Τι είναι η αυτοματοποίηση σεναρίου;
Η αυτοματοποίηση σεναρίου είναι μια διαδικασία που συνδέεται αυστηρά με την εκτέλεση κανόνων βάσει συγκεκριμένων προϋποθέσεων. Ενεργοποιώντας έναν κανόνα, μπορείτε να αυτοματοποιήσετε συγκεκριμένα σενάρια, π.χ. όταν ένα αίτημα περιέχει μια λέξη-κλειδί “τιμολόγιο”, βάσει ενός σεναρίου, μπορείτε να προσθέσετε αυτόματα μια ετικέτα “Τιμολόγιο” και να το μεταφέρετε στο τμήμα χρέωσης. (Υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες πιθανές παραλλαγές.)
Frequently Asked Questions
Τι είναι η αυτοματοποίηση σεναρίου;
Η αυτοματοποίηση σεναρίου σας επιτρέπει να εκτελείτε πολλές ενημερώσεις αιτημάτων με ένα κλικ. Υποστηρίζει δραστηριότητες που σχετίζονται με τον χειρισμό επαναλαμβανόμενων σεναρίων.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την αυτοματοποίηση σεναρίου;
Η αυτοματοποίηση σεναρίου διευκολύνει την εκτέλεση επαναλαμβανόμενων εργασιών. Αυτοματοποιεί σημαντικά το έργο των εκπροσώπων. Ο εκπρόσωπος μπορεί να επιλέξει όλα τα αιτήματα που αντιστοιχιστούν σε ένα συγκεκριμένο σενάριο και να τα εκτελέσει με μαζικές ενέργειες.
Είναι η αυτοματοποίηση σεναρίου διαθέσιμη στο LiveAgent;
Η δυνατότητα αυτοματοποίησης σεναρίου είναι διαθέσιμη στο LiveAgent και σας επιτρέπει να αυτοματοποιήσετε σημαντικά την εργασία της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών.
Αφού διαβάσετε για την αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών, μπορείτε να εξερευνήσετε πώς η αυτοματοποίηση μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση και την εμπειρία των πελατών σας. Ανακαλύψτε πέντε τρόπους για την αυτοματοποίηση των διαδικασιών υποστήριξής σας με πρακτικά παραδείγματα. Επίσης, δείτε πώς ο αυτοματισμός πωλήσεων μπορεί να αυξήσει την παραγωγικότητα και τα έσοδά σας. Μάθετε ποιες διαδικασίες πωλήσεων μπορούν να αυτοματοποιηθούν για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα. Για να παρέχετε καλύτερη εμπειρία στους πελάτες σας, εξετάστε το λογισμικό κέντρου υποστήριξης. Μάθετε γιατί είναι σημαντικό και πώς μπορεί να βελτιώσει την ασφάλεια και τη συνεργασία στην ομάδα σας.
Ποσοστό επίλυσης πρώτης επαφής
Ανακαλύψτε πώς το ποσοστό επίλυσης πρώτης επαφής (FCR) βελτιώνει την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών. Μάθετε τις βέλτιστες πρακτικές για να επιτύχετε υψηλό FCR και ενισχύστε την αποτελεσματικότητα της ομάδας σας. Επισκεφτείτε τη σελίδα για εις βάθος κατανόηση και πρακτικούς οδηγούς!