Τι είναι μια εισερχόμενη κλήση;
Είναι μια κλήση που ξεκινά από τον πελάτη και κατευθύνεται στο κέντρο επικοινωνίας της εταιρείας. Αυτές οι εισερχόμενες κλήσεις αντιμετωπίζονται συνήθως από αντιπροσώπους του κέντρου εξυπηρέτησης στα εισερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα. Δεν αντιμετωπίζονται όλες οι εισερχόμενες κλήσεις με την πρώτη επαφή. Ορισμένες ερωτήσεις πελατών απαιτούν περισσότερο χρόνο και προσπάθεια για να επιλυθούν με επιτυχία.
Υπάρχουν δύο κύριοι τύποι εισερχόμενων κλήσεων:
εισερχόμενες κλήσεις εξυπηρέτησης πελατών – Αυτές οι κλήσεις πραγματοποιούνται από υπάρχοντες πελάτες που θέλουν να λύσουν τα παράπονά τους ή τις απορίες τους. Οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών προσπαθούν να τα επιλύσουν το συντομότερο δυνατό για να διατηρήσουν ένα υψηλό επίπεδο ικανοποίησης πελατών.
εισερχόμενες κλήσεις πωλήσεων – Ένα άλλο όνομα για αυτές είναι “θερμές κλήσεις“. Αυτές οι κλήσεις πραγματοποιούνται συνήθως από πιθανούς πελάτες που έχουν ερωτήσεις σχετικά με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Οι αντιπρόσωποι που χειρίζονται αυτόν τον τύπο κλήσης απαντούν σε ερωτήσεις πελατών και προσπαθούν να προωθήσουν μια πώληση.
Εισερχόμενες έναντι εξερχόμενων κλήσεων
Η κύρια διαφορά μεταξύ των δύο είναι ποιος τις ξεκινά. Στα εισερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα, οι αντιπρόσωποι λαμβάνουν κλήσεις από πελάτες που προσπαθούν να λύσουν κάποιο πρόβλημα ή ένα ερώτημα. Στα εξερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα, οι αντιπρόσωποι πραγματοποιούν κλήσεις σε υπάρχοντες ή δυνητικούς πελάτες. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν τηλεπωλήσεις, επακόλουθες τηλεφωνικές κλήσεις, έρευνα αγοράς κ.λπ.
Πώς να χειρίζεστε τις εισερχόμενες κλήσεις
Όλες οι πελατοκεντρικές εταιρείες γνωρίζουν ότι η εμπειρία του πελάτη πρέπει να είναι προτεραιότητα τους. Είναι σημαντικό κάθε εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών στο τηλεφωνικό σας κέντρο να είναι κατάλληλα εκπαιδευμένος και να έχει τις κατάλληλες δεξιότητες χειρισμού τηλεφωνικών κλήσεων.
Επιπλέον, πρέπει να είναι ενημερωμένοι για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας για να παρέχουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών.
Η συνεχής καθοδήγηση και τα σεμινάρια βοηθούν τους αντιπροσώπους να αναπτύξουν αυτές τις δεξιότητες και να μάθουν τις λεπτομέρειες των προϊόντων σας.
Μερικές από τις βασικές πρακτικές για επιτυχημένες εισερχόμενες κλήσεις περιλαμβάνουν:
δημιουργία σχέσεων
διατήρηση θετικής στάσης – Η απάντηση σε έναν απογοητευμένο πελάτη με αρνητικό τόνο δεν θα βοηθήσει κανέναν.
εξατομίκευση – Κάντε τον καλούντα να νιώθει σημαντικός και ότι τον εκτιμάτε.
να έχετε τον έλεγχο των πραγμάτων – Στους καλούντες δεν αρέσει ο εξαντλητικός χρόνος αναμονής. Η αναζήτηση των προφίλ τους ή η ανάγνωση παλιών αλληλεπιδράσεων μπορεί να αφαιρέσει πολύτιμο χρόνο από τη μέρα του πελάτη σας. Για αυτόν τον λόγο, το λογισμικό γραφείου βοήθειας θα πρέπει να ενσωματωθεί με ένα CMS.
κατανόηση των αναγκών – Να δείχνετε κατανόηση, να είστε ευγενικοί και εξυπηρετικοί ανά πάσα στιγμή.
Δημιουργία στρατηγικής εισερχόμενων κλήσεων
Ο κύριος στόχος της οικοδόμησης μιας στρατηγικής εισερχόμενων κλήσεων είναι η βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Οι λύσεις εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων είναι από τις πιο ακριβές υπηρεσίες υποστήριξης πελατών. Επομένως, πρέπει να ξέρετε πώς να κατανέμετε καλύτερα τους πόρους σας για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον προϋπολογισμό σας.
Χρησιμοποιήστε αξιόπιστο λογισμικό κέντρου επικοινωνίας
Εάν θέλετε να διατηρήσετε την εξυπηρέτηση πελατών ενημερωμένη με τα σύγχρονα πρότυπα, εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε λογισμικό πολυκαναλικών κέντρων επικοινωνίας (για παράδειγμα το LiveAgent). Σας επιτρέπει να χειρίζεστε ερωτήματα πελατών από πολλά κανάλια, όπως κλήσεις, email, μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ.
Διαφορετικοί πελάτες προτιμούν διαφορετικούς τρόπους επικοινωνίας και πρέπει να είστε έτοιμοι να τους παραδώσετε.
Παρέχετε επιλογές αυτοεξυπηρέτησης
Δεν είναι όλοι οι πελάτες σας πρόθυμοι να επικοινωνήσουν μαζί σας για κάθε πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίσουν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι απαραίτητο να έχετε επιλογές αυτοεξυπηρέτησης. Δεν ενθαρρύνει μόνο τον πελάτη σας να επιλύει τα δικά του ερωτήματα, αλλά σας δίνει επίσης τη δυνατότητα να διαχειρίζεστε καλύτερα τους πόρους του αντιπροσώπου που έχετε διαθέσιμους. Με αυτόν τον τρόπο, οι αντιπρόσωποί σας δεν θα χρειαστεί να απαντήσουν σε απλές ερωτήσεις και θα μπορούν να επικεντρωθούν σε πιο απαιτητικά προβλήματα.
Χρησιμοποιήστε τη σωστή τεχνολογία
Υπάρχουν πολλές τεχνικές επιλογές για εισερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα. Προσδιορίστε τις ανάγκες σας και στη συνέχεια επενδύστε στην καλύτερη λύση.
Μερικές από τις δυνατότητες που πρέπει να έχετε κατά νου περιλαμβάνουν:
διαδραστική φωνητική απόκριση – το IVR επιτρέπει στους καλούντες να πλοηγούνται στο τηλεφωνικό σύστημα προτού μιλήσουν με οποιονδήποτε από τους αντιπροσώπους του εισερχόμενου τηλεφωνικού κέντρου πελατών.
αυτόματη διανομή κλήσεων – το ACD δρομολογεί τους καλούντες σε διαφορετικούς αντιπροσώπους ή τμήματα με βάση τα προκαθορισμένα κριτήρια.
Ενσωμάτωση CRM – Αυτό παρέχει στους αντιπροσώπους εύκολη πρόσβαση σε όλες τις καταγεγραμμένες αλληλεπιδράσεις με πελάτες.
λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου – η ύπαρξη ενός ολοκληρωμένου λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης που επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να διαχειρίζονται καρτέλες, να αναλύουν τις εγγραφές κλήσεων και να προβάλλουν ολόκληρο το ιστορικό κλήσεων είναι απαραίτητο κατά την εκτέλεση μιας καμπάνιας εισερχόμενων κλήσεων.
Παρακολούθηση μετρήσεων
Υπάρχουν πολλές μετρήσεις που πρέπει να παρακολουθείτε όταν πρόκειται για τη λειτουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου. Εξάλλου, είναι οι καλύτεροι τρόποι για να εντοπίσετε τομείς που χρειάζονται βελτίωση.
Μερικές από τις πιο σημαντικές μετρήσεις στα εισερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα είναι:
ποσοστό επίλυσης πρώτης επαφής – το ποσοστό των ερωτήσεων που επιλύθηκαν κατά την πρώτη αλληλεπίδραση
μέσος χρόνος χειρισμού – ο μέσος χρόνος που χρειάζεται για να διεκπεραιωθεί μια κλήση
μέσος χρόνος αναμονής – το βιομηχανικό πρότυπο είναι περίπου 20 δευτερόλεπτα
ικανοποίηση πελατών
ποσοστό εγκατάλειψης – το ποσοστό των κλήσεων που απορρίφθηκαν από πελάτες πριν φτάσουν σε έναν αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών
επίπεδο εξυπηρέτησης – το ποσοστό των κλήσεων που απαντήθηκαν εντός μιας καθορισμένης χρονικής περιόδου
Καθορίστε τις διαδικασίες και τις πολιτικές σας
Αφού έχετε όλη την τεχνολογία και το προσωπικό που χρειάζεστε, αφιερώστε λίγο χρόνο για να δηλώσετε με σαφήνεια τις πολιτικές σας. Βεβαιωθείτε ότι συμμορφώνονται με την τοπική νομοθεσία. Μπορείτε να προσλάβετε δικηγόρο για να διαπιστώσετε εάν όλα είναι σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
Δημιουργήστε εγχειρίδια υπαλλήλων που αναφέρουν ξεκάθαρα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις για κάθε θέση στο κέντρο επικοινωνίας σας. Βεβαιωθείτε ότι όλοι κατανοούν την εταιρική σας κουλτούρα και μπορούν να εκπροσωπήσουν την εταιρεία σας.
Create a seamless service experience
Boost your customer support efforts with LiveAgent’s multichannel contact center today.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει εισερχόμενη κλήση;
Με απλά λόγια, οι εισερχόμενες κλήσεις είναι μια αλληλεπίδραση όταν ένας πελάτης επικοινωνεί τηλεφωνικά με την ομάδα υποστήριξης ή πωλήσεών σας. Όταν οι ομάδες εξυπηρέτησης πελατών λαμβάνουν μια εισερχόμενη κλήση, πρόκειται συνήθως για μια ερώτηση ή ένα πρόβλημα που μπορεί να έχει ένας πελάτης. Όταν ένας πελάτης επικοινωνεί με την ομάδα πωλήσεών σας, συνήθως έχει μια ερώτηση σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εταιρείας.
Πώς πρέπει να χειρίζεστε τις εισερχόμενες κλήσεις;
Βεβαιωθείτε ότι οι αντιπρόσωποί σας είναι καλά προετοιμασμένοι και εκπαιδευμένοι για να παρέχουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών. Θα πρέπει να είναι ενσυναίσθητοι, να βοηθούν και να προσπαθούν να οικοδομήσουν μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες. Εξάλλου, ο κύριος σκοπός των εισερχόμενων κλήσεων είναι να παρέχουν μια εμπειρία υψηλού επιπέδου στον πελάτη.
Πόσες κλήσεις πρέπει να λάβει ένας αντιπρόσωπος;
Είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί ο μέσος αριθμός εισερχόμενων κλήσεων που πρέπει να λάβει ένας αντιπρόσωπος. Αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι οι εισερχόμενες κλήσεις είναι αντιδραστικές και ο αριθμός τους εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από διάφορους εξωτερικούς παράγοντες. Ένας απλός τύπος για τον υπολογισμό του αριθμού των εισερχόμενων κλήσεων που λαμβάνουν οι αντιπρόσωποι κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης περιόδου είναι ο εξής: Αριθμός εισερχόμενων κλήσεων / Αριθμός αντιπροσώπων = Αριθμός κλήσεων ανά αντιπρόσωπο Μπορείτε να υπολογίσετε πόσες εισερχόμενες κλήσεις χειρίζονται οι αντιπρόσωποί σας καθημερινά, μηνιαία, εβδομαδιαία κ.λπ. Ωστόσο, η εστίασή σας θα πρέπει να είναι περισσότερο σε μετρήσεις και αναφορές απόδοσης. Μπορείτε επίσης να ζητήσετε σχόλια πελατών για να μάθετε ποια ήταν η εμπειρία τους με την εξυπηρέτηση σας.
Μετά την ανάγνωση για τις εισερχόμενες κλήσεις, μπορείτε να εξερευνήσετε περισσότερα για τις εξερχόμενες κλήσεις. Θα μάθετε στρατηγικές για να κάνετε επιτυχημένες κλήσεις και πώς να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας. Επίσης, ανακαλύψτε το τηλεφωνικό κέντρο εισερχόμενων κλήσεων και τα οφέλη που προσφέρει. Μάθετε πώς μπορείτε να το ρυθμίσετε και τα χαρακτηριστικά που διαθέτει το LiveAgent για να σας υποστηρίξει. Αν ενδιαφέρεστε για λογισμικό, δείτε το άρθρο για το λογισμικό εισερχόμενου τηλεφωνικού κέντρου. Ενημερωθείτε για το πώς λειτουργεί και ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που το κάνουν αποτελεσματικό. Τέλος, αν θέλετε να μάθετε για τα τηλεφωνικά κέντρα που διαχειρίζονται εξερχόμενες κλήσεις, διαβάστε το άρθρο για το τηλεφωνικό κέντρο εξερχόμενων κλήσεων. Θα ανακαλύψετε πλεονεκτήματα και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν αυτά τα κέντρα.
Τι Είναι οι Εξερχόμενες Κλήσεις;
Ανακαλύψτε τι είναι οι εξερχόμενες κλήσεις και πώς να βελτιώσετε τις στρατηγικές σας για επιτυχημένες κλήσεις. Μάθετε πώς να δημιουργείτε δυνητικούς πελάτες και να επεκτείνετε τις επαφές σας, ενώ εξασφαλίζετε συμμόρφωση με τους νόμους και κανονισμούς. Δοκιμάστε το LiveAgent δωρεάν και αναβαθμίστε τις τηλεφωνικές σας αλληλεπιδράσεις!