Τι είναι η αποφυγή ticket;
Η αποφυγή ticket είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται όταν μία εταιρεία χρησιμοποιεί την πύλη πελατών ή τη γνωσιακή βάση για να παρέχει απαντήσεις στους πελάτες, ακόμα και όταν οι εκπρόσωποι δεν είναι συνδεδεμένοι. Η Γνωσιακή Βάση είναι εξαιρετικός τρόπος για να μειωθεί ο όγκος των ticket – οι πιο συνηθισμένες ερωτήσεις μπορούν να απαντηθούν από την ενότητα Συχνών Ερωτήσεων (FAQ) ή οποιαδήποτε άλλη κατηγορία περιεχομένου δημιουργήσει η εταιρεία.
Η Γνωσιακή Βάση είναι πλήρως διαμορφώσιμη και προσαρμόσιμη στις ανάγκες της εταιρείας.
Μάθετε περισσότερα για το πως μπορεί να επωφεληθεί η εταιρεία σας από την χρήση Πύλης Πελατών και Γνωσιακής Βάσης.
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι ο ορισμός της αποφυγής ticket;
Η αποφυγή ticket σημαίνει ότι σαν αποτέλεσμα την χρήσης της πύλης πελατών και της γνωσιακής βάσης τη εταιρείας σας, ο μειωμένος αριθμός των ticket διοχετεύεται στους εκπροσώπους εξυπηρέτησης. Το ποσοστό αποφυγής ticket ή βαθμολογία του Self-Service Score είναι ο συνολικός αριθμός αιτημάτων πελατών self-service προς τον συνολικό αριθμό χρηστών που υπέβαλαν ticket υποστήριξης. Όσο μεγαλύτερη τόσο καλύτερα.
Πως Μπορείτε να αποφύγετε ticket;
Για την αποφυγή ticket, η εταιρεία πρέπει να διατηρεί μία πύλη πελατών ή γνωσιακή βάση. Στη συνέχεια οι πελάτες λαμβάνουν απαντήσεις ακόμα και αν οι εκπρόσωποι δεν είναι συνδεδεμένοι. Αυτός είναι ένας εξαιρετικός τρόπος μείωσης του αριθμού εισερχόμενων κλήσεων, ιδιαίτερα αν σχετίζονται με συνηθισμένα προβλήτα και ερωτήσεις.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της αποφυγής ticket;
Όσο μεγαλύτερο το ποσοστό αποφυγής ticket, τόσο καλύτερα. Αυτό σημαίνει ότι η γνωσιακή βάση ή η πύλη πελατών διαθέτει αρκετές πληροφορίες ώστε οι πελάτες να μπορέσουν να λύσουν οι ίδιοι το πρόβλημά τους χωρίς την ανάγκη να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση.
Αφού διαβάσετε για την αποφυγή ticket, ίσως θέλετε να μάθετε περισσότερα για την επί τόπου έναντι απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό το άρθρο περιγράφει τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και των δύο μεθόδων, βοηθώντας σας να αποφασίσετε ποια είναι η καλύτερη για την επιχείρησή σας.
Ανακαλύψτε πώς το VoIP μπορεί να κάνει τις κλήσεις σας πιο οικονομικές και αποτελεσματικές. Μάθετε για τις λειτουργίες, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, καθώς και πώς να επιλέξετε τον καλύτερο πάροχο. Βελτιστοποιήστε τη σύνδεσή σας για ακόμα καλύτερη εμπειρία κλήσεων. Εξερευνήστε περισσότερα και ξεκινήστε δωρεάν σήμερα!