Τι είναι οι πληροφορίες πελατών;
Όνομα, αριθμός τηλεφώνου, διεύθυνση email, διεύθυνση εταιρείας, παραγγελίες και πολλά άλλα. Αυτές είναι πληροφορίες πελατών, που κάθε εταιρεία πρέπει να αποθηκεύσει για να παρέχει μια άριστη υποστήριξη πελατών. Οι εταιρείες μπορούν να παρακολουθούν διαφορετικές πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες.
Κάθε εταιρεία πρέπει επίσης να γνωρίζει, τι απαιτούν οι πελάτες τους ή πώς η εταιρεία μπορεί να υπερβεί τις προσδοκίες των πελατών. Αυτό μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις, τα έσοδα και να δημιουργήσει την ικανοποίηση των πελατών. Περισσότερες πληροφορίες συνήθως συμβάλλουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις Επαφές και τα Πεδία επαφών στο LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Τι είναι οι πληροφορίες πελατών;
Οι πληροφορίες σχετικά με τον πελάτη είναι τα δεδομένα που έχουμε για αυτόν στο σύστημα. Συνήθως, αυτά είναι το όνομα και το επώνυμο, ο αριθμός τηλεφώνου, η διεύθυνση e-mail, η διεύθυνση της εταιρείας, το ιστορικό παραγγελιών κ.λπ. Αυτές οι πληροφορίες απαιτούνται από κάθε εταιρεία.
Πού αποθηκεύονται οι πληροφορίες πελατών στο LiveAgent;
Οι πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες στο LiveAgent αποθηκεύονται στη βάση δεδομένων στον πίνακα του αντιπροσώπου. Για να τις ελέγξετε, μπορείτε να μεταβείτε στην ενότητα "Πελάτες". Εκεί θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για τους διαθέσιμους πελάτες. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση των πελατών σας.
Πώς να διασφαλίσετε τις πληροφορίες πελατών;
Η αποθήκευση ευαίσθητων δεδομένων πελατών σημαίνει ότι πρέπει να διασφαλίζονται σωστά. Για να τα προστατεύσετε, θυμηθείτε να συλλέξετε μόνο τα δεδομένα που χρειάζεστε. Ενημερώστε το λογισμικό που χρησιμοποιείτε για να επικοινωνείτε με τον πελάτη-συνήθως έχουν ενσωματωμένες τις κατάλληλες τεχνολογίες κρυπτογράφησης. Το επόμενο βήμα είναι να περιορίσετε τη διαθεσιμότητα πληροφοριών πελατών μόνο σε άτομα που τα χρειάζονται πραγματικά. Η επίγνωση της ομάδας για τον τρόπο χειρισμού των δεδομένων είναι επίσης εξαιρετικά σημαντική.
Αφού διαβάσετε για τις πληροφορίες πελατών, σκεφτείτε να ανακαλύψετε γιατί η εταιρεία σας θα πρέπει να προσφέρει ζωντανή συνομιλία. Δείτε πώς η ζωντανή συνομιλία μπορεί να βελτιώσει την επικοινωνία με τους πελάτες σας.
Εξετάστε τα οφέλη της επιτόπιας εξυπηρέτησης πελατών σε σύγκριση με τις απομακρυσμένες διαδικασίες. Μάθετε πότε είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε επιτόπιες ομάδες εξυπηρέτησης.
Εξοικειωθείτε με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω υπολογιστή και τηλεφώνου. Ανακαλύψτε τα πλεονεκτήματα και τις ευκαιρίες που προσφέρουν οι διαφορετικές τεχνολογίες.
Ανακαλύψτε τη σημασία της λίστας ελέγχου γνωρίστε τον πελάτη σας. Δείτε πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτή τη διαδικασία για να βελτιώσετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας.
Μάθετε ποιος είναι ένας εκπρόσωπος πελατών και πώς μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών. Δείτε πώς το λογισμικό μπορεί να ενισχύσει τις ικανότητες των αντιπροσώπων σας.
Τέλος, κατανοήστε τι είναι οι λίστες πελατών και πώς μπορούν να βελτιώσουν την προσέγγιση σας στην εξυπηρέτηση. Ανακαλύψτε τα εργαλεία που μπορούν να διευκολύνουν τη διαχείριση των πελατών σας.
Διαχείριση πληροφοριών έναντι διαχείριση γνώσης
Ανακαλύψτε πώς η διαχείριση πληροφοριών και η διαχείριση γνώσης μπορούν να ενισχύσουν την παραγωγικότητα και τη συνεργασία της επιχείρησής σας. Εξερευνήστε τις διαφορές, τα οφέλη και πραγματικά παραδείγματα υλοποιήσεων από κορυφαίες εταιρείες. Δοκιμάστε το LiveAgent δωρεάν και δείτε πώς μπορεί να υποστηρίξει τις ανάγκες σας.
Πολυκαναλική εξυπηρέτηση πελατών
Ανακαλύψτε πώς η πολυκαναλική εξυπηρέτηση πελατών βελτιώνει την επικοινωνία και την υποστήριξη σε πολλαπλά κανάλια, αξιοποιώντας την τεχνολογία για εξατομικευμένη εμπειρία. Μάθετε περισσότερα και ξεκινήστε δωρεάν δοκιμή στο LiveAgent!