Δυστυχώς, θα υπάρχουν πάντα ενοχλητικές κλήσεις. Και επειδή μπορούν να επηρεάσουν τη ροή εργασίας σας και να μειώσουν την παραγωγικότητα, ο καλύτερος τρόπος για να τα ελαχιστοποιήσετε είναι να τις μπλοκάρετε. Αυτό ισχύει για τις «τακτικές» ενοχλητικές κλήσεις. Σε περίπτωση που λαμβάνετε κλήσεις που έχουν απειλητικό ή παρενοχλητικό χαρακτήρα, θα πρέπει να τις αναφέρετε στις αρμόδιες αρχές.
Μπορούν να αποκλειστούν οι κλήσεις VoIP;
Η σύντομη απάντηση στην ερώτησή σας είναι — Οι κλήσεις VoIP μπορούν να αποκλειστούν κάνοντας μερικά απλά βήματα, τόσο στο λογισμικό που είναι εγκατεστημένο στο σταθμό του αντιπροσώπου όσο και στην κινητή συσκευή. Αυτή η πρακτική αποδείχθηκε εξαιρετική στο να εμποδίζει τους αντιπροσώπους να πραγματοποιούν κλήσεις χωρίς τη συναίνεση του καταναλωτή, καθώς μπορείτε απλώς να προσθέσετε αριθμούς στη λίστα απόρριψης και να βασιστείτε στους νόμους της Λίστας Μη Κλήσεων στην πολιτεία ή τη χώρα σας.
Ποιοι είναι οι λόγοι για τον αποκλεισμό κλήσεων VoIP;
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τον αποκλεισμό κλήσεων VoIP. Είτε αναρωτιέστε εάν πρέπει να αποκλείσετε συγκεκριμένους καλούντες ή όχι, η γνώση των σωστών λόγων για τον αποκλεισμό κλήσεων μπορεί να σας βοηθήσει να πάρετε τις σωστές αποφάσεις. Πολλοί άνθρωποι αναφέρονται σε αυτές τις κλήσεις ως ενοχλητικές κλήσεις. Οι ενοχλητικές κλήσεις είναι επίσης γνωστές ως αυθαίρετες και ανεπιθύμητες κλήσεις.
Ωστόσο, αυτή είναι μια ευρεία κατηγορία που περιλαμβάνει διαφορετικούς τύπους κλήσεων. Ας ξεκινήσουμε με παράνομες κλήσεις, για παράδειγμα. Αυτές οι κλήσεις, που ξεκινούν από παράνομα τηλεφωνικά κέντρα, όχι μόνο θα πάρουν ένα μεγάλο κομμάτι της παραγωγικότητάς σας, αλλά μπορεί επίσης να έχουν ως αποτέλεσμα να πέσει κάποιος σε απάτη. Οι υπολογιστές σας ενδέχεται να μολυνθούν από ιούς και ενδέχεται να διαρρεύσετε ευαίσθητα επιχειρηματικά δεδομένα.
Λιγότερο επιβλαβείς αλλά χρονοβόρες είναι οι κλήσεις τηλεμάρκετινγκ. Ο αποκλεισμός αυτών των κλήσεων VoIP θα σας βοηθήσει να εκτελέσετε μια παραγωγική λειτουργία. Μπορείτε να κάνετε το ίδιο σε καλούντες ανεπιθύμητης αλληλογραφίας που είναι ενοχλητικοί και πιεστικοί.
Πώς να αποκλείσετε ανεπιθύμητες κλήσεις στο VoIP
Όταν χρησιμοποιείτε VoIP, έχετε τον πλήρη έλεγχο των εισερχόμενων κλήσεων VoIP. Δεδομένου ότι κάθε πάροχος VoIP προσφέρει μοναδικές υπηρεσίες, είναι αδύνατο να σας παράσχουμε έναν οδηγό βήμα προς βήμα. Το επόμενο καλύτερο πράγμα που μπορούμε να κάνουμε είναι να σας παρέχουμε γενικές πληροφορίες.
Είτε θέλετε να αποκλείσετε κλήσεις απάτης είτε ανώνυμες κλήσεις, η διαδικασία είναι η ίδια. Υπάρχουν διάφορες υπηρεσίες αποκλεισμού κλήσεων εκεί έξω. Αυτές οι υπηρεσίες μπορούν να σας βοηθήσουν να αυτοματοποιήσετε τον αποκλεισμό ανεπιθύμητων κλήσεων. Το αυτοματοποιημένο σενάριο περιλαμβάνει τη λίστα όλων των γνωστών αριθμών που χρησιμοποιούνται για ανεπιθύμητες κλήσεις, συμπεριλαμβανομένων των απατών και του τηλεμάρκετινγκ.
Το σενάριο είναι ένας εύκολος τρόπος για να αποκλείσετε τις κλήσεις VoIP. Λειτουργεί σε πραγματικό χρόνο και ανάλογα με την υπηρεσία που χρησιμοποιείτε, μπορείτε να επιλέξετε είτε να τα αποκλείσετε πλήρως είτε να τα στείλετε σε τηλεφωνητή.
Μπορείτε επίσης να αποκλείσετε τις ανεπιθύμητες κλήσεις στο VoIP με μη αυτόματο τρόπο. Η διαδικασία διαφέρει από πάροχο σε πάροχο, αλλά σε γενικές γραμμές, ακολουθεί την ίδια μέθοδο. Πρέπει να αποθηκεύσετε τον αριθμό που θέλετε να αποκλείσετε από τη λίστα “Ληφθείσες κλήσεις” στον κατάλογο του τηλεφώνου σας.
Μόλις το κάνετε αυτό, μεταβείτε στον κατάλογο του τηλεφώνου σας και διαγράψτε τις καταχωρήσεις “Όνομα” και “Επώνυμο” αφήνοντας μόνο τον αριθμό τηλεφώνου. Βρείτε την επιλογή απόρριψης και ενεργοποιήστε την για την επαφή. Αποθηκεύστε τον κατάλογο του τηλεφώνου σας και από εκείνο το σημείο και μετά, το τηλέφωνό σας δεν θα κουδουνίζει όταν η κλήση προέρχεται από αυτόν τον αριθμό.
Πώς να ρυθμίσετε μια εφαρμογή για να φιλτράρει και να ανιχνεύει ανεπιθύμητες κλήσεις
Ο αποκλεισμός κλήσεων VoIP δεν χρειάζεται απαραίτητα να είναι μια τρομακτική εργασία. Με το σωστό είδος εργαλείου στη διάθεσή σας, θα μπορείτε να αποσιωπάτε άγνωστους καλούντες, όπως τρίτες εταιρείες αναλυτικών στοιχείων που προσπαθούν συνεχώς να λάβουν περισσότερα δεδομένα.
Όταν επιλέγετε μια εφαρμογή, είναι σημαντικό να δείτε εάν έχει τη δυνατότητα να φιλτράρει και να ανιχνεύει ανεπιθύμητες κλήσεις. Αυτές οι εφαρμογές είναι αρκετά εύχρηστες καθώς λειτουργούν με αυτόματο πιλότο. Για παράδειγμα, μια εφαρμογή μπορεί να αποκλείσει αυτόματα τους ανεπιθύμητους καλούντες απλώς περνώντας από μια μαύρη λίστα όλων των γνωστών απατεώνων.
Σε κάθε περίπτωση, εάν υπάρχει μια επιλογή λίστας αυτόματης απόρριψης και την ενεργοποιήσετε, η εφαρμογή θα αναλάβει και θα ελαχιστοποιήσει τον κίνδυνο διακοπής σας από μια ανεπιθύμητη κλήση.
Έχετε την επιλογή να ρυθμίσετε τα φίλτρα με μη αυτόματο τρόπο. Εάν χρησιμοποιείτε το φίλτρο, η εφαρμογή θα ελέγχει πάντα το αναγνωριστικό καλούντος έναντι του φίλτρου. Εάν το αναγνωριστικό καλούντος ταιριάζει με αυτό στο φίλτρο, η κλήση δεν θα πραγματοποιηθεί. Για άλλους καλούντες, δεν αλλάζει τίποτα — θα μπορείτε να λαμβάνετε κλήσεις από αυτούς χωρίς πρόβλημα.
Όλο και περισσότερες εφαρμογές διαθέτουν αυτήν τη λειτουργία, διότι ο αριθμός των τηλεπωλητών και των ατόμων που καταχρώνται τις μαζικές κλήσεις αυξάνεται. Με τα φίλτρα μπλοκ και το αυτόματο μπλοκάρισμα, θα εξοικονομήσετε πολύ χρόνο και θα μπορείτε να κάνετε περισσότερες εργασίες χωρίς διακοπή.
Πώς να σταματήσετε τον αποκλεισμό κλήσεων VoIP
Εάν έχετε αποκλείσει ορισμένες κλήσεις VoIP στο παρελθόν και τώρα θέλετε να μπορείτε να τις λαμβάνετε ξανά, υπάρχει τρόπος να τις ξεμπλοκάρετε. Το ίδιο ισχύει για εκείνες τις ατυχείς καταστάσεις όταν καταλήγετε να μπλοκάρετε κάποιον κατά λάθος. Πρέπει να ελέγξετε δύο πράγματα για να βεβαιωθείτε ότι έχετε σταματήσει τον αποκλεισμό κλήσεων VoIP.
Πρώτα, ελέγξτε το τηλέφωνό σας. Μεταβείτε στον κατάλογο του τηλεφώνου σας και πλοηγηθείτε σε καταχωρήσεις χωρίς Όνομα και Επώνυμο. Ελέγξτε εάν η επιλογή απόρριψης ή αποκλεισμού είναι ενεργοποιημένη. Απενεργοποιήστε την και θα μπορείτε να λαμβάνετε ξανά κλήσεις από αυτούς τους αριθμούς.
Εάν χρησιμοποιείτε μια εφαρμογή, θα πρέπει να την ελέγξετε επίσης. Υπάρχουν δύο πράγματα που πρέπει να ελέγξετε στην εφαρμογή. Αρχικά, πρέπει να ελέγξετε εάν έχετε δημιουργήσει φίλτρα. Εάν υπάρχουν φίλτρα για τον αποκλεισμό κλήσεων VoIP, φροντίστε να τα απενεργοποιήσετε ή να τα διαγράψετε. Δεύτερον, ελέγξτε αν έχετε ενεργοποιήσει την επιλογή αυτόματης απόρριψης και απενεργοποιήστε την. Εάν έχετε κάνει όλα τα παραπάνω, οι κλήσεις VoIP δεν αποκλείονται πλέον.
Set up your VoIP system in few minutes with LiveAgent.
Curious about VoIP and how it can give you the ability to make affordable calls?
Frequently Asked Questions
Μπορούν να αποκλειστούν οι κλήσεις VoIP;
Ναι, οι κλήσεις VoIP μπορούν να αποκλειστούν. Είτε αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε τις ρυθμίσεις της συσκευής σας είτε να χρησιμοποιήσετε μια εφαρμογή για την αυτοματοποίηση του αποκλεισμού κλήσεων και τη ρύθμιση ορισμένων φίλτρων, θα μπορείτε να αποκλείσετε κλήσεις VoIP.
Πώς μπορώ να αποκλείσω ανεπιθύμητες κλήσεις στο VoIP;
Υπάρχουν μερικοί τρόποι για να αποκλείσετε ανεπιθύμητες κλήσεις στο VoIP. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον πάροχο σας για να το ταξινομήσει για εσάς. Εναλλακτικά, μπορείτε να το κάνετε μη αυτόματα μέσω των ρυθμίσεων της συσκευής VoIP ή μιας εφαρμογής.
Πώς να ρυθμίσετε μια εφαρμογή για να φιλτράρει και να ανιχνεύει ανεπιθύμητες κλήσεις;
Μπορείτε να ρυθμίσετε μια εφαρμογή για να φιλτράρει και να ανιχνεύει ανεπιθύμητες κλήσεις ενεργοποιώντας τη δυνατότητα αυτόματου αποκλεισμού κλήσεων ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Η εφαρμογή θα απορρίψει τις κλήσεις αυτόματα εάν τις βρει στη λίστα αποκλεισμού. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ένα φίλτρο μόνοι σας για να ενημερώσετε την εφαρμογή ακριβώς ποιες ανεπιθύμητες κλήσεις να αποκλείσει.
Πώς μπορώ να σταματήσω τον αποκλεισμό κλήσεων VoIP;
Εάν δεν λαμβάνετε κάποιες κλήσεις VoIP, το πιθανότερο είναι ότι τις έχετε αποκλείσει. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τον τηλεφωνικό σας κατάλογο για να δείτε εάν έχετε αποκλείσει με μη αυτόματο τρόπο ορισμένους αριθμούς. Θα πρέπει επίσης να ελέγξετε την εφαρμογή για να απενεργοποιήσετε τυχόν φίλτρα και επιλογές αυτόματου αποκλεισμού. Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη του παρόχου VoIP.
Αφού μάθετε για τον αποκλεισμό κλήσεων VoIP, ίσως σας ενδιαφέρει να διαβάσετε περισσότερα για το πώς να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας. Επιπλέον, μπορείτε να εξερευνήσετε τι είναι μια τηλεφωνική υπηρεσία VoIP και πώς μπορεί να επηρεάσει την επιχείρησή σας. Για να εμβαθύνετε επιπλέον, ανακαλύψτε τι είναι μια κλήση VoIP και πώς λειτουργεί, ώστε να κατανοήσετε καλύτερα αυτήν την τεχνολογία.
Τηλεφωνικό κέντρο εξερχόμενων κλήσεων
Δεν γνωρίζετε τη διαφορά μεταξύ ενός τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων και ενός εξερχόμενων κλήσεων; Μάθετε τη διαφορά παρακάτω και διαβάστε περισσότερα για τις κύριες λειτουργίες μας στις εξερχόμενες κλήσεις.
Τηλεφωνικό κέντρο εισερχόμενων κλήσεων
Ένα τηλεφωνικό κέντρο εισερχόμενων κλήσεων είναι ένα τηλεφωνικό κέντρο που διαχειρίζεται αποκλειστικά ή κυρίως εισερχόμενες κλήσεις πελατών.