Τι είναι ο αυτοματισμός τηλεφωνικού κέντρου;
Η αυτοματοποίηση τηλεφωνικών κέντρων αναφέρεται στη χρήση μιας λύσης αυτοματισμού κλήσεων για την αυτοματοποίηση των εργασιών που χειρίζονταν προηγουμένως οι αντιπρόσωποι. Ένα αυτοματοποιημένο τηλεφωνικό κέντρο μειώνει επαναλαμβανόμενες εργασίες από αντιπροσώπους υποστήριξης και βελτιώνει τη λειτουργική αποτελεσματικότητα, ενώ μειώνει το λειτουργικό κόστος. Οι πλατφόρμες αυτοματισμού διαθέτουν τεχνολογίες αιχμής όπως Διαδραστική φωνητική απόκριση (IVR), δρομολόγηση κλήσεων και επανακλήσεις. Βοηθούν στον εξορθολογισμό της αυτοματοποίησης κλήσεων, στην ελαχιστοποίηση του χρόνου αναμονής και στη μείωση του χρόνου αδράνειας για όλους τους αντιπροσώπους.
Ο αυτοματισμός του κέντρου επικοινωνίας δημιουργεί μια αβίαστη εμπειρία πελάτη. Επιτρέπει στις επιχειρήσεις να έχουν μια δική τους πλατφόρμα αφοσίωσης πελατών και να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών και να ενισχύσουν τις πωλήσεις.
Τι λογισμικό χρησιμοποιείται στον αυτοματισμό τηλεφωνικών κέντρων;
Το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων τροφοδοτεί ολόκληρη την πρωτοβουλία αυτοματισμού τηλεφωνικών κέντρων. Συχνά χρησιμοποιείται εναλλακτικά με λογισμικό κέντρου επικοινωνίας ή εργαλεία αυτοματισμού κλήσεων. Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent αξιοποιεί την πιο πρόσφατη τεχνολογία κέντρου επικοινωνίας και φωνητικό αυτοματισμό για να σας δώσει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε:
- Έξυπνος αυτοματισμός
- ΔΦΑ (Διαδραστική φωνητική απόκριση)
- Έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων
- Εικονικός εκπρόσωπος
- Τεχνητή νοημοσύνη
- Διαχείριση εξερχόμενων και εισερχόμενων κλήσεων
Είναι ένα λογισμικό κέντρου επικοινωνίας από άκρο σε άκρο με υποστήριξη τόσο για εισερχόμενα όσο και για εξερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα.
Ποιος χρησιμοποιεί αυτοματισμό τηλεφωνικού κέντρου;
Προς το παρόν, ο αυτοματισμός τηλεφωνικών κέντρων βρίσκεται στον πυρήνα του κλάδου εξυπηρέτησης πελατών. Ωστόσο, πολλοί άλλοι κλάδοι εξαρτώνται από την αυτοματοποίηση κλήσεων, ειδικά οι επιχειρήσεις με εσωτερικά τηλεφωνικά κέντρα. Οι περιπτώσεις χρήσης λογισμικού τηλεφωνικών κέντρων συχνά συνδέονται με συγκεκριμένα τμήματα και θέσεις εργασίας.
Το προσωπικό του κέντρου επικοινωνίας πελατών εξαρτάται από τον αυτοματισμό κλήσεων, καθώς τους βοηθά να αποφορτίσουν πολλές συχνές εργασίες. Οι ακόλουθες θέσεις εργασίας χρησιμοποιούν αυτοματισμό κλήσεων σε καθημερινή βάση:
- Αντιπρόσωπος του κέντρου επικοινωνίας
- Διευθυντής τηλεφωνικού κέντρου
- Αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών
Automate your workflow
LiveAgent offers wide range of useful automation and rules options. Why not try for yourself and see how helpful they can be?
Πώς αυτοματοποιείτε τις κλήσεις;
Το LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να αξιοποιήσετε τις δυνατότητες αυτοματοποίησης εξυπηρέτησης πελατών σε πραγματικό χρόνο για να αυτοματοποιήσετε τις κλήσεις. Δεδομένου ότι πρόκειται για μια πολύπλοκη εργασία, ήταν δυνατό να επιτευχθεί μόνο μέσω προσεκτικού προγραμματισμού και τεχνολογιών που μπορούν να κατανοήσουν τη φυσική γλώσσα, με άλλα λόγια, την τεχνητή νοημοσύνη.
Η πλατφόρμα λαμβάνει κάθε ερώτημα πελάτη, το αναλύει και το αναθέτει σε ένα σχετικό κανάλι επικοινωνίας. Η Διαδραστική Φωνητική Απόκριση, για παράδειγμα, μπορεί να σας βοηθήσει να συνδέσετε άμεσα πιθανούς πελάτες με κατάλληλους αντιπροσώπους. Σε συνδυασμό με τη δρομολόγηση κλήσεων, η ΔΦΑ θα χρησιμοποιήσει κάθε διαθέσιμο αντιπρόσωπο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Τέλος, η δυνατότητα επανάκλησης έρχεται για να βοηθήσει τους καλούντες να ζητήσουν επανάκληση όταν δεν υπάρχουν διαθέσιμοι αντιπρόσωποι υποστήριξης ή η γραμμή είναι κατειλημμένη.
Ποιες είναι οι τρέχουσες τάσεις στον αυτοματισμό τηλεφωνικών κέντρων;
Ο μετασχηματισμός του αυτοματισμού τηλεφωνικών κέντρων ξεκίνησε με την εφαρμογή του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου. Ωστόσο, αυτό είναι ένα δυναμικό τοπίο. Είναι σημαντικό να συμβαδίζετε με τις τελευταίες τάσεις και να ανταποκρίνεστε στις απαιτήσεις των καταναλωτών.
Μία από τις τρέχουσες τάσεις της αυτοματοποίησης κλήσεων είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός. Αμφισβητεί το status quo στον κλάδο εξυπηρέτησης πελατών και ζητά την ενσωμάτωση τεχνολογιών στην επιχείρηση. Μία από αυτές τις τεχνολογίες είναι το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων.
Η χρήση του CRM παράλληλα με το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων είναι μια άλλη τάση που προέκυψε χάρη στην ικανότητά του να εξατομικεύει το ταξίδι των πελατών και να βελτιώνει την αλληλεπίδραση με τους πελάτες.
Τέλος, το LiveAgent μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τις επικοινωνιακές σας δυνατότητες και την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων. Επί του παρόντος, η πλατφόρμα ενσωματώνει μια ντουζίνα καναλιών επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένων των εξής:
- Συνομιλία
- Κλήσεις
- Slack
- Viber
- Φόρουμ
- Φόρμες επικοινωνίας
- Βιντεοκλήσεις
- Σχόλια
Πώς ο αυτοματισμός τηλεφωνικών κέντρων ενισχύει την εξυπηρέτηση πελατών;
Η αυτοματοποίηση κλήσεων αυτοματοποιεί επαναλαμβανόμενες και συχνές εργασίες για να αξιοποιείται κάθε εργάσιμη ώρα.
Βελτιώνει επίσης τη συνολική εμπειρία των καλούντων με το IVR, τις επανακλήσεις και την έξυπνη δρομολόγηση, ελαχιστοποιώντας τους χρόνους αναμονής. Κάτι τόσο απλό όσο η επιλογή επανάκλησης καθιστά ευκολότερη και πιο βολική την επικοινωνία με την υποστήριξη πελατών.
Ποια είναι τα οφέλη του αυτοματισμού τηλεφωνικών κέντρων;
Η αυτοματοποίηση κλήσεων μπορεί να σας βοηθήσει να ευχαριστήσετε τους πελάτες, να προσφέρετε μια εξαιρετική εμπειρία πελατών και να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών. Το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε όλα τα παραπάνω βελτιώνοντας τους πιο σημαντικούς KPI του τηλεφωνικού σας κέντρου:
- Μειωμένος μέσος χρόνος χειρισμού
- Γρηγορότερος χρόνος επίλυσης
- Μειωμένο ποσοστό εγκατάλειψης πελατών
- Βελτιωμένη εμπειρία εργαζομένων
- Βελτιωμένη ικανοποίηση εργαζομένων
- Μειωμένο κόστος εργασίας, λειτουργικό κόστος και κόστος κέντρου επικοινωνίας συνολικά
- Βελτιωμένη καταγραφή και αποθήκευση σχολίων πελατών
Improve your call center
Handle all your calls with ease and make your call center efficient more than ever with the help of LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Τι είναι ο αυτοματισμός τηλεφωνικού κέντρου;
Ο αυτοματισμός τηλεφωνικού κέντρου είναι μια διαδικασία αυτοματοποίησης εργασιών τηλεφωνικού κέντρου. Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου είναι ένα εργαλείο που επιτρέπει την αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών. Οι εργασίες που μπορούν να αυτοματοποιηθούν κυμαίνονται από απλές επαναλαμβανόμενες εργασίες έως πολύπλοκες προκαθορισμένες αυτοματοποιήσεις δρομολόγησης κλήσεων.
Ποιο είναι το πιο δημοφιλές λογισμικό για αυτοματισμό τηλεφωνικών κέντρων;
Το σύγχρονο λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων, όπως το LiveAgent, χρησιμοποιεί προηγμένες λειτουργίες για την αυτοματοποίηση διαφόρων διαδικασιών σε ένα κέντρο επικοινωνίας. Περιλαμβάνει IVR, δρομολόγηση κλήσεων και επανάκληση, ενώ χρησιμοποιεί ακόμη και τεχνητή νοημοσύνη και επεξεργασία φυσικής γλώσσας.
Ποιους ωφελεί περισσότερο ο αυτοματισμός τηλεφωνικών κέντρων;
Οι εταιρείες στον κλάδο της εξυπηρέτησης πελατών εξαρτώνται από την αυτοματοποίηση τηλεφωνικών κέντρων σε καθημερινή βάση. Ο αυτοματισμός κλήσεων κάνει θαύματα στα χέρια του προσωπικού του κέντρου επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένων των αντιπροσώπων των κέντρων επικοινωνίας και των προϊσταμένων τηλεφωνικών κέντρων.
Πώς αυτοματοποιείτε τις κλήσεις;
Οι αυτόματες κλήσεις αποτελούν τον πυρήνα της αυτοματοποίησης εξυπηρέτησης πελατών. Το LiveAgent βοηθά στην αυτοματοποίηση κλήσεων σε πραγματικό χρόνο προς κατάλληλους αντιπροσώπους μέσω διαφορετικών μεθοδολογιών δρομολόγησης - IVR, έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων και βελτιωμένη επανάκληση. Διασφαλίζει ότι κάθε ζήτημα πελάτη επιλύεται έγκαιρα.
Ποιες κοινές πρακτικές χρησιμοποιούνται στον αυτοματισμό τηλεφωνικών κέντρων;
Οι τρέχουσες κύριες τάσεις της αυτοματοποίησης κλήσεων περιλαμβάνουν: Ψηφιακό μετασχηματισμό Βελτιωμένη αλληλεπίδραση με τον πελάτη Υποστήριξη για διάφορα κανάλια επικοινωνίας Εξατομίκευση μέσω ανάλυσης εμπειρίας πελατών
Τι κάνει ο αυτοματισμός τηλεφωνικών κέντρων για την εξυπηρέτηση πελατών σας;
Η χρήση της αυτοματοποίησης κλήσεων μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών με διάφορους τρόπους. Απελευθερώνει χρόνο για τους αντιπροσώπους, αυτοματοποιεί την αντιστοίχιση πελατών με ένα συγκεκριμένο ερώτημα σε σχετικούς αντιπροσώπους χάρη στο IVR και τη δρομολόγηση κλήσεων, προσφέρει επιλογή επανάκλησης και επιτρέπει στα κέντρα επικοινωνίας να εξυπηρετούν πελάτες μέσω πολλών καναλιών επικοινωνίας, όλα από μία οθόνη.
Ποια είναι τα οφέλη του αυτοματισμού τηλεφωνικών κέντρων;
Η αυτοματοποίηση κλήσεων μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία σας να ευχαριστήσει τους πελάτες και να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία πελατών. Τα πιο συγκεκριμένα οφέλη περιλαμβάνουν μειωμένο μέσο χρόνο χειρισμού ανά πελάτη, μειωμένο κόστος κέντρου επικοινωνίας και βελτιωμένη ικανοποίηση των εργαζομένων.
Αφού διαβάσατε για τον "Αυτοματισμό Τηλεφωνικού Κέντρου", ίσως ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για τη λειτουργία και τα πλεονεκτήματα της τηλεφωνικής υπηρεσίας VoIP. Ανακαλύψτε πώς μπορείτε να βελτιώσετε την επικοινωνία της επιχείρησής σας και μειώστε τα κόστη κλήσεων με αυτή την τεχνολογία.
Εξετάστε επίσης τον εξοπλισμό που χρειάζεστε για ένα τηλεφωνικό κέντρο με την καθοδήγηση από το άρθρο για το τηλέφωνο τηλεφωνικού κέντρου. Βρείτε συμβουλές για την επιλογή του σωστού τηλεφωνικού συστήματος για τις ανάγκες σας.
Επιπλέον, μάθετε τι εξοπλισμός είναι απαραίτητος για τη λειτουργία ενός κέντρου εξυπηρέτησης πελατών, διαβάζοντας το άρθρο για τον εξοπλισμό κέντρου εξυπηρέτησης. Ανακαλύψτε τα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να παρέχετε κορυφαία εξυπηρέτηση στους πελάτες σας.