Τι είναι η διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών;
Το CRM είναι ένα σύστημα διαχείρισης με γνώμονα τον πελάτη. Θεωρείται μια επιχειρηματική προσέγγιση που χαρακτηρίζεται από την ενεργό δημιουργία και διατήρηση μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων. Αυτές οι σχέσεις είναι ωφέλιμες τόσο για τον πελάτη όσο και για την εταιρεία και η διατήρησή τους εξαλείφει την ανήθικη συμπεριφορά προς τους πελάτες.
Η διαχείριση της εξυπηρέτησης πελατών θεωρείται μερικές φορές μια τεχνολογία βάσης δεδομένων που υποστηρίζεται από τη διαδικασία συλλογής, επεξεργασίας και αξιοποίησης πληροφοριών σχετικά με τους πελάτες της εταιρείας.
Οφέλη της διαχείρισης εξυπηρέτησης πελατών
Το CRM μπορεί όχι μόνο να κάνει τη δουλειά σας πιο εύκολη αλλά και να κάνει τους πελάτες σας να αισθάνονται ότι τους εκτιμούν. Ας δούμε μερικά από τα βασικά οφέλη που μπορεί να προσφέρει η διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών σε κάθε πελατοκεντρική επιχείρηση.
Καλύτερη γνώση πελατών – Το CRM σας επιτρέπει να συλλέγετε, να αποθηκεύετε και γενικότερα να δουλεύετε με πολύτιμα δεδομένα πελατών. Τα πάντα, από βασικές πληροφορίες μέχρι τους τρόπους επικοινωνίας που προτιμούν και άλλες λεπτομέρειες μπορούν να αποθηκευτούν και να προσπελαστούν όταν χρειάζεται.
- Personalized service – The more data you have to work with, the better and more personalized service you can provide.
Αυξημένα επίπεδα ικανοποίησης πελατών – Οι πελάτες σας εκτιμούν όταν προσαρμόζετε την προσέγγισή σας στις ανάγκες τους. Όσο καλύτερες είναι οι υπηρεσίες που προσφέρετε, τόσο υψηλότερο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών.
Καλύτερη διατήρηση πελατών – Όταν δεν παρέχετε μόνο εξαιρετικά προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά επίσης υποστήριξη και φροντίδα στους πελάτες σας, είναι πιθανότερο να επιστρέψουν σε σας. Για να διασφαλίσετε τη διατήρηση των πελατών, εξετάστε το ενδεχόμενο εφαρμογής βέλτιστων πρακτικών χειρισμού αιτημάτων εξυπηρέτησης.
Αυξημένη παραγωγικότητα – Είναι πιο εύκολο για τους αντιπροσώπους σας να παρέχουν γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη όταν έχουν όλα τα δεδομένα των πελατών στη διάθεση τους. Αυτό όχι μόνο εξαλείφει τον χρόνο που δαπανούν για την αναζήτηση πληροφοριών, αλλά κάνει επίσης ολόκληρη την εμπειρία πιο ομαλή.
Βελτιωμένη ασφάλεια – Εκτός από την αποθήκευση βασικών πληροφοριών πελατών, το CRM μπορεί επίσης να συλλέγει δεδομένα σχετικά με το τι έχουν συναινέσει. Με αυτόν τον τρόπο όχι μόνο προστατεύει τους πελάτες, αλλά σας βοηθά επίσης να βεβαιωθείτε ότι συμμορφώνεστε με τυχόν ισχύουσες πολιτικές και νόμους ασφαλείας.
Would you like to improve your customer service management?
LiveAgent can integrate with the best CRM software so you can build better customer relationships from one convenient place. Get started with our free trial today!
Παρακολουθήστε τον απόλυτο οδηγό για τη διαχείριση πελατών
Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό all-in-one διαχείρισης πελατών και κέντρου υποστήριξης που έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τις εταιρείες να εκσυγχρονίσουν τις λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών τους. Από την οργάνωση ερωτήσεων πελατών σε ένα μέρος, την παροχή αυτοματοποιημένων απαντήσεων, την παροχή υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας, το LiveAgent περιλαμβάνει μια σειρά από λειτουργίες και εργαλεία που έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν την εξυπηρέτηση πελατών πιο αποτελεσματική και εξατομικευμένη. Το πολυκαναλικό σύστημα υποστήριξης του LiveAgent επιτρέπει στις εταιρείες να ανταποκρίνονται γρήγορα σε ερωτήματα πελατών, να μειώνουν τους χρόνους αναμονής του τηλεφωνικού κέντρου και να βελτιστοποιούν τις λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών;
Η διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών είναι η διαδικασία διαχείρισης κάθε πτυχής που σχετίζεται με την εξυπηρέτηση πελατών. Για να έχετε τον έλεγχο, είναι καλό να έχετε ένα σύστημα που θα διασφαλίζει τον έλεγχο σε κάθε βήμα του πελάτη. Αποτελεί πηγή δεδομένων για τους πελάτες, τον αριθμό τους και, για παράδειγμα, την ικανοποίησή τους από τις αγορές και την εξυπηρέτηση πελατών.
Είναι δυνατή η αυτοματοποίηση της διαχείρισης εξυπηρέτησης πελατών;
Φυσικά, είναι δυνατή η αυτοματοποίηση της διαχείρισης εξυπηρέτησης πελατών. Υπάρχουν πολλές προτάσεις στην αγορά που υποστηρίζουν δραστηριότητες που δεν χρειάζεται να εκτελούνται από ανθρώπους, επειδή μπορούν να αυτοματοποιηθούν. Χάρη σε αυτό, κερδίζουμε χρόνο που μπορούμε να αφιερώσουμε στη διαχείριση πόρων που δεν είναι κατάλληλοι για αυτοματοποίηση - περισσότερο ανθρώπινοι και συναισθηματικοί.
Πώς να βελτιώσετε την ποιότητα της διαχείρισης της εξυπηρέτησης πελατών;
Αν θέλετε να βελτιώσετε την ποιότητα της διαχείρισης της εξυπηρέτησης πελατών, σίγουρα αξίζει να εισαγάγετε λύσεις που αυτοματοποιούν τη διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών. Ένα άλλο σημαντικό σημείο είναι να ακούτε τους αντιπροσώπους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή όταν διαχειρίζονται πελάτες. Η καλύτερη διαχείριση τους κάνει επίσης να λειτουργούν καλύτερα. Θα πρέπει επίσης να ακούτε πελάτες των οποίων τα σχόλια είναι εξαιρετικά σημαντικά, επειδή η εξυπηρέτηση πελατών αφορά αυτούς.
Αφού διαβάσετε τη σελίδα, μπορεί να σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα για το CRM. Το CRM είναι απαραίτητο εργαλείο για τη βελτίωση της επικοινωνίας με τους πελάτες σας και την οργάνωση των δεδομένων πελατών. Επίσης, μπορείτε να εξερευνήσετε τι είναι ένα Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών. Αυτός ο οδηγός θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε πώς να επιλέξετε το κατάλληλο σύστημα για την επιχείρησή σας και να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.
Πολυκαναλική εξυπηρέτηση πελατών
Ανακαλύψτε πώς η πολυκαναλική εξυπηρέτηση πελατών βελτιώνει την επικοινωνία και την υποστήριξη σε πολλαπλά κανάλια, αξιοποιώντας την τεχνολογία για εξατομικευμένη εμπειρία. Μάθετε περισσότερα και ξεκινήστε δωρεάν δοκιμή στο LiveAgent!