Τι είναι οι αυτοματισμοί;
Οι αυτοματισμοί ή οι κανόνες αυτοματισμού είναι λειτουργίες και διαδικασίες που έχουν γίνει δημοφιλείς με τα χρόνια χάρη στην αποτελεσματικότητά τους και στην εξοικονόμηση χρόνου. Στον κόσμο της εξυπηρέτησης πελατών, η αυτοματοποίηση αποτελεί μέρος των καθημερινών δραστηριοτήτων των περισσότερων αντιπροσώπων. Έχει γίνει μια κοινή πρακτική να αυτοματοποιούνται καθημερινές εργασίες, ώστε οι εκπρόσωποι της εξυπηρέτησης πελατών να μπορούν να επικεντρωθούν σε πιο απαιτητικές εργασίες και να παρέχουν γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη στο πελατολόγιό σας.
Όσον αφορά τον αυτοματισμό, είναι ασφαλές να πούμε ότι δεν υπάρχει όριο εάν σκέφτεστε τι μπορεί να αυτοματοποιηθεί. Σχεδόν οτιδήποτε μπορεί να γραφτεί σε σενάριο μπορεί να γίνει μια αυτόματη διαδικασία.
Οι περισσότερες σύγχρονες επιχειρήσεις αυτοματοποιούν τις πωλήσεις για να βελτιστοποιήσουν τις διαδικασίες τους και να αξιοποιήσουν στο έπακρο τους διαθέσιμους πόρους.
Στον τομέα της υποστήριξης πελατών, εάν δεν χρησιμοποιείτε αυτήν την καινοτόμο προσέγγιση, χάνετε. Ακολουθούν ορισμένα από τα βασικά οφέλη που μπορεί να προσφέρει η αυτοματοποίηση στην πελατοκεντρική επιχείρησή σας.
Αυξημένη ικανοποίηση πελατών – Οι αυτοματισμοί επιτρέπουν στους αντιπροσώπους σας να παρέχουν γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών που βελτιώνει άμεσα τη συνολική εμπειρία πελατών και τα ποσοστά ικανοποίησης.
Βελτιωμένη παραγωγικότητα αντιπροσώπων – Όταν οι αντιπρόσωποι δεν χρειάζεται να ασχολούνται συνεχώς με απλές εργασίες, μπορούν να διαθέσουν καλύτερα τον χρόνο τους για να εργαστούν σε πιο απαιτητικές εργασίες.
Βελτιωμένα ποσοστά απόκρισης – Οι τυποποιημένες απαντήσεις, οι αυτόματες απαντήσεις και άλλα εργαλεία σάς βοηθούν να παρέχετε γρήγορη υποστήριξη.
Καλύτερη συνέπεια – Οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες δεν κατακλύζονται από τον όγκο των εισερχόμενων καρτελών σε πολλά κανάλια ή την πολυπλοκότητά τους. Γι’ αυτό διατηρούν την εξυπηρέτηση συνεπή ανεξάρτητα από τον φόρτο εργασίας.
Μειωμένο ανθρώπινο σφάλμα – Αν και δεν είναι τέλεια, η αυτοματοποίηση μειώνει σημαντικά τα σφάλματα που προκαλούνται συνήθως από ανθρώπινους παράγοντες.
Υποστήριξη πελατών – Επιλογές όπως η αυτοεξυπηρέτηση κάνουν τους πελάτες να αισθάνονται πιο αφοσιωμένοι και να έχουν τη δυνατότητα να επιλύουν τα δικά τους ερωτήματα.
Αυξάνει τις πωλήσεις – Ακόμη και οι λειτουργίες που θεωρούνται βασικές αρχές αυτοματισμού μπορούν να μειώσουν τα ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού, συμπληρώνοντας τα στοιχεία επικοινωνίας, αξιοποιώντας τις πληροφορίες κοινού και βοηθώντας τους πελάτες κατά τη διάρκεια της διαδρομής των πελατών τους.
Διαφορετικές λύσεις λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης προσφέρουν διαφορετικές επιλογές αυτοματισμού. Μερικές από τις πιο κοινές δυνατότητες αυτοματισμού που μπορείτε να βρείτε περιλαμβάνουν αυτοεξυπηρέτηση, IVR, chatbot, αυτοματοποιημένα συστήματα κλήσεων, παρακολούθηση συνομιλιών, τυποποιημένες απαντήσεις, λογισμικό αυτόματης κλήσης, καρτέλες που εκχωρούνται αυτόματα, συλλογή δεδομένων ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφορές, παρακολούθηση ταξιδιού πελατών, ροές εργασίας αυτοματισμού και διαφορετικές λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης.
Impress customers with quick & knowledgeable responses
Give your team the right tool to increase their productivity with LiveAgent's automations feature.
Παρακολούθησε ένα βίντεο για αυτοματισμούς
Το LiveAgent είναι ένα χρήσιμο λογισμικό κέντρου υποστήριξης που έχει σχεδιαστεί για να αυτοματοποιεί τις διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών και να εξοικονομεί χρόνο και πόρους για τις επιχειρήσεις. Παρέχει εργαλεία όπως σύστημα καρτελών, ζωντανή συνομιλία και εργαλεία τηλεφωνικού κέντρου που μπορούν να αυτοματοποιήσουν την αφοσίωση των πελατών. Οι αυτοματισμοί είναι το κλειδί για την παροχή αποτελεσματικής εξυπηρέτησης πελατών, καθώς επιτρέπει στους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να εστιάζουν σε πιο περίπλοκα ζητήματα παρά σε τετριμμένες εργασίες, όπως η ταξινόμηση των email. Μπορούν επίσης να ρυθμιστούν αυτοματισμοί για να ανταποκρίνονται σε κοινά ερωτήματα πελατών, επιτρέποντας στους πελάτες να λαμβάνουν τα σχόλιά τους σε λιγότερο από ένα λεπτό. Το LiveAgent είναι ένα εξαιρετικό λογισμικό κέντρου υποστήριξης που βοηθά τις επιχειρήσεις αυτοματοποιώντας τις διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών και παρέχοντας αποτελεσματικές λύσεις σε ερωτήσεις πελατών.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει ο όρος αυτοματισμοί;
Ο αυτοματισμός είναι μια διαδικασία που στοχεύει στην αύξηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας της εργασίας. Εάν υπάρχουν κάποιες επαναλαμβανόμενες εργασίες, τις περισσότερες φορές, μπορούν να αυτοματοποιηθούν. Μπορείτε να δημιουργήσετε σενάρια που εκτελούν κάθε καθορισμένη ενέργεια με μια συγκεκριμένη σειρά. Αυτό σας εξοικονομεί χρόνο που μπορείτε να ξοδέψετε σε άλλες δραστηριότητες που θα βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών σας.
Τι αυτοματισμούς προσφέρει το LiveAgent;
Το LiveAgent σάς επιτρέπει να ρυθμίσετε διάφορους κανόνες αυτοματισμού. Μερικά από τα παραδείγματα αυτοματισμού περιλαμβάνουν IVR, τυποποιημένες απαντήσεις, επισήμανση καρτελών, προκαθορισμένες απαντήσεις, κανόνες χρόνου και πολλά άλλα.
Αφού ολοκληρώσετε την ανάγνωση για τους αυτοματισμούς, μπορείτε να εξερευνήσετε το άρθρο Τι είναι ο αυτοματισμός πωλήσεων; (Οφέλη & Περισσότερα) για να μάθετε πώς η αυτοματοποίηση μπορεί να αυξήσει την παραγωγικότητα και τα έσοδά σας. Ανακαλύψτε ποιες διαδικασίες πωλήσεων μπορούν να αυτοματοποιηθούν για πιο αποτελεσματική διαχείριση.
Επιπλέον, το άρθρο Τι είναι η Αυτοματισμός Email; (+Οφέλη) εξηγεί πώς η αυτοματοποίηση των email και του μάρκετινγκ μπορεί να ενισχύσει την αφοσίωση των πελατών σας και να αυξήσει τις πωλήσεις σας. Μάθετε πώς να ξεκινήσετε με τον αυτοματισμό email και τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει στην επιχείρησή σας.
Τέλος, μπορείτε να διαβάσετε για την Αυτοματοποιημένη Εξυπηρέτηση Πελατών (+ Οδηγός) για να δείτε πώς η αυτοματοποίηση μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών σας. Ανακαλύψτε τρόπους για να αυτοματοποιήσετε τις διαδικασίες υποστήριξης και να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών σας.
Ανακαλύψτε πώς το VoIP μπορεί να κάνει τις κλήσεις σας πιο οικονομικές και αποτελεσματικές. Μάθετε για τις λειτουργίες, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, καθώς και πώς να επιλέξετε τον καλύτερο πάροχο. Βελτιστοποιήστε τη σύνδεσή σας για ακόμα καλύτερη εμπειρία κλήσεων. Εξερευνήστε περισσότερα και ξεκινήστε δωρεάν σήμερα!