Τι είναι η βαθμολογία ικανοποίησης πελατών;
Οι πελάτες μπορούν να παρέχουν σχόλια μετά την επίλυση του αιτήματος τους χρησιμοποιώντας ένα απλό ερωτηματολόγιο με 2 επιλογές: καλή ή κακή βαθμολογία. Οι πελάτες μπορούν επίσης να αφήσουν ένα σχόλιο εάν θέλουν να εκφράσουν τη γνώμη τους. Η αξιολόγηση ικανοποίησης πελατών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείτε την αποτελεσματικότητα των αντιπροσώπων σας και μπορείτε να την διαχειριστείτε αποτελεσματικά μέσω ενός συστήματος παρακολούθησης ικανοποίησης επισκεπτών.
Οι αξιολογήσεις μπορούν να παρέχονται μόνο από πελάτες και όχι από αντιπροσώπους, ακόμα κι αν εκείνοι έχουν κάνει το αίτημα.
Η εφαρμογή ενός συστήματος διαχείρισης παραπόνων στην επιχείρησή σας διασφαλίζει μια βελτιωμένη διαδικασία για τον χειρισμό των σχολίων των πελατών και τη βελτίωση τη συνολική ικανοποίηση των πελατών, καθώς και την παρακολούθηση της απόδοσης των αντιπροσώπων σας όσον αφορά τον χειρισμό των σχολίων των πελατών.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η βαθμολογία ικανοποίησης πελατών;
Η βαθμολογία ικανοποίησης πελατών είναι ένα μέτρο που μας δείχνει πόσο ικανοποιημένος είναι ο πελάτης από την εξυπηρέτηση πελατών. Μπορούν να δώσουν απαντήσεις σε αυτό αφού επιλυθεί η αναφορά τους από έναν αντιπρόσωπο. Αυτό γίνεται συνήθως με ένα απλό ερωτηματολόγιο όπου μπορείτε να υποδείξετε εάν η αξιολόγηση είναι καλή ή κακή.
Πώς να υπολογίσετε τη βαθμολογία ικανοποίησης πελατών;
Η βαθμολογία ικανοποίησης πελατών μπορεί να υπολογιστεί, για παράδειγμα, μέσω ενός απλού ερωτηματολογίου που θα διατίθεται στον πελάτη μετά την επίλυση του αιτήματος του. Ο πελάτης δίνει θετική ή αρνητική βαθμολογία και στην κλίμακα αξιολόγησης από τους πελάτες μπορούμε να αξιολογήσουμε εάν οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι με την υπηρεσία.
Πώς να βελτιώσετε την βαθμολογία ικανοποίησης πελατών;
Για να αυξήσετε την βαθμολογία ικανοποίησης πελατών, πρέπει να αναπτύξετε την εξυπηρέτηση πελατών σας. Θυμηθείτε να αντιμετωπίζετε τους πελάτες σας ξεχωριστά και να τους δίνετε προσοχή ως ανεξάρτητα άτομα. Δώστε την ευκαιρία στους πελάτες σας να έρθουν σε επαφή μέσω διαφόρων καναλιών για να επιλέξετε το καλύτερο για αυτούς. Απαντήστε στα προβλήματα των πελατών όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και εύκολα. Συλλέξτε σχόλια και αξιολογήσεις από πελάτες. Χρησιμοποιήστε τα για να βελτιώσετε τις ενέργειές σας.
Μετά την ανάγνωση σχετικά με τη βαθμολογία ικανοποίησης πελατών, μπορεί να σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα για την ικανοποίηση εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό το άρθρο εξηγεί τι ακριβώς είναι και γιατί είναι σημαντική για την επιχείρησή σας. Επίσης, μπορείτε να εξερευνήσετε την εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, όπου θα βρείτε συμβουλές για το πώς να παρέχετε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες σας. Αν ενδιαφέρεστε να συγκρίνετε την επιτόπια με την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση πελατών, το άρθρο επί τόπου έναντι απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών είναι ιδανικό για εσάς. Εκεί θα βρείτε πληροφορίες για το πότε και πώς να χρησιμοποιήσετε καθεμία από αυτές τις μεθόδους. Τέλος, για να ενισχύσετε περαιτέρω τις υπηρεσίες σας, μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο για την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, το οποίο προσφέρει πρακτικές συμβουλές για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών σας.
Βαθμολογίες πρόβλεψης ικανοποίησης
Μάθετε πώς οι Βαθμολογίες Πρόβλεψης Ικανοποίησης του LiveAgent μπορούν να προβλέψουν την ικανοποίηση των πελατών σας βασισμένες σε προηγούμενες αξιολογήσεις και στατιστικά. Ανακαλύψτε πώς να αξιοποιήσετε αυτό το εργαλείο για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών και να αποτρέψετε αρνητικές αξιολογήσεις. Δοκιμάστε το δωρεάν και δείτε την αλλαγή στην ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχετε!
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.