Τι είναι η απάντηση;
Η απόκριση στα email είναι ένα σημαντικό κομμάτι της δουλειάς μίας επιχείρησης. Οι απαντήσεις χρησιμοποιούνται για να αποκριθείτε σε ανθρώπους που επικοινώνησαν μαζί σας. Μείνετε σε επαφή με τους πελάτες σας και προσπαθήστε να διατηρήσετε τον χρόνο απάντησης όσο το δυνατό μικρότερο.
Frequently Asked Questions
Τι κάνει μία απάντηση;
Η απάντηση είναι ένα μήνυμα που αποστέλλεται σε ανθρώπους που επικοινώνησαν με την εταιρεία σας. Είναι σημαντικό οι απαντήσεις να είναι χρήσιμες για τους παραλήπτες και ο χρόνος απάντησης να είναι όσο το δυνατό μικρότερος.
Ποιος είναι ο πιο συνηθισμένος τύπος απαντήσεων;
Οι πιο συνηθισμένοι τύποι απαντήσεων είναι: επίλυση ενός προβλήματος, ερώτηση για επιπλέον πληροφορίες, απάντηση σε κάποιον πελάτη που δεν είναι ευχαριστημένος με κάποιο προϊόν ή υπηρεσία, ενημερωτικό μήνυμα ότι απαιτείται περισσότερος χρόνος για την επίλυση ενός προβλήματος, και απάντηση σε πελάτη που δεν είναι ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση. Οι απαντήσεις μπορεί να είναι διαχειριστικές ή ενημερωτικές.
Μέσω ποιων καναλιών μπορείτε να στέλνετε απαντήσεις στο LiveAgent?
Στο LiveAgent, μπορείτε να απαντήσετε μέσω καναλιών όπως email, live chat, ή κοινωνικά δίκτυα. Εξαρτάται από τα κανάλια επικοινωνίας που χρησιμοποιεί η εταιρεία σας
Αφού διαβάσετε για τις απαντήσεις στα σχόλια των πελατών, μπορείτε να εξερευνήσετε τα πρότυπα επακόλουθα email εξυπηρέτησης πελατών. Αυτά τα πρότυπα μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την επικοινωνία με τους πελάτες σας μετά από κάθε συναλλαγή. Επίσης, εάν ενδιαφέρεστε να λάβετε πολύτιμα σχόλια από τους πελάτες σας, μπορείτε να δείτε το πρότυπο email αιτήματος σχολίων, το οποίο παρέχει συμβουλές και παραδείγματα για να συλλέξετε ειλικρινείς αξιολογήσεις. Για όσους ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, η ζωντανή συνομιλία για ηλεκτρονικό εμπόριο και υπηρεσίες είναι μια εξαιρετική επιλογή για την άμεση εξυπηρέτηση πελατών και την ενίσχυση της ικανοποίησής τους.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.
Επανάκληση εξυπηρέτησης πελατών
Οι λειτουργίες επανάκλησης εξυπηρέτησης πελατών δίνουν στους πελάτες σας τη δυνατότητα να ζητήσουν επανάκληση αντί να περιμένουν σε αναμονή εάν η γραμμή είναι απασχολημένη.