετε επ’ έργω. Πάντα υπάρχουν κάθε είδους μοναδικές καταστάσεις. Ωστόσο, ακόμη και μετά από λίγο καιρό μπορεί να λάβετε επιπλέον εκπαίδευση για προϊόντα ή νέες διαδικασίες. Πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι ο ορισμός του εκπροσώπου πελατών;
Ένας εκπρόσωπος πελατών είναι ένας υπάλληλος που επικοινωνεί με τους πελάτες της εταιρείας για λογαριασμό της. Είναι ο σύνδεσμος μεταξύ του καταναλωτή και της εταιρείας. Εκπρόσωποι πελατών εκπροσωπούν την εταιρεία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Είναι ο επικεφαλής της εταιρείας για τους πελάτες.
Ποιες είναι οι ευθύνες ενός εκπροσώπου πελατών;
Τα καθήκοντα εκπροσώπου πελατών περιλαμβάνουν την επικοινωνία με τους πελάτες της εταιρείας μέσω διαφόρων καναλιών επικοινωνίας. Είναι εξαιρετικά σημαντικό για τον εκπρόσωπο των πελατών να προσπαθήσει να διατηρήσει μια θετική σχέση με τους πελάτες - και αν η σχέση δεν είναι αισιόδοξη, να προσπαθήσει να δημιουργήσει καλά πρότυπα για αυτόν. Είναι εξαιρετικά σημαντικό ο εκπρόσωπος των πελατών να γνωρίζει πολύ καλά την εταιρεία και να γνωρίζει ακριβώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει. Ο εκπρόσωπος θα πρέπει επίσης να ασχολείται με την τεκμηρίωση που σχετίζεται με τον πελάτη.
Πώς να προσθέσετε έναν εκπρόσωπο πελατών στο LiveAgent;
Για να προσθέσετε έναν αντιπρόσωπο πελατών στο LiveAgent, κάντε κλικ στην επιλογή "Διαμορφώσεις", στη συνέχεια "Αντιπρόσωποι" και κάντε κλικ στην επιλογή "Δημιουργία αντιπροσώπου". Εδώ μπορείτε να ορίσετε ακριβώς τι πεδίο εξουσιοδότησης πρέπει να έχει ένας συγκεκριμένος αντιπρόσωπος και τι ρόλο πρέπει να παίζει στο σύστημα.
Αφού μάθετε ποιος είναι ένας εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών, μπορείτε να εξερευνήσετε τις λεπτομέρειες για τι κάνει ένας εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών. Αν ενδιαφέρεστε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας, το άρθρο "Want to improve your customer service?" παρέχει χρήσιμες συμβουλές και κατευθύνσεις. Επίσης, μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το πώς οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητά τους και ποιες δεξιότητες πρέπει να διαθέτουν. Αν ενδιαφέρεστε για τους εκπροσώπους του help desk, θα βρείτε πληροφορίες για το τι μπορούν να κάνουν στο σύστημα LiveAgent. Τέλος, ανακαλύψτε πώς οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης μπορούν να βοηθήσουν στην αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη με τη χρήση της τεχνολογίας.
Γλωσσάρι Λογισμικού Help Desk Software
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.
Ικανοποίηση εξυπηρέτησης πελατών
Είναι ένα μέτρο για το πώς τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που παρέχονται από μια εταιρεία ανταποκρίνονται ή υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών. Μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτό στο Γλωσσάριο LA.