Τι είναι η διάθεση κλήσης;
Στα τηλεφωνικά κέντρα και τα κέντρα επικοινωνίας, η διάθεση κλήσεων είναι η ετικέτα που σχετίζεται με το αποτέλεσμα μιας εισερχόμενης ή εξερχόμενης κλήσης. Αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των λύσεων λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου.
Οι κωδικοί διάθεσης κλήσεων είναι επίσης γνωστοί ως ετικέτες κλήσεων ή κωδικοί δραστηριότητας. Μόλις ένας αντιπρόσωπος ολοκληρώσει την κλήση, του ζητείται να εκχωρήσει έναν σωστό κωδικό διάθεσης (κατηγορία διάθεσης) που περιγράφει καλύτερα την κλήση. Αυτές οι κατηγορίες ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με το σύστημα λογισμικού που χρησιμοποιείται. Τα περισσότερα εργαλεία λογισμικού του κέντρου επικοινωνίας (π.χ. Λογισμικό κέντρου υποστήριξης LiveAgent) επιτρέπουν τη ρύθμιση προσαρμοσμένων κωδικών διάθεσης κλήσεων καθώς και την επισύναψη πολλαπλών κωδικών σε μία κλήση. Μερικά από τα πιο κοινά παραδείγματα κατηγοριών διάθεσης κλήσεων είναι:
- καμία απάντηση
- σήμα κατειλλημένου
- εγκαταλειμμένη στην ουρά
- αποσυνδεδεμένη
- μήνυμα στον τηλεφωνητή
- ενδιαφερόμενος
- μη ενδιαφερόμενος
- κράτηση επίδειξης
- προγραμματισμένο ραντεβού
- έκλεισε η συμφωνία
- απαιτεί παρακολούθηση
- μην επικοινωνήσετε
- λανθασμένος αριθμός
Πώς λειτουργεί η διάθεση κλήσεων;
Για παράδειγμα, ένας υποψήφιος πελάτης δείχνει ενδιαφέρον να αγοράσει ή να λάβει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το προϊόν μιας εταιρείας σε μια ψυχρή κλήση. Ένας αντιπρόσωπος πωλήσεων τους επισημαίνει ως «ενδιαφερόμενους» επιλέγοντας την κατάλληλη κατηγορία από τη λίστα των διαθέσιμων επιλογών στο αναπτυσσόμενο μενού.
Μπορείτε ακόμη και να ρυθμίσετε ορισμένες αυτοματοποιημένες ενέργειες παρακολούθησης, όπως η αποστολή προσκλήσεων επίδειξης, ένα ευχαριστήριο μήνυμα ή ένα email παρακολούθησης ή μια εκστρατεία μέσω email. Εναλλακτικά, εάν ένας υποψήφιος πελάτης δεν εκφράζει καθόλου ενδιαφέρον, ένας αντιπρόσωπος τον χαρακτηρίζει ως «μη ενδιαφερόμενο». Το σύστημα CRM μπορεί στη συνέχεια να τους μετακινήσει σε μια λίστα “μην επικοινωνήσετε” για ορισμένο χρονικό διάστημα μέχρι να είναι αρκετά εύλογο να προσεγγίσετε ξανά αυτό τον υποψήφιο πελάτη από την ομάδα πωλήσεών σας.
Γιατί είναι σημαντική η διάθεση κλήσεων;
Εξοικονόμηση χρόνου των αντιπροσώπων – Καταργεί την ανάγκη μη αυτόματης εισαγωγής σημειώσεων μετά από κάθε κλήση και επομένως επιτρέπει την αποτελεσματική διαχείριση του κέντρου επικοινωνίας.
Λιγότερο περιθώριο για ανθρώπινο λάθος – Τα δεδομένα διαχείρισης κλήσεων είναι τυποποιημένα και αυτοματοποιημένα και έτσι έχουν ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη ακρίβεια δεδομένων.
Συμμόρφωση DNC – Με την επισήμανση των αποτυχημένων κλήσεων, οι αντιπρόσωποι μπορούν εύκολα να αναγνωρίσουν μη παραγωγικούς αριθμούς με βάση τον τύπο διάθεσης και να βελτιστοποιήσουν τις λίστες κλήσεων.
Πληροφορίες – Παρακολουθώντας τα αποτελέσματα των κλήσεων και αναλύοντας μετρήσεις διάθεσης, οι υπεύθυνοι πωλήσεων μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτήν την πολύτιμη πληροφορία για να βελτιστοποιήσουν τη διαδικασία πωλήσεών τους.
Ικανοποίηση πελατών – Οι προϊστάμενοι τηλεφωνικών κέντρων αποκτούν καλύτερη εικόνα για τους στόχους και τις συμπεριφορές των πελατών, γεγονός που επιτρέπει την παροχή υψηλότερων επιπέδων εξυπηρέτησης πελατών.
Choose only the best for your call center
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Ποια είναι τα οφέλη από τη διάθεση κλήσεων;
Η λειτουργία διάθεσης κλήσεων είναι ένα κρίσιμο χαρακτηριστικό του λογισμικού τηλεφωνικών κέντρων. Διευκολύνει τους αντιπροσώπους των κέντρων επικοινωνίας να παρακολουθούν τα αποτελέσματα των κλήσεων (τόσο εξερχόμενες όσο και εισερχόμενες) και τους δίνει τη δυνατότητα να δημιουργούν πιο επιτυχημένες λίστες καμπανιών κλήσεων. Βοηθά επίσης στον εξορθολογισμό της διαδικασίας παρακολούθησης, στη βελτίωση της αφοσίωσης των πελατών και στην αύξηση της απόδοσης επένδυσης (ROI).
Πώς μπορεί η διάθεση κλήσεων να αυξήσει την απόδοση επένδυσης (ROI) των πωλήσεών σας;
Με τους κωδικούς διάθεσης κλήσεων, οι ομάδες πωλήσεων μπορούν εύκολα να φιλτράρουν λάθος δυνητικούς πελάτες και να επικεντρώσουν περισσότερη προσπάθεια στην προσέλκυση δυνητικών πελατών που είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν μετατροπή. Επιπλέον, ενώ έχουν γρήγορη πρόσβαση σε κάθε ιστορικό επαφής με τον πελάτη, οι αντιπρόσωποι μπορούν να αναπτύξουν μια πιο εξατομικευμένη προσέγγιση στις κλήσεις πωλήσεων και να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα των συνομιλιών πωλήσεων.
Είναι οι διαθέσεις κλήσεων μέρος του LiveAgent;
Ναι, είναι γνωστές ως ετικέτες. Το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent μεταφέρει αυτόματα όλες τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις σε καρτέλες πελατών. Αυτές οι καρτέλες μπορούν περαιτέρω να οργανωθούν και να κατηγοριοποιηθούν προσθέτοντας ετικέτες είτε χειροκίνητα είτε αυτόματα, ρυθμίζοντας προκαθορισμένους κανόνες αυτοματισμού. Μπορείτε να προσθέσετε πολλές ετικέτες σε μια μόνο καρτέλα, να φιλτράρετε καρτέλες ανά ετικέτες και να δημιουργήσετε διάφορους τύπους αναφορών ετικετών.
Αφού διαβάσετε για τη διάθεση κλήσεων, σκεφτείτε να εξερευνήσετε περισσότερα για τη διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου. Αυτή η σελίδα προσφέρει συμβουλές και κόλπα για αποτελεσματικό προγραμματισμό και μέτρηση κρίσιμων μετρήσεων.
Επίσης, ανακαλύψτε τον αυτόματο επιλογέα, όπου θα βρείτε πληροφορίες για το πώς μπορείτε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας με σύγχρονες λύσεις.
Η σελίδα για την επίλυση κλήσεων εξηγεί γιατί είναι σημαντικό KPI και πώς να μετρήσετε την αποτελεσματικότητά του. Μάθετε πώς μπορείτε να βελτιώσετε την επίλυση κλήσεων σας και να αντιμετωπίσετε τις προκλήσεις που μπορεί να προκύψουν.
Τέλος, οι δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας είναι κρίσιμες για την εξυπηρέτηση πελατών. Δείτε πώς το LiveAgent μπορεί να ενισχύσει την επικοινωνία με τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο.
Διαδικτυακή εξυπηρέτηση πελατών
Ανακαλύψτε την αποτελεσματική διαδικτυακή εξυπηρέτηση πελατών με το LiveAgent! Ενσωματώστε πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας και βελτιώστε την επικοινωνία σας με τους πελάτες. Ξεκινήστε τώρα με δωρεάν λογαριασμό, χωρίς δεσμεύσεις!