Τι είναι το σκορ ικανοποίησης πελατών;
Η ικανοποίηση των πελατών είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για να μετρήσει εάν ο πελάτης ήταν ικανοποιημένος με το προϊόν που αγόρασε ή όχι.
Οι πελάτες σήμερα αφήνουν σχόλια σε εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με το πώς εξελίχθηκε η αλληλεπίδρασή τους με ένα προϊόν. Μπορεί να είναι καλύτερο από την προσδοκία τους, ακριβώς όπως το περίμεναν ή πολύ κάτω από αυτό που περίμεναν. Οι οργανισμοί μπορούν να παρακολουθούν το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών τους μέσω τηλεφωνικών κλήσεων ή διαδικτυακών ερευνών.
Ο υπολογισμός του CSAT βοηθά τις επιχειρήσεις να λαμβάνουν αποφάσεις με επίκεντρο τον πελάτη. Με αυτόν τον τρόπο, οι εταιρείες μπορούν όχι μόνο να μειώσουν την απώλεια πελατών, αλλά μπορούν να δημιουργήσουν μια καλύτερη συνολική εμπειρία πελατών.
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι ο ορισμός του Σκορ Ικανοποίησης Πελατών;
Η Σκορ Ικανοποίησης Πελατών είναι ένας δείκτης που μας δείχνει τον βαθμό αφοσίωσης των πελατών. Οι εταιρείες το χρησιμοποιούν για να αξιολογήσουν τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών από την εμπειρία με μια συγκεκριμένη εταιρεία (αγορά, αλληλεπίδραση, παράδοση προϊόντος ή υπηρεσίας).
Πώς να υπολογίσετε το Σκορ Ικανοποίησης Πελατών;
Εάν θέλετε να μετρήσετε σκορ ικανοποίησης πελατών, θα πρέπει να στείλετε στους πελάτες σας ένα σύντομο ερωτηματολόγιο και θα μπορούν να απαντήσουν σε μια ερώτηση αξιολόγησης υπηρεσιών, όπως "Πώς θα βαθμολογούσατε την υπηρεσία / προϊόν που λάβατε;" Οι πελάτες θα πρέπει να απαντήσουν σε κλίμακα 1 έως 5, με το 1 να είναι πολύ δυσαρεστημένοι και το 5 να είναι πολύ ικανοποιημένοι. Ωστόσο, εάν πρέπει να επεκτείνετε την έρευνά σας, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μια κλίμακα 10 σημείων.
Μπορείτε να μετρήσετε το Σκορ Ικανοποίησης Πελατών χρησιμοποιώντας το LiveAgent;
Οι χρήστες του LiveAgent μπορούν να μετρήσουν την ικανοποίηση των πελατών χρησιμοποιώντας εγγενή ενσωμάτωση με το Nicereply. Είναι ένα εργαλείο έρευνας ικανοποίησης πελατών. Η ενσωμάτωση παρέχει ένα πρότυπο έρευνας που μπορεί να σταλεί στη βάση πελατών σας μέσω email, να ενσωματώσει έναν σύνδεσμο έρευνας στην υπογραφή του email σας ή μέσω ζωντανής συνομιλίας.
Αφού διαβάσετε για το σκορ ικανοποίησης πελατών, μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την ικανοποίηση εξυπηρέτησης πελατών. Εξερευνήστε πώς η ικανοποίηση εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να επηρεάσει την επιτυχία της επιχείρησής σας.
Επίσης, ανακαλύψτε πώς να διεξάγετε μια έρευνα ικανοποίησης πελατών. Αυτή η γνώση θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών σας.
Τέλος, εξερευνήστε το σκορ προσπάθειας πελατών (CES). Με αυτό το σκορ, μπορείτε να αξιολογήσετε πόσο εύκολη είναι η αλληλεπίδραση των πελατών με την εταιρεία σας.
Υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών
Ο υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών είναι ένα άτομο, το οποίο είναι υπεύθυνο για το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό το άτομο θέτει στρατηγικές, καθήκοντα και ηγείται του τμήματος πελατών.