Ποιος είναι ένας διαχειριστής λογαριασμού;
An account administrator is a person who manages your LiveAgent account. It’s a key person that supports team workflow, thus choosing the right admin is essential.
Ακολουθούν ορισμένες δεξιότητες που πρέπει να διαθέτει ο διαχειριστής σας:
- Προσοχή στη λεπτομέρεια
- Δεξιότητες άριστου χειρισμού λογισμικού
- Δεξιότητες διαχείρισης έργου
- Δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων (Ανάλυση, Έρευνα, Λήψη αποφάσεων)
- Στρατηγικές δεξιότητες
- Δεξιότητες οργάνωσης
- Interpersonal skills (Responsibility, Flexibility, Dependability)
Πώς να εγκαταστήσετε έναν διαχειριστή στο LiveAgent;
- Log in to your LiveAgent account
- Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις
- Κάντε κλικ στο Αντιπρόσωποι
- Δημιουργήστε το ρόλο διαχειριστή κάνοντας κλικ στο πορτοκαλί κουμπί συν Ή
- Επεξεργαστείτε έναν ήδη υπάρχοντα ρόλο αντιπροσώπου κάνοντας κλικ στο μολύβι στη δεξιά πλευρά
- Προχωρήστε στους Ρόλους και επιλέξτε το ρόλο διαχειριστή
Πώς μπορώ να καταργήσω τον διαχειριστή του λογαριασμού από το LiveAgent;
- Log in to your LiveAgent account
- Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις
- Κάντε κλικ στο Αντιπρόσωποι
- Απλώς αφαιρέστε τον διαχειριστή κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του κάδου απορριμμάτων
Πώς να αλλάξετε το ρόλο του διαχειριστή λογαριασμού στο LiveAgent;
- Log in to your LiveAgent account
- Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις
- Κάντε κλικ στο Αντιπρόσωποι
- Επεξεργαστείτε έναν ήδη υπάρχοντα ρόλο αντιπροσώπου κάνοντας κλικ στο μολύβι στη δεξιά πλευρά
- Τέλος, αλλάξτε τον Ρόλο σε Αντιπρόσωπο
Τι πρέπει να κάνετε ως διαχειριστής;
Οι διαχειριστές έχουν περισσότερα προνόμια από τους αντιπροσώπους. Μπορούν να διαμορφώνουν το σύστημα, να προβάλλουν αναφορές και να διαχειρίζονται άλλους χρήστες. Ακολουθούν ορισμένες από τις δυνατότητες στις οποίες έχουν πρόσβαση:
- Πρόσβαση σε όλα τα εισιτήρια
- Προσθήκη και διαχείριση άλλων αντιπροσώπων υποστήριξης πελατών
- Πρόσβαση για αλλαγή ρόλων των αντιπροσώπων υποστήριξης πελατών
- Assign departments
- Επαναφορά κωδικών πρόσβασης
- Προβολή αναλυτικών αναφορών
- Εγκατάσταση γλωσσών συστήματος
- Καθορισμός φίλτρων εισιτηρίων και πεδίων
- Εγκατάσταση plugin
- Δημιουργία προστασίας μέσω Απαγορευμένων IP και ιστορικού BAN
- Δημιουργία αυτοματοποίησης μέσω Ετικετών
- Create rules (SLA, Time Rules, Rules)
- Ενεργοποίηση Έτοιμων μηνυμάτων και Προκαθορισμένων απαντήσεων για συγκεκριμένα τμήματα
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός διαχειριστή και ενός αντιπροσώπου;
The difference is in access to configurations, reports, and management of users. The account administrator is the one who sets configurations based on the company’s needs. The agent has access to customer queries from Phone calls, Chats, and other channels only.
Μια άλλη διαφορά είναι ότι ο διαχειριστής λογαριασμού μπορεί να έχει πρόσβαση και να ελέγχει τις αναφορές αντιπροσώπων. Αυτό του επιτρέπει να εντοπίζει τομείς βελτίωσης για κάθε αντιπρόσωπο και για την εταιρεία στο σύνολό της.
Γιατί είναι σημαντική η προσαρμογή των ρυθμίσεών σας στο LiveAgent;
Setting up your customer software system is crucial. In the long run, it makes agents’ work more effective, timely, and personalized. This results in a better customer service experience.
Moreover, having a clear hierarchy between your agents and administrators will prevent unwanted changes to your dashboard. Account administrators are usually responsible for setting up customer service workflows, Rules, SLAs, and other essential settings. They directly manage customer representatives and watch their performance within analytical dashboards.
Η ύπαρξη πολλών διαχειριστών θα είναι επωφελής για τη συνολική ικανοποίηση των πελατών σας.
Πλεονεκτήματα από την καλή εμπειρία υποστήριξης πελατών:
- μειωμένο κόστος υπηρεσίας και μάρκετινγκ
- διατήρηση πελατών (αφοσίωση)
- περισσότερες αγορές πελατών
Αν έχετε απορίες σχετικά με το ρόλο ενός διαχειριστή λογαριασμού, μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για το ποιος είναι και τι δεξιότητες χρειάζεται. Επιπλέον, αν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε το LiveAgent, δείτε πώς να εγκαταστήσετε έναν διαχειριστή στο LiveAgent. Θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τη διαφορά μεταξύ ενός διαχειριστή και ενός αντιπροσώπου, καθώς και πόσο σημαντικό είναι να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις σας στο LiveAgent.
Αναζητάτε δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών;
Ανακαλύψτε το δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών LiveAgent, ιδανικό για επιχειρήσεις που αναζητούν αξιόπιστη εξυπηρέτηση χωρίς χρέωση εγκατάστασης ή πιστωτική κάρτα. Απολαύστε δωρεάν καρτέλες, ζωντανή συνομιλία, και τηλεφωνικό κέντρο, με 24/7 υποστήριξη. Δημιουργήστε έναν δωρεάν λογαριασμό για πάντα και βελτιώστε την παραγωγικότητά σας με οργανωμένη επικοινωνία σε ένα σημείο. Δοκιμάστε το τώρα!
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Αυτή η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης θα διασφαλίσει ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν πάντα κορυφαία εξυπηρέτηση.