Τι είναι ο αυτόματος επιλογέας;
Ο αυτόματος επιλογέας είναι ένας εξερχόμενος επιλογέας που χρησιμοποιείται ευρέως σε τηλεφωνικά κέντρα από την εισαγωγή του στη δεκαετία του 1970. Αυτή η λειτουργία αυτόματης κλήσης επιλέγει και καλεί έναν αριθμό μετά τον άλλο στην ουρά για κάθε έναν από τους διαθέσιμους αντιπροσώπους τηλεφωνικών κέντρων. Ο επόμενος αριθμός στη λίστα επαφών καλείται μόνο αφού ολοκληρωθεί η προηγούμενη κλήση και ο αντιπρόσωπος είναι έτοιμος να δεχτεί την επόμενη κλήση.
Όταν το σύστημα φτάσει σε έναν αριθμό που δεν απαντά, είναι απασχολημένος ή αποσυνδεδεμένος, προχωρά αμέσως στην κλήση του επόμενου αριθμού χωρίς να απαιτείται χειροκίνητη εισαγωγή από τον αντιπρόσωπο. Όταν ένα πραγματικό άτομο σηκώνει το τηλέφωνο, ο αυτόματος επιλογέας συνδέει αμέσως την κλήση με τον αντιπρόσωπο. Ωστόσο, εάν εντοπιστεί τηλεφωνητής ή αυτόματο μήνυμα, ένας εκπρόσωπος μπορεί είτε να κλείσει το τηλέφωνο και να μεταβεί χειροκίνητα στην επόμενη κλήση είτε να αφήσει ένα μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή.
Με ένα σύστημα αυτόματης κλήσης, οι αντιπρόσωποι είναι φυσικά πιο αποτελεσματικοί αφού δεν χρειάζεται να χάνουν χρόνο αναζητώντας αριθμός που θα καλέσουν στη συνέχεια και καλώντας κάθε αριθμό στη λίστα κλήσεων χειροκίνητα. Αντίθετα, μπορούν να περνούν περισσότερο χρόνο μιλώντας με πιθανούς πελάτες. Όταν είναι ενσωματωμένο στο CRM, ο αυτόματος επιλογέας θα εμφανίζει επίσης τις διαθέσιμες πληροφορίες της επαφής, οι οποίες επιτρέπουν πιο ενημερωμένες και εξατομικευμένες συνομιλίες πωλήσεων.
Σε σύγκριση με άλλες τεχνολογίες κλήσης (όπως οι τηλεφωνητές πρόβλεψης κλήσης και οι προοδευτικοί τηλεφωνητές), οι αυτόματοι επιλογείς είναι τα καλύτερα κατάλληλα για μικρές και μεσαίου μεγέθους ομάδες εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων. Συνήθως χρησιμοποιούνται για πωλήσεις, εκστρατείες εξερχόμενου μάρκετινγκ, παρακολούθηση εξυπηρέτησης πελατών, ψυχρές κλήσεις, κ.λπ. Οι αυτόματοι επιλογείς μπορεί να είναι μια ιδανική λύση για την κλήση λιστών επαφών υψηλής ποιότητας, όπως οι υπάρχοντες πελάτες, και σε περιπτώσεις όπου οι αντιπρόσωποι είναι πιθανό να έχουν μεγαλύτερες αλληλεπιδράσεις (όταν η μέση διάρκεια κλήσης είναι μεγάλη ή απρόβλεπτη).
Δεδομένου ότι οι αυτόματοι επιλογείς καλούν αριθμούς έναν προς έναν από τη λίστα και χρησιμοποιούν λειτουργίες όπως η δυναμική διανομή πελατών, οι αντιπρόσωποι είναι πάντα παρόντες και έτοιμοι να συμμετάσχουν σε μια συνομιλία μόλις συνδεθεί η κλήση. Αυτό διασφαλίζει καλύτερη διαχείριση δυνητικών πελατών και επαφών, λιγότερες κλήσεις που απορρίπτονται, λιγότερο χρόνο αδράνειας και περισσότερο χρόνο ομιλίας αντιπροσώπου, βελτιωμένη απόδοση αντιπροσώπου και υψηλότερες μετατροπές πωλήσεων.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Πως λειτουργεί ο ο αυτόματος επιλογέας;
Ένας αυτόματος επιλογέας (ένας τύπος αυτόματου τηλεφωνικού κέντρου) καλεί αυτόματα αριθμούς τον ένα μετά τον άλλο σε μια λίστα επαφών μόλις ξεκινήσει η περίοδος κλήσης. Το σύστημα καλεί τον επόμενο αριθμό μόνο μετά τον τερματισμό της τρέχουσας τηλεφωνικής κλήσης από έναν αντιπρόσωπο ή έναν πελάτη και μεταβαίνει αμέσως στην επόμενη κλήση εάν κανείς δεν απαντήσει, ο αριθμός είναι απασχολημένος ή αποσυνδεθεί ή αν εντοπιστεί ο τηλεφωνητής. Όταν ένα πραγματικό άτομο απαντά στο τηλέφωνο, η κλήση συνδέεται αμέσως με τον διαθέσιμο εκπρόσωπο πωλήσεων. Οι αυτόματοι επιλογείς απαλλάσσουν τους αντιπροσώπους από τη μη αυτόματη κλήση.
Τι είναι ο 'χρόνος αναμονής' στον αυτόματο επιλογέα;
Ο «Χρόνος αναμονής» σε έναν αυτόματο επιλογέα είναι η χρονική διάρκεια μεταξύ των δύο κλήσεων, από τη στιγμή που ολοκληρώνεται η μία κλήση έως τη στιγμή που ξεκινά η επόμενη κλήση. Τα περισσότερα συστήματα λογισμικού αυτόματου επιλογέα επιτρέπουν τη ρύθμιση του χρόνου αναμονής σύμφωνα με τις προτιμήσεις των αντιπροσώπων. Επιτρέπει στους αντιπροσώπους να εξετάζουν τις διαθέσιμες λεπτομέρειες (π.χ. προηγούμενες αλληλεπιδράσεις) προτού ο επιλογέας αρχίσει να καλεί τον επόμενο αριθμό για να διασφαλίσει ότι είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για τη συνομιλία.
Είναι δυνατή η χρήση ενός αυτόματου επιλογέα στο LiveAgent;
Αν και το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent διαθέτει τόσο εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο όσο και εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο, ο αυτόματος επιλογέας δεν αποτελεί προς το παρόν μέρος της λύσης του κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent. Ωστόσο, επιτρέπει τις εξερχόμενες κλήσεις μέσω της κλήσης κλικ-για-κλήση από ιστοσελίδες που μπορεί να βοηθήσει πολύ τις ομάδες πωλήσεων.
Αφού ενημερωθείτε για τον αυτόματο επιλογέα, μπορείτε να διαβάσετε για τον αυτόματο τηλεφωνητή. Θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε πώς λειτουργεί ένας αυτόματος τηλεφωνητής και τις δυνατότητές του στην εξυπηρέτηση πελατών. Εξερευνήστε επίσης πώς οι τηλεφωνικοί επιλογείς μπορούν να βελτιώσουν την αποδοτικότητα των κλήσεων σας. Αυτή η γνώση μπορεί να σας βοηθήσει να επιλέξετε το κατάλληλο εργαλείο για την επιχείρησή σας. Τέλος, μάθετε γιατί το LiveAgent είναι αναγνωρισμένο ως κορυφαίο οικονομικό λογισμικό βοήθειας. Η κατανόηση των δυνατοτήτων του μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας με οικονομικό τρόπο.
Σύμβουλος εξυπηρέτησης πελατών
Ανακαλύψτε τον ρόλο ενός συμβούλου εξυπηρέτησης πελατών, συμπεριλαμβανομένης της σημασίας του, των καθηκόντων του, των απαιτούμενων δεξιοτήτων και της διαφοράς του από άλλες θέσεις εξυπηρέτησης πελατών.