Τι είναι η χαμένη πελατεία;
Η χαμένη πελατεία συμβαίνει όταν ένας πελάτης σταματήσει τη συνδρομή του στην εταιρεία σας και σταματήσει να χρησιμοποιεί τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Η χαμένη πελατεία ονομάζεται επίσης απώλεια των πελατών. Υπάρχουν πολλά ζητήματα που αυξάνουν το ποσοστό χαμένης πελατείας. Ένα από αυτά είναι η κακή εξυπηρέτηση πελατών.
Πάρτε όλους τους πελάτες που χάνετε κατά τη διάρκεια ενός συγκεκριμένου χρόνου και διαιρέστε αυτόν τον αριθμό με το άθροισμα των πελατών που είχατε στην αρχή μιας επιλεγμένης χρονικής περιόδου. Μπορείτε να υπολογίσετε το ποσοστό χαμένης πελατείας σας με αυτόν τον τρόπο.
Είναι καλύτερο να διατηρείτε και να φροντίζετε τους πελάτες. Ένας τρόπος είναι η παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών με το LiveAgent.
Παρακολουθήστε ένα βίντεο για την απώλεια πελατών
Ανακαλύψτε τον τύπο υπολογισμού του ρυθμού απώλειας πελατών και αποκτήστε μια σαφή κατανόηση της σημασίας του. Εξερευνήστε πώς ο ρυθμός απώλειας πελατών επηρεάζει άμεσα την υγεία της επιχείρησης SaaS σας και μάθετε γιατί η παρακολούθηση αυτής της μετρικής είναι ουσιαστική για την επιτυχία.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η χαμένη πελατεία;
Το ποσοστό χαμένης πελατείας είναι ένας δείκτης που δείχνει πόσοι πελάτες μας άφησαν σε μια δεδομένη περίοδο. Μας δείχνει πόσο πολύτιμο είναι το προϊόν που προσφέρετε και πώς μπορείτε να διατηρήσετε πελάτες με την εταιρεία σας.
Πώς να υπολογίσετε την χαμένη πελατεία;
Για να υπολογίσετε το ποσοστό χαμένης πελατείας, αφαιρέστε τον αριθμό των χρηστών που είναι μαζί σας στο τέλος του μήνα από τον αριθμό των χρηστών σε μια δεδομένη ημέρα (π.χ. στις αρχές του μήνα). Στη συνέχεια, ο αριθμός που λαμβάνεται πρέπει να διαιρείται με τον πρώτο αριθμό χρηστών και παίρνουμε το ποσοστό που είναι το ποσοστό χαμένης πελατείας. Για παράδειγμα: (1000-200) / 1000 = 80% ποσοστό χαμένης πελατείας
Τι μπορεί να κάνει μια εταιρεία για να μειώσει την χαμένη πελατεία;
Για να μειώσετε την χαμένη πελατεία, η εταιρεία θα πρέπει να συνεχίσει να αναλύει γιατί συμβαίνει η αποχώρηση. Για παράδειγμα, η επικοινωνία με πελάτες που επιθυμούν να απομακρυνθούν από την εταιρεία μπορεί να βοηθήσει. Στη συνέχεια κερδίζουμε δύο πράγματα - μια ευκαιρία να διατηρήσουμε τον πελάτη και γνώση για τον λόγο αποχώρησης. Η εκπαίδευση των πελατών είναι επίσης εξαιρετικά σημαντική. Συνδέεται, για παράδειγμα, με το γεγονός ότι ο πελάτης γνωρίζει με ποιον να επικοινωνήσει σε περίπτωση προβλήματος. Τι άλλο μπορείτε να βελτιώσετε; Σίγουρα η εξυπηρέτηση πελατών, το επίπεδο της οποίας έχει τεράστιο αντίκτυπο στην προσέγγιση του πελάτη, καθώς και στην προσφορά κερδών σε πελάτες που χρησιμοποιούν την επωνυμία σας και είναι πιστοί σε αυτή.
Αφού διαβάσετε για τη χαμένη πελατεία, ίσως θέλετε να μάθετε περισσότερα για το ποσοστό απώλειας πελατών και πώς να το μειώσετε. Αυτή η γνώση μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε γιατί οι πελάτες φεύγουν και πώς μπορείτε να τους κρατήσετε. Επίσης, δείτε πώς η ευχαρίστηση πελατών επηρεάζει την επιχείρησή σας και τις στρατηγικές που μπορείτε να ακολουθήσετε για να τη βελτιώσετε. Τέλος, κατανοήστε τη σημασία του διαχωρισμού πελατών, ώστε να προσαρμόσετε τις προσφορές σας και να αυξήσετε τα έσοδα σας μέσω στοχευμένων καμπανιών.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.
Εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών
Μια εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών είναι μια εξαιρετική υπηρεσία που παρέχεται στους πελάτες. Δεν είναι μόνο η επίλυση προβλημάτων και η πώληση προϊόντων και υπηρεσιών.