Τι είναι το CRM;
CRM σημαίνει customer relationship management. Είναι μια σύνοψη στρατηγικών και τεχνολογιών που βοηθούν την επιχείρησή σας να δημιουργήσει και να διατηρήσει σχέσεις τόσο με δυνητικούς πελάτες όσο και με πελάτες που επιστρέφουν. Βοηθά στη διαχείριση επαφών με έμφαση στην εξυπηρέτηση των προτιμήσεων των πελατών και αύξηση της παραγωγικότητας πωλήσεων.
Για να επιτύχουν καταπληκτικές σχέσεις με τους πελάτες, οι εταιρείες χρησιμοποιούν λογισμικό CRM. Αυτό το λογισμικό συλλέγει δεδομένα πελατών, αλληλεπιδράσεις πελατών, αρχεία, τάσεις κ.λπ. και τα προσθέτει στα προφίλ πελατών.
Με αυτόν τον τρόπο οι εκπρόσωποι πωλήσεών σας, οι αντιπρόσωποι του κέντρου επικοινωνίας και οι ομάδες μάρκετινγκ, μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλες τις σχετικές πληροφορίες προτού πραγματοποιήσουν μια επαφή. Αυτό όχι μόνο ενισχύει την παραγωγικότητα των πωλήσεων, αλλά βοηθά επίσης στον εξορθολογισμό της διαδικασίας πωλήσεων και βοηθά την επιχείρησή σας να υπερβεί τις προσδοκίες των πελατών.
Ποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει το CRM;
Όλες οι πελατοκεντρικές επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να προωθήσουν τις σχέσεις με τους πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο χρήσης CRM. Διάφορα τμήματα και ομάδες μπορούν να επωφεληθούν από τη χρήση του καθημερινά. Το CRM είναι πιο χρήσιμο κατά τη συλλογή και την κατηγοριοποίηση δυνητικών πελατών, τη διεξαγωγή αναλύσεων, την πραγματοποίηση κλήσεων πωλήσεων, την παροχή υποστήριξης πελατών και πολλά άλλα.
Οφέλη του CRM
Το CRM είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που βοηθά πολλές επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Αυτοί είναι οι τρόποι που μπορεί να προσθέσει αξία στην επιχείρησή σας.
Βελτιωμένες σχέσεις με τους πελάτες – Όταν οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών έχουν όλα τα δεδομένα πελατών στα χέρια τους, μπορούν να παρέχουν υψηλότερο επίπεδο εξατομικευμένης εξυπηρέτησης που βοηθά στην οικοδόμηση της αφοσίωσης των πελατών, ενισχύει τη διατήρηση και ενισχύει τη συνολική εμπειρία του πελάτη.
Αυξημένες πωλήσεις – Το CRM βοηθά στον εξορθολογισμό του κύκλου πωλήσεων, στη δημιουργία μιας αποτελεσματικής γραμμής πωλήσεων και στην αυτοματοποίηση σημαντικών εργασιών χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη και άλλα εργαλεία λογισμικού.
Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών – Η παροχή άριστης εξυπηρέτησης πελατών είναι πολύ πιο εύκολη υπόθεση όταν οι αντιπρόσωποί σας έχουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται άμεσα διαθέσιμες. Είτε πρόκειται για αριθμό παραγγελίας, προτιμώμενα κανάλια επικοινωνίας ή προσωπικά στοιχεία, οι αντιπρόσωποί σας μπορούν να το αποθηκεύσουν και να το ανακτήσουν ανά πάσα στιγμή στη διαδικασία των πελατών.
Εύχρηστη κεντρική βάση δεδομένων πληροφοριών πελατών – Υπάρχουν πολλά εγγενή πλεονεκτήματα από την ύπαρξη μιας κεντρικής βάσης δεδομένων στην οποία μπορεί να έχει πρόσβαση οποιοσδήποτε όποτε χρειαστεί. Εκτός από την προσβάσιμη γνώση, το CRM επιτρέπει την καλύτερη διυπηρεσιακή συνεργασία καθώς όλες οι ομάδες έχουν πρόσβαση στις ίδιες, ενοποιημένες πληροφορίες.
Καλύτερη τμηματοποίηση πελατών – Με το CRM, μπορείτε να αναλύσετε μεγάλες ποσότητες πληροφοριών σε κατηγορίες με βάση προκαθορισμένα κριτήρια. Η τμηματοποίηση πελατών σάς βοηθά να αναπτύξετε αποτελεσματικές καμπάνιες μάρκετινγκ, να εξατομικεύσετε τις προσφορές πωλήσεων και να ενισχύσετε τη συνολική απόδοση της επιχείρησής σας.
Πιο λεπτομερή αναλυτικά στοιχεία – Όταν έχετε άφθονα δεδομένα σχετικά με τους πελάτες σας, μπορείτε να δημιουργήσετε λεπτομερείς αναφορές με υψηλή ακρίβεια. Η γνώση είναι δύναμη, επομένως όσο περισσότερα μπορείτε να αναλύσετε και να μάθετε από αυτά τα δεδομένα, τόσο το καλύτερο για την επιχείρησή σας.
Πώς να επιλέξετε λογισμικό CRM
Όταν επιλέγετε λογισμικό CRM, συνιστούμε τη διεξαγωγή ενδελεχούς έρευνας.
Υπάρχουν ορισμένες δυνατότητες που πρέπει να διαθέτει ένα αξιόπιστο λογισμικό CRM, όπως πολυκαναλική επικοινωνία, λογισμικό καρτελών, επιλογές αυτοματισμού εξυπηρέτησης πελατών, μεγάλο αριθμό ενσωματώσεων, αναφορές και προσαρμογή τρίτων.
Ένα καλό παράδειγμα ενός ισχυρού και αξιόπιστου λογισμικού CRM τόσο για μικρές όσο και για μεγάλες επιχειρήσεις είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent.
Looking for better CRM solutions?
Manage your relationships straight from your help desk software. LiveAgent can integrate with the most popular CRM software and help you improve your workflow.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει το ακρωνύμιο CRM;
Το ακρωνύμιο CRM σημαίνει Customer Relationship Management. Με απλά λόγια, χάρη στο CRM, οι εταιρείες μπορούν να διαχειριστούν επιχειρηματικές σχέσεις, δεδομένα και πληροφορίες που σχετίζονται με αυτές.
Ποιοι είναι οι τύποι CRM;
Υπάρχουν διάφοροι τύποι CRM. Το πρώτο είναι το λειτουργικό CRM, το οποίο χρησιμοποιείται για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών. Ο δεύτερος τύπος είναι ένα συνεργατικό CRM που υποστηρίζει τις αλληλεπιδράσεις με προμηθευτές και διανομείς. Ένας άλλος τύπος είναι το αναλυτικό CRM, το οποίο σας επιτρέπει να αναλύετε δεδομένα και να λαμβάνετε τεκμηριωμένες αποφάσεις. Ο τέταρτος τύπος είναι ένα στρατηγικό CRM, το οποίο χρησιμοποιεί δεδομένα πελατών και τρέχουσες τάσεις για να αυξήσει τις πωλήσεις και να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών. Ο τελευταίος τύπος είναι το CRM που χρησιμοποιείται για τη διαχείριση καμπάνιας, το οποίο σας επιτρέπει να αναπτύσσετε και να εκτελείτε αποτελεσματικά καμπάνιες μάρκετινγκ και πωλήσεων.
Είναι το LiveAgent CRM;
Το LiveAgent διαθέτει ένα ενσωματωμένο λογισμικό CRM που σας επιτρέπει να αποθηκεύετε, να αναλύετε και να χρησιμοποιείτε δεδομένα πελατών όχι μόνο για να βελτιώσετε τα αποτελέσματα αλλά και να αναπτύξετε μια πιστή βάση πελατών.
Αφού τελειώσετε την ανάγνωση της σελίδας για το CRM, ίσως θελήσετε να εξερευνήσετε τη διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών. Θα μάθετε τι είναι και ποια είναι τα οφέλη της για την επιχείρησή σας. Επίσης, ανακαλύψτε το καλύτερο λογισμικό κέντρου επικοινωνίας. Μάθετε γιατί είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας και συγκρίνετε τις κορυφαίες λύσεις που υπάρχουν στην αγορά.
Ανακαλύψτε πώς το VoIP μπορεί να κάνει τις κλήσεις σας πιο οικονομικές και αποτελεσματικές. Μάθετε για τις λειτουργίες, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, καθώς και πώς να επιλέξετε τον καλύτερο πάροχο. Βελτιστοποιήστε τη σύνδεσή σας για ακόμα καλύτερη εμπειρία κλήσεων. Εξερευνήστε περισσότερα και ξεκινήστε δωρεάν σήμερα!