Τι είναι η απόκρυψη κλήσεων;
Η απόκρυψη κλήσεων, γνωστή και ως απόκρυψη αριθμών, είναι μια λειτουργία voice over internet protocol (VoIP) που αποκρύπτει την ταυτότητα κατά τη διάρκεια τηλεφωνικών κλήσεων .
Όταν χρησιμοποιείτε αυτήν τη λύση, δημιουργείται ένας προσωρινός αριθμός τηλεφώνου για ένα ή και για τα δύο μέρη. Σας επιτρέπει να χρησιμοποιείτε τον ιδιωτικό σας αριθμό τηλεφώνου ή έναν εικονικό αριθμό τηλεφώνου χωρίς τον φόβο παραβίασης του απορρήτου της ταυτότητας. Χρησιμοποιώντας τον συγκαλυμμένο αριθμό τηλεφώνου, μπορείτε να αποκρύψετε τον πραγματικό αριθμό τηλεφώνου σας και ταυτόχρονα, παρέχετε μια εμπειρία ασφαλούς κλήσης στους αντιπροσώπους σας και τους πελάτες.
Το βελτιωμένο απόρρητο των χρηστών είναι στο προσκήνιο όταν συζητάμε για τη απόκρυψη κλήσεων. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη δυνατότητα σε ένα τηλεφωνικό κέντρο για να διατηρήσετε την ταυτότητα του καλούντος ανώνυμη και να διασφαλίσετε το απόρρητο των πελατών.
Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικά από τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει η απόκρυψη κλήσεων στην επιχείρησή σας.
Αυξημένη ανταπόκριση κλήσεων – Πολλοί άνθρωποι έχουν δυσπιστία στα ύποπτα αναγνωριστικά καλούντων. Με τη λειτουργία απόκρυψης κλήσεων, οι πελάτες λαμβάνουν εισερχόμενες κλήσεις με τοπικούς αριθμούς με τους οποίους είναι περισσότερο εξοικειωμένοι. Αυτό τους διευκολύνει και αυξάνει την πιθανότητα να το σηκώσουν και να ακούσουν τι έχουν να πουν οι εκπρόσωποί σας.
Βελτιωμένο απόρρητο πελατών – Τόσο οι πελάτες όσο και οι επιχειρήσεις γνωρίζουν δικαιολογημένα τις διαρροές δεδομένων. Η απόκρυψη κλήσεων βοηθά να διατηρείτε την ιδιωτική σας επικοινωνία ασφαλή και προστατευμένη. Αυτό μπορεί όχι μόνο να χαλαρώσει το μυαλό σας και του πελάτη, αλλά και να εξασφαλίσει τη συμμόρφωση με τις πολιτικές απορρήτου της ταυτότητας που εφαρμόζει η εταιρεία σας.
Αύξηση της συμμετοχής των πελατών – Πολλοί πελάτες δεν αισθάνονται άνετα να μοιραστούν τα προσωπικά τους στοιχεία επικοινωνίας. Χρησιμοποιώντας την λειτουργία της απόκρυψης αριθμού, μπορείτε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών έτσι ώστε όχι μόνο να σας δώσουν το προσωπικό τους τηλέφωνο αλλά και να αλληλεπιδράσουν περαιτέρω με την εταιρεία σας.
Χαμηλότερο κόστος επικοινωνίας – Είναι πολύ πιο φθηνό να χρησιμοποιείτε την απόκρυψη κλήσης από το να αγοράζετε τοπικούς αριθμούς τηλεφώνου ή να δημιουργήσετε ολοκαίνουργια κέντρα επικοινωνίας.
Καλύτερη διαχείριση κλήσεων – Ενώ διατηρείτε ιδιωτικούς τους περισσότερους από τους αριθμούς της επιχείρησής σας, μπορείτε να δώσετε τον αποκαλυμμένο αριθμό τηλεφώνου σας σε συγκεκριμένα άτομα. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε καλύτερα τις κλήσεις σας και να βεβαιωθείτε ότι μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας μόνο τα άτομα που έχετε επιλέξει.
Κεντρική επιχειρηματική επικοινωνία – Η απόκρυψη κλήσεων εξασφαλίζει ότι όλη η ασφαλής επικοινωνία μεταξύ της επιχείρησης και των πελατών της διαχειρίζεται σε μία πλατφόρμα.
Ανάλυση δεδομένων – Η λειτουργία απόκρυψης κλήσεων προσφέρει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σε πολλές πτυχές ενός τηλεφωνικού κέντρου, όπως η απόδοση του αντιπροσώπου, ποιότητα των αλληλεπιδράσεων και τις γνώσεις των πελατών. Στη συνέχεια, μπορείτε να μελετήσετε αυτά τα δεδομένα και να βελτιστοποιήσετε τις διαδικασίες σας για να παρέχετε την καλύτερη εμπειρία στον πελάτη.
Would you like to make better calls?
Start your 30-day trial for free and set up your own virtual call center with LiveAgent
Παρακολουθήστε ένα βίντεο για την απόκρυψη κλήσεων
Η απόκρυψη κλήσεων είναι μια δυνατότητα του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προστατεύουν τις ευαίσθητες πληροφορίες των πελατών, όπως τους αριθμούς τηλεφώνου τους. Αποκρύπτοντας τους αριθμούς τηλεφώνου των πελατών, οι επιχειρήσεις μπορούν να προστατεύσουν τα δεδομένα πελατών από κακόβουλους παράγοντες και να διασφαλίσουν ότι οι πληροφορίες των πελατών τους παραμένουν ασφαλείς. Επιπλέον, το LiveAgent επιτρέπει επίσης την αυτόματη καταγραφή κλήσεων, ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να παρακολουθούν τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες και να βελτιώνουν την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Με το LiveAgent, οι επιχειρήσεις μπορούν να διαχειρίζονται με ασφάλεια τις τηλεφωνικές κλήσεις πελατών παρέχοντας στους πελάτες τους την άνεση ενός κέντρου εξυπηρέτησης.
Frequently Asked Questions
Ποια είναι τα οφέλη από την απόκρυψη αριθμών τηλεφώνου;
Η ανώνυμη επικοινωνία μέσω απόκρυψης κλήσεων προσφέρει ένα ευρύ φάσμα πλεονεκτημάτων, όπως προστασία προσωπικού αριθμού τηλεφώνου κατά τις επαγγελματικές κλήσεις και υπηρεσίες ανταλλαγής μηνυμάτων, αυξημένη ανταπόκριση και αφοσίωση πελατών, καλύτερη εστίαση στο απόρρητο των πελατών, εξοικονόμηση κόστους, καλύτερη διαχείριση κλήσεων και γενικά καλύτερη προστασία των μεμονωμένων χρηστών.
Πώς να ρυθμίσετε την απόκρυψη κλήσεων;
Εξαρτάται από το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου και τον πάροχο τηλεφωνικών υπηρεσιών με τον οποίο συνεργάζεστε. Διαφορετικοί πάροχοι επαγγελματικών τηλεφώνων έχουν διαφορετικές διαδικασίες εγκατάστασης. Ωστόσο, στις περισσότερες περιπτώσεις, θα πρέπει να μπορείτε να τη ρυθμίσετε και να τη διαμορφώσετε στον πίνακα τυπικών ρυθμίσεων. Το πόσο μπορείτε να διαμορφώσετε αυτήν τη δυνατότητα VoIP εξαρτάται από τη λύση τηλεφωνικού κέντρου και τον πάροχο VoIP που χρησιμοποιείτε.
Ποιος χρησιμοποιεί απόκρυψη κλήσεων;
Η απόκρυψη κλήσεων χρησιμοποιείται σε πολλές παγκόσμιες επιχειρήσεις που έχουν παρουσία σε πολλές χώρες. Άλλες βιομηχανίες που θεωρούν πολύτιμη τη απόκρυψη τηλεφώνου είναι εκείνες που λειτουργούν με μεγάλο όγκο δεδομένων πελατών, όπως οικονομικές εταιρείες, επαγγελματίες υγείας, ταξιδιωτικές εταιρείες και υπηρεσίες παράδοσης, αλλά και κέντρα επικοινωνίας, διαδικτυακές αγορές και πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.
Αφού διαβάσετε για την απόκρυψη κλήσεων, μπορείτε να εξερευνήσετε το τι είναι η απόκρυψη κλήσεων και να δείτε τα πρακτικά οφέλη της για την επιχείρησή σας. Εναλλακτικά, αν σας ενδιαφέρει η τεχνολογία VoIP, μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το Λογισμικό VoIP και τα πλεονεκτήματά του σε σχέση με τα παραδοσιακά τηλέφωνα. Εάν θέλετε να εμβαθύνετε στο θέμα, δείτε τις δυνατότητες ενός τηλεφώνου VoIP και πώς μπορεί να βελτιώσει την επικοινωνία σας. Για περισσότερη κατανόηση, εξετάστε πώς λειτουργεί μια κλήση VoIP και γιατί είναι χρήσιμη για τις συνδιασκέψεις. Τέλος, αν σας ενδιαφέρει η διαχείριση των κλήσεων, δείτε τι προσφέρει ένας VoIP τηλεφωνητής για την επιχείρησή σας.
Τι Είναι οι Εξερχόμενες Κλήσεις;
Ανακαλύψτε τι είναι οι εξερχόμενες κλήσεις και πώς να βελτιώσετε τις στρατηγικές σας για επιτυχημένες κλήσεις. Μάθετε πώς να δημιουργείτε δυνητικούς πελάτες και να επεκτείνετε τις επαφές σας, ενώ εξασφαλίζετε συμμόρφωση με τους νόμους και κανονισμούς. Δοκιμάστε το LiveAgent δωρεάν και αναβαθμίστε τις τηλεφωνικές σας αλληλεπιδράσεις!
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.