Η σύγχρονη ψηφιακή εποχή μας ωθεί να κατανοήσουμε τη σημασία της αξιοποίησης της δύναμης των πληροφοριών. Στο πλαίσιο της διαχείρισης των πολύτιμων δεδομένων, οι όροι διαχείριση περιεχομένου και διαχείριση γνώσης εμφανίζονται αρκετά συχνά. Αυτό το άρθρο έχει ως στόχο να φωτίσει τις κύριες διαφορές τους και τους τρόπους με τους οποίους αλληλεπιδρούν για να προωθήσουν την ανάπτυξη της επιχείρησης.
- Τι είναι η διαχείριση περιεχομένου;
- Τι είναι η διαχείριση γνώσης;
- Σύγκριση διαχείρισης περιεχομένου έναντι διαχείρισης γνώσης
- Παραδείγματα διαχείρισης περιεχομένου έναντι διαχείρισης γνώσης
- Χρειάζεστε διαχείριση περιεχομένου ή διαχείριση γνώσης;
- Ποια είναι τα είδη συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου και διαχείρισης γνώσης;
- Μπορούν αυτά τα συστήματα να ενσωματωθούν μεταξύ τους;
- Χρειάζονται οι επιχειρήσεις και τα δύο συστήματα διαχείρισης περιεχομένου και γνώσης;
Τι είναι η διαχείριση περιεχομένου;
Η διαχείριση περιεχομένου, που συχνά αναφέρεται ως ΔΠ, είναι ένα σύνολο διαδικασιών που υποστηρίζουν τη συλλογή, διαχείριση και δημοσίευση πληροφοριών σε οποιαδήποτε μορφή ή μέσο. Τα τελευταία χρόνια, η διαχείριση περιεχομένου έχει συσχετιστεί κυρίως με ψηφιακό περιεχόμενο, όπως αναρτήσεις ιστολογίου σε διάφορους ιστότοπους και κομμάτια περιεχομένου σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Οπότε, τι σημαίνει αυτό σε όρους πραγματικής χρήσης; Η διαχείριση περιεχομένου εξασφαλίζει ότι το σωστό περιεχόμενο είναι διαθέσιμο στους σωστούς ανθρώπους την σωστή στιγμή. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία, επεξεργασία, οργάνωση και παράδοση περιεχομένου με τρόπο που είναι αποτελεσματικός και χρηστικός.
Η διαχείριση περιεχομένου μπορεί να είναι ένα ανεκτίμητο εργαλείο για οποιονδήποτε χρειάζεται να χειριστεί μεγάλη ποσότητα πληροφοριών, είτε πρόκειται για κείμενο, εικόνες, βίντεο, ή άλλες μορφές δεδομένων.
Τι είναι η διαχείριση της γνώσης;
Η διαχείριση γνώσης, αλλιώς γνωστή ως ΔΓ, είναι μια πιο ολιστική προσέγγιση που περιλαμβάνει τη δημιουργία, την ανταλλαγή, τη χρήση και τη διαχείριση της γνώσης μέσα σε έναν οργανισμό. Δεν πρόκειται μόνο για τη διαχείριση περιεχομένου, αλλά και για τη μόχλευση αυτού του περιεχομένου για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας, της παραγωγικότητας των εργαζομένων και της λήψης αποφάσεων.
Η διαχείριση γνώσης είναι μια ολοκληρωμένη επιχειρηματική διαδικασία για οργανισμούς που θέλουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη συλλογική τους εμπειρία. Αυτό περιλαμβάνει επιχειρήσεις, αλλά επεκτείνεται και σε κυβερνητικούς φορείς, ερευνητικά ιδρύματα και άλλους οργανισμούς με προσέγγιση με επίκεντρο τη γνώση.
Σύγκριση διαχείρισης περιεχομένου έναντι διαχείρισης γνώσης
Ενώ η διαχείριση περιεχομένου και η διαχείριση γνώσης μπορεί να φαίνονται παρόμοιες, εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπούς και διαδραματίζουν μοναδικούς ρόλους σε έναν οργανισμό. Η κατανόηση των βασικών διαφορών τους είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις πληροφορίες τους και να τις αξιοποιούν για να οδηγήσουν την ανάπτυξη και την καινοτομία.
1. Εστίαση και σκοπός
Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, η βασική ευθύνη της διαχείρισης περιεχομένου είναι η δημιουργία, η οργάνωση και η δημοσίευση ψηφιακού περιεχομένου. Στοχεύει στον εξορθολογισμό των διαδικασιών δημιουργίας περιεχομένου, διασφαλίζοντας συνέπεια και προσβασιμότητα σε διάφορες πλατφόρμες.
Το πλαίσιο διαχείρισης γνώσης, από την άλλη πλευρά, εστιάζει στη συλλογή, οργάνωση και ανταλλαγή γνώσεων σε έναν οργανισμό χρησιμοποιώντας λογισμικό διαχείρισης γνώσης και εσωτερικές και εξωτερικές βάσεις γνώσεων.
Τα κομμάτια περιεχομένου που βρίσκονται συχνά στη βάση γνώσεων μιας εταιρείας και σε άλλα αποθετήρια διαχείρισης γνώσης περιέχουν οδηγούς χρήσης, αρχεία καταγραφής επιλυμένων πελατών ζητήματα και τεχνικούς ολοκληρωμένους οδηγούς. Η διαχείριση γνώσης στοχεύει στην ενίσχυση της συνεργασίας, στη βελτίωση της λήψης αποφάσεων και στην προώθηση της καινοτομίας αξιοποιώντας τη συλλογική εσωτερική τεχνογνωσία.
2. Εύρος πληροφοριών
Η διαχείριση περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων κειμένου, εικόνων, βίντεο και άλλων μέσων, ασχολείται με δομημένο και μη δομημένο περιεχόμενο. Επικεντρώνεται στη διαχείριση περιεχομένου καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του, από τη δημιουργία έως την αρχειοθέτηση, χρησιμοποιώντας βασικά εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Η διαχείριση γνώσης περιλαμβάνει ένα ευρύτερο φάσμα πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένης της ρητής γνώσης (όπως έγγραφα και βάσεις δεδομένων) και της άρρητης γνώσης (όπως η εμπειρία). Στοχεύει στη σύλληψη και τη διανομή και των δύο τύπων γνώσης προς όφελος του οργανισμού στο σύνολό του.
3. Δομή πληροφοριών
Τα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου οργανώνουν περιεχόμενο με βάση προκαθορισμένες ταξινομίες, κατηγορίες ή ετικέτες. Διασφαλίζει ότι το περιεχόμενο είναι εύκολα αναζητήσιμο και προσβάσιμο στους χρήστες.
Τα χαρακτηριστικά του λογισμικού διαχείρισης γνώσης επικεντρώνονται στη σύλληψη και τη δόμηση της συλλογικής γνώσης ώστε να αντικατοπτρίζει το πλαίσιο και τις σχέσεις της. Χρησιμοποιούν τεχνικές όπως γραφήματα γνώσης, οντολογίες και σημασιολογικά δίκτυα για να διευκολύνουν την αβίαστη ανάκτηση γνώσης από μια ενιαία πλατφόρμα.
4. Ρόλοι χρηστών και συνεισφορές
Η διαχείριση περιεχομένου περιλαμβάνει ρόλους όπως δημιουργούς περιεχομένου, συντάκτες και εκδότες. Καθένας από αυτούς τους ρόλους συμβάλλει στη δημιουργία και συντήρηση περιεχομένου. Εν τω μεταξύ, οι χρήστες είναι κυρίως αυτοί που καταναλώνουν το περιεχόμενο.
Αντίθετα, η διαχείριση γνώσης βλέπει κάθε μέλος ενός οργανισμού ως περιουσιακό στοιχείο με γνώση που πρέπει να συνεισφέρει. Αυτή η προσέγγιση ενθαρρύνει την ενεργό συμμετοχή όλων των εργαζομένων, ανεξάρτητα από τους συγκεκριμένους ρόλους τους. Η διαδικασία διαχείρισης γνώσης δίνει έμφαση στην ανταλλαγή γνώσης, τη συνεργασία και τη συλλογική μάθηση.
5. Ροή εργασιών και συνεργασία
Τα εταιρικά συστήματα διαχείρισης περιεχομένου συχνά περιλαμβάνουν λειτουργίες ροής εργασιών για τη διευκόλυνση των διαδικασιών δημιουργίας, ελέγχου και έγκρισης περιεχομένου. Η συνεργασία συνήθως περιορίζεται στη δημιουργία και την επεξεργασία περιεχομένου.
Από την άλλη, τα συστήματα διαχείρισης της γνώσης δίνουν προτεραιότητα στη συνεργασία και προάγουν μια κουλτούρα κοινοποίησης και διάδοσης της γνώσης. Παρέχουν εργαλεία για συνεργατική συγγραφή, φόρουμ συζητήσεων, και κοινωνικό δίκτυο για να ενθαρρύνουν την ενεργό συμμετοχή.
6. Συγκειμενοποίηση και συνάφεια
Όσον αφορά στη διαχείριση περιεχομένου, εστιάζει στην παροχή σχετικού περιεχομένου στους χρήστες με βάση προκαθορισμένα κριτήρια, όπως ερωτήματα αναζήτησης ή προτιμήσεις χρηστών. Στόχος του είναι να παρέχει σε δυνητικούς πελάτες εξατομικευμένες εμπειρίες και να βελτιστοποιήσει την προσφορά περιεχομένου.
Η διαχείριση της γνώσης εξασφαλίζει ότι οι πληροφορίες στις εσωτερικές βάσεις γνώσης είναι σχετικές και εφαρμόσιμες σε συγκεκριμένες καταστάσεις. Αξιοποιεί την πραγματική εμπειρία για να παρέχει οδηγούς βήμα-προς-βήμα και άλλο πρακτικό περιεχόμενο για ολόκληρο τον οργανισμό.
7. Μακροπρόθεσμη αξία και μάθηση
Η διαχείριση περιεχομένου εστιάζει κυρίως στην παροχή πληροφοριών στους χρήστες στο παρόν. Ενώ το περιεχόμενο μπορεί να αρχειοθετείται, η μακροπρόθεσμη αξία του συχνά περιορίζεται σε ιστορικές αναφορές.
Τα συστήματα διαχείρισης γνώσης, ωστόσο, στοχεύουν στην σύλληψη και διατήρηση της επιχειρηματικής γνώσης, διασφαλίζοντας τη μακροπρόθεσμη αξία της. Διευκολύνουν τη συνεχή μάθηση, επιτρέποντας στους υπαλλήλους να αξιοποιήσουν την υπάρχουσα γνώση και να αποφύγουν την επανεφεύρεση του τροχού.
8. Εφαρμόσιμα εργαλεία
Όταν μιλάμε για τη διαχείριση περιεχομένου, εργαλεία όπως το WordPress έρχονται στο μυαλό. Μια τέτοια λύση είναι ένα κορυφαίο εργαλείο διαχείρισης περιεχομένου που επιτρέπει στους χρήστες του να δημιουργούν, να διαχειρίζονται, να αποθηκεύουν και να δημοσιεύουν περιεχόμενο σε διάφορους ιστότοπους.
Από την άλλη πλευρά, όσον αφορά τα εργαλεία διαχείρισης γνώσης, μπορούμε να μιλήσουμε για την εξωτερική και εσωτερική βάση γνώσης ή ακόμα και το Confluence του LiveAgent . Το LiveAgent είναι περισσότερο μια ισχυρή και ολοκληρωμένη λύση, αλλά και τα δύο αυτά συστήματα λογισμικού διαχείρισης γνώσης διευκολύνουν την εσωτερική συνεργασία, την τεκμηρίωση και τη διαχείριση έργου.
Παραδείγματα διαχείρισης περιεχομένου έναντι διαχείρισης γνώσης
Για να εφαρμόσουμε τη θεωρία στην πράξη, ας μιλήσουμε για μερικά πραγματικά παραδείγματα διαχείρισης περιεχομένου και διαχείρισης γνώσης που μπορεί να έχετε ήδη συναντήσει.
Wikipedia
Η Wikipedia είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα διαχείρισης γνώσης και διαχείρισης περιεχομένου. Είναι μια συνεργατική πλατφόρμα όπου οι χρήστες συνεισφέρουν άρθρα γνώσης και περιεχόμενο για διάφορα θέματα.
Η πλατφόρμα χρησιμοποιεί διαχείριση περιεχομένου για την οργάνωση και την κατηγοριοποίηση άρθρων, διασφαλίζοντας ότι οι πληροφορίες παρουσιάζονται με δομημένο και προσβάσιμο τρόπο.
Adobe
Η Adobe προσφέρει δημιουργικό λογισμικό και λύσεις μάρκετινγκ. Χρησιμοποιούν τη διαχείριση γνώσης για να επιτρέψουν τη συνεργασία μεταξύ των εργαζομένων παγκοσμίως, την ανταλλαγή εμπειρογνωμοσύνης και γνώσεων.
Η διαχείριση περιεχομένου είναι επίσης απαραίτητη για τις πλατφόρμες μάρκετινγκ της Adobe, όπου διαχειρίζονται και διανέμουν περιεχόμενο σε διάφορα κανάλια, διασφαλίζοντας συνεπή ανταλλαγή μηνυμάτων και εκπροσώπηση της επωνυμίας. Παρακάτω, μπορείτε να βρείτε μια σύγκριση της σελίδας διαχείρισης περιεχομένου και διαχείρισης γνώσης.
Χρειάζεστε διαχείριση περιεχομένου ή διαχείριση γνώσεων;
Στην ιδανική περίπτωση, μια ακμάζουσα επιχείρηση θα πρέπει να χρησιμοποιεί και τα δύο. Στο σημερινό τοπίο, η δημιουργία, η οργάνωση, η αποθήκευση και η παροχή πληροφοριών έχει γίνει κάπως μια μορφή τέχνης. Ως αποτέλεσμα, οι περισσότερες επιχειρήσεις επωφελούνται από την ύπαρξη αξιόπιστης στρατηγικής διαχείρισης περιεχομένου και διαχείρισης γνώσης. Ακολουθούν μερικοί λόγοι για τους οποίους συμβαίνει αυτό:
Η διαχείριση περιεχομένου μπορεί να σας φέρει:
Βελτιωμένη ροή πληροφοριών: Τόσο τα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου όσο και τα συστήματα διαχείρισης γνώσης εξασφαλίζουν ομαλή ροή πληροφοριών εντός του οργανισμού. Αυτό βοηθά στη μείωση του πλεονασμού και στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας.
Βελτιωμένη συνεργασία: Αυτά τα συστήματα προάγουν τη συνεργασία μεταξύ των εργαζομένων παρέχοντας μια πλατφόρμα για την εύκολη κοινοποίηση και πρόσβαση σε πληροφορίες.
Συνεπή ανταλλαγή μηνυμάτων: Η διαχείριση περιεχομένου διασφαλίζει ότι τα μηνύματα της εταιρείας είναι συνεπή σε όλες τις πλατφόρμες, κάτι που είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της ταυτότητας της επωνυμίας.
Απόδοση κόστους: Συμβάλλουν στη μείωση του λειτουργικού κόστους αυτοματοποιώντας διάφορες εργασίες που σχετίζονται με τη δημιουργία, τη διανομή και την αποθήκευση περιεχομένου.
Συμμόρφωση με τους κανονισμούς: Τα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου βοηθούν στη διατήρηση αρχείων και εγγράφων σύμφωνα με τις κανονιστικές απαιτήσεις, μειώνοντας τον κίνδυνο μη συμμόρφωσης.
Ικανοποίηση πελατών: Παρέχοντας ακριβείς και έγκαιρες πληροφορίες, αυτά τα συστήματα συμβάλλουν στη βελτίωση της εξυπηρέτησης και της ικανοποίησης των πελατών.
Επεκτασιμότητα: Και τα δύο συστήματα είναι επεκτάσιμα και μπορούν να αναπτυχθούν με την επιχείρηση, διασφαλίζοντας ότι οι ανάγκες διαχείρισης πληροφοριών της εταιρείας ικανοποιούνται πάντα.
Η διαχείριση της γνώσης μπορεί να σας φέρει:
Βελτιωμένη λήψη αποφάσεων: Παρέχουν ακριβείς, ενημερωμένες και πλήρεις πληροφορίες, οι οποίες βοηθούν στη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων.
Διατήρηση γνώσεων: Η διαχείριση της γνώσης βοηθά στη διατήρηση της πολύτιμης γνώσης των υπαλλήλων, η οποία θα μπορούσε να χαθεί όταν αυτοί αποχωρούν από τον οργανισμό.
Αυξημένη παραγωγικότητα: Με την παροχή εύκολης πρόσβασης στις πληροφορίες και τη μείωση του χρόνου που αφιερώνεται στην αναζήτηση δεδομένων, αυτά τα συστήματα αυξάνουν συνολικά την παραγωγικότητα.
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: Η διαχείριση της γνώσης βοηθά στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος με την αξιοποίηση της συλλογικής γνώσης και της εμπειρίας του οργανισμού.
Καινοτομία: Η διαχείριση της γνώσης προωθεί την καινοτομία με τον ενθάρρυνση του διαμοιρασμού ιδεών και βέλτιστων πρακτικών εντός του οργανισμού.
Διαχείριση κινδύνου: Βοηθούν στον εντοπισμό και τη διαχείριση των κινδύνων παρέχοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα της γνώσης και του περιεχομένου του οργανισμού.
Ξεκινήστε ένα ταξίδι μέσω της διαχείρισης γνώσης όπου κάθε άρθρο είναι ένα σκαλοπάτι για μια βαθύτερη κατανόηση. Για να διασφαλίσουμε ότι θα αξιοποιήσετε στο έπακρο την εξερεύνηση σας, έχουμε συγκεντρώσει μια λίστα με σχετικά άρθρα που εμβαθύνουν σε διάφορες πτυχές αυτού του θέματος.
Ποια είναι τα είδη των συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου και διαχείρισης γνώσεων;
Ακολουθούν οι διάφοροι τύποι συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου και διαχείρισης γνώσης:
Συστήματα διαχείρισης περιεχομένου:
Σύστημα διαχείρισης περιεχομένου ιστού (ΣΔΠΙ): Αυτά τα συστήματα χρησιμοποιούνται για τη διαχείριση και τη δημοσίευση περιεχομένου σε ιστότοπους. Επιτρέπουν στους χρήστες να δημιουργούν, να επεξεργάζονται, να οργανώνουν και να δημοσιεύουν ψηφιακό περιεχόμενο χωρίς να απαιτούν τεχνική εξειδίκευση. Τα πιο ευρέως χρησιμοποιούμενα παραδείγματα περιλαμβάνουν το WordPress, το Joomla και το Drupal.
Εταιρικό σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (ΕΔΠ): Αυτά τα συστήματα έχουν σχεδιαστεί για τη διαχείριση των μη δομημένων πληροφοριών ενός οργανισμού, συμπεριλαμβανομένων εγγράφων, εικόνων, βίντεο και άλλων ψηφιακών στοιχείων. Μερικά παραδείγματα περιλαμβάνουν το SharePoint, το OpenText Content Suite και το Documentum.
Σύστημα διαχείρισης εγγράφων (ΣΔΕ): Αυτός ο τύπος διαχείρισης περιεχομένου επικεντρώνεται ειδικά στη διαχείριση εγγράφων καθ’ όλη τη διάρκεια τους κύκλου ζωής τους. Κάποια αξιόλογα παραδείγματα περιλαμβάνουν τα M-Files, Alfresco και LogicalDOC.
Σύστημα διαχείρισης ψηφιακών στοιχείων (ΔΨΣ): Τα συστήματα ΔΨΣ χρησιμοποιούνται για την αποθήκευση, οργάνωση και διαχείριση ψηφιακών στοιχείων όπως εικόνες, βίντεο, αρχεία ήχου και άλλα μέσα. Παρέχουν εργαλεία για τη διαχείριση μεταδεδομένων, την προσθήκη ετικετών στοιχείων και την εύκολη ανάκτηση. Τα πιο συνηθισμένα είναι τα Widen Collective, Bynder και Adobe Experience Manager Assets.
Σύστημα διαχείρισης μάθησης (ΣΔΜ): Ενώ χρησιμοποιείται κυρίως για την ηλεκτρονική μάθηση και την εκπαίδευση, αυτές οι πλατφόρμες διαχειρίζονται επίσης και παρέχουν περιεχόμενο. Μπορείτε να αναγνωρίσετε εργαλεία ΣΔΜ όπως το Moodle, το Canvas και το Blackboard.
Συστήματα διαχείρισης γνώσεων:
Εταιρικό σύστημα διαχείρισης γνώσης: Αυτά τα συστήματα επικεντρώνονται στη συλλογή, την οργάνωση και την ανταλλαγή γνώσεων εντός ενός οργανισμού. Περιλαμβάνουν λειτουργίες όπως κοινή χρήση εγγράφων, καταλόγους ειδικών, φόρουμ συζητήσεων και αποθετήρια βέλτιστων πρακτικών. Μερικά παραδείγματα της πραγματικής ζωής περιλαμβάνουν το Confluence, το IBM Watson Knowledge Center και το Bloomfir.
Συνεργατικό σύστημα διαχείρισης γνώσης: Αυτά τα συστήματα δίνουν έμφαση στη συνεργασία και την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των μελών της ομάδας. Συχνά περιλαμβάνουν λειτουργίες όπως wikis, ιστολόγια, πίνακες συζητήσεων και εργαλεία συνεργασίας σε πραγματικό χρόνο. Οι πιο αξιόλογες λύσεις λογισμικού περιλαμβάνουν τα LiveAgent, το MediaWiki και το Tiki Wiki.
Σύστημα εντοπισμού ειδικότητας: Αυτά τα εργαλεία διαχείρισης γνώσεων βοηθούν τους χρήστες να βρουν ειδικούς μέσα σε μια οργάνωση βασισμένοι στις δεξιότητές τους, τις περιοχές γνώσης και την εμπειρία τους. Βοηθούν στη σύνδεση ατόμων που χρειάζονται πληροφορίες με αυτούς που διαθέτουν σχετική ειδικότητα. Πραγματικά παραδείγματα εργαλείων διαχείρισης γνώσεων εντοπισμού ειδικότητας περιλαμβάνουν τα Swoop, Talla και ProFinda.
Σύστημα συλλογής περιεχομένου: Αυτός ο τύπος ΣΔΓ βοηθάει στην επιλογή, οργάνωση και παρουσίαση σχετικών πληροφοριών από διάφορες πηγές. Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τη δημιουργία βάσεων γνώσης, ενημερωτικών δελτίων ή βιβλιοθηκών πόρων. Μπορείτε να αναγνωρίσετε συστήματα συλλογής περιεχομένου όπως το Scoop.it, το Flipboard και το Pearltrees.
Σημασιολογικό σύστημα διαχείρισης γνώσης: Αυτά τα συστήματα χρησιμοποιούν σημασιολογικές τεχνολογίες για να συλλάβουν και να οργανώσουν τη γνώση με βάση τις σχέσεις μεταξύ των εννοιών. Ενισχύουν την ακρίβεια αναζήτησης και επιτρέπουν την καλύτερη κατανόηση των πληροφοριών με βάση τα συμφραζόμενα. Αξιοσημείωτα παραδείγματα περιλαμβάνουν το PoolParty Semantic Suite, το TopQuadrant και το Synaptica.
Σύστημα συλλογιστικής βάσει περιπτώσεων: Αυτός ο τύπος ΣΔΓ αποθηκεύει και ανακτά λύσεις σε προηγούμενα προβλήματα ή υποθέσεις. Βοηθά τους χρήστες να βρουν σχετικές λύσεις αντιστοιχίζοντας τρέχοντα ζητήματα με παρόμοιες περιπτώσεις από το παρελθόν. Τα εργαλεία που μπορείτε να βρείτε σε αυτήν την κατηγορία περιλαμβάνουν τα Coveo, IntraFind και Primedius.
Σύστημα διαχείρισης καινοτομίας: Αυτά τα συστήματα προωθούν την ανταλλαγή ιδεών, τη συνεργασία και την καινοτομία σε έναν οργανισμό. Συχνά περιλαμβάνουν εργαλεία για τη συλλογή ιδεών, την αξιολόγησή τους και την εφαρμογή των πιο πολλά υποσχόμενων. Τα εργαλεία διαχείρισης καινοτομίας που χρησιμοποιούνται συχνά είναι τα Spigit, IdeaScale και Brightidea.
Να θυμάστε ότι αυτές οι κατηγορίες μπορεί να επικαλύπτονται και ορισμένα συστήματα μπορεί να περιλαμβάνουν λειτουργίες από πολλούς τύπους.
Μπορούν αυτά τα συστήματα να ενσωματωθούν μεταξύ τους;
Για να απαντήσουμε απλά στην ερώτηση, ναι, μπορούν. Ενσωματώνοντας και τα δύο συστήματα, μπορείτε να δημιουργήσετε μια πιο ολοκληρωμένη και αποτελεσματική λύση για τη διαχείριση τόσο του περιεχομένου όσο και της γνώσης σε έναν οργανισμό. Για να επιτύχετε μια τέτοια ενοποίηση, πρέπει να επιλέξετε συστήματα που είναι συμβατά και παρέχουν API ή άλλα μέσα σύνδεσης και επικοινωνίας μεταξύ των δύο συστημάτων.
Χρειάζονται οι επιχειρήσεις και τα δύο συστήματα διαχείρισης περιεχομένου και γνώσεων;
Μια άλλη απλή απάντηση είναι ναι. Σε πολλές περιπτώσεις, οι επιχειρήσεις διαπιστώνουν ότι η ενοποίηση και των δύο συστημάτων μπορεί να βελτιώσει τη συνολική στρατηγική διαχείρισης πληροφοριών τους. Ενώ εξαρτάται από το μέγεθος ενός οργανισμού και τη φύση των λειτουργιών, ο συνδυασμός διαχείρισης περιεχομένου και στρατηγικής διαχείρισης γνώσης δημιουργεί μια πιο ολιστική προσέγγιση στη διαχείριση των εταιρικών δεδομένων.
Unlock the power of effective information management with LiveAgent.
Sign up for a 30-day free trial today and transform your business!
Αφού ολοκληρώσετε την ανάγνωση της τρέχουσας σελίδας, μπορείτε να εξερευνήσετε περισσότερα σχετικά με τη διαχείριση περιεχομένου έναντι διαχείρισης γνώσης. Θα βρείτε πληροφορίες για τη διαφορά μεταξύ των δύο και πώς μπορούν να εφαρμοστούν στην επιχείρησή σας. Εάν θέλετε να κατανοήσετε καλύτερα τι είναι η διαχείριση περιεχομένου, υπάρχει μια ενότητα που εξηγεί αυτό το θέμα. Ανακαλύψτε τις βασικές αρχές και τα οφέλη της διαχείρισης περιεχομένου για αποτελεσματική οργάνωση των πληροφοριών σας. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τι είναι η διαχείριση της γνώσης, υπάρχει επίσης μια ειδική ενότητα. Κατανοήστε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τη γνώση στην επιχείρησή σας για να βελτιώσετε τη λήψη αποφάσεων και την καινοτομία.
Διαχείριση πληροφοριών έναντι διαχείριση γνώσης
Ανακαλύψτε πώς η διαχείριση πληροφοριών και η διαχείριση γνώσης μπορούν να ενισχύσουν την παραγωγικότητα και τη συνεργασία της επιχείρησής σας. Εξερευνήστε τις διαφορές, τα οφέλη και πραγματικά παραδείγματα υλοποιήσεων από κορυφαίες εταιρείες. Δοκιμάστε το LiveAgent δωρεάν και δείτε πώς μπορεί να υποστηρίξει τις ανάγκες σας.
Διαχείριση γνώσης της τεχνητής νοημοσύνης
Ανακαλύψτε τις λεπτομέρειες της διαχείρισης της γνώσης της τεχνητής νοημοσύνης και μάθετε πώς μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Αξιολόγηση βάσης γνώσεων Zoho Desk
Το Zoho Desk είναι ένα πολύ γνωστό και δημοφιλές λογισμικό, αλλά πώς λειτουργεί η βάση γνώσεών του; Ρίξτε μια ματιά στην αξιολόγηση μας και μάθετε πώς τα πήγε στις δοκιμές μας.