Τι είναι η αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή;
Η αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή είναι μια διαδικασία αντιστοίχισης της προεπιλεγμένης διεύθυνσης τομέα URL σε μια διεύθυνση URL άλλου τομέα. Με αυτόν τον τρόπο, το URL μπορεί να περιλαμβάνει το όνομα της εταιρείας σας.
Η διεύθυνσή σας είναι από προεπιλογή υποτομέας LiveAgent. Με την αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή μπορεί να αλλάξει σε έναν υποτομέα του δικού σας τομέα. Αυτή η τροποποίηση πρέπει να εγκριθεί από τον πάροχο τομέα σας.
Για παράδειγμα, η προεπιλεγμένη διεύθυνση URL της σελίδας υποστήριξης μπορεί να είναι support.companyname.ladesk.com. Η αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή σας επιτρέπει να δημιουργήσετε τη διεύθυνση URL support.companyname.com.
Μάθετε περισσότερα για την Αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή;
Η αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή είναι μια διαδικασία που σας επιτρέπει να αντιστοιχίσετε μια προεπιλεγμένη διεύθυνση τομέα URL σε μια διεύθυνση URL για έναν άλλο τομέα. Αυτό επιτρέπει στο URL να περιέχει το όνομα της εταιρείας σας. Για παράδειγμα, η προεπιλεγμένη διεύθυνση URL της σελίδας υποστήριξης μπορεί να είναι help.companyname.helpdesk.com. Η αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή δημιουργεί τη διεύθυνση URL support.companyname.com.
Ποιος είναι ο ρόλος της αντιστοίχισης κεντρικού υπολογιστή;
Η αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή επιτρέπει καλύτερη ποιότητα του συνδέσμου που κοινοποιείται. Είναι πιο εύκολο να το θυμάστε και επίσης φαίνεται πιο επαγγελματικό. Χάρη σε αυτό, η εξυπηρέτηση πελατών θα παρέχεται σε ακόμη υψηλότερο επίπεδο.
Μπορείτε να ελέγξετε την αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή στο LiveAgent;
Μπορείτε να ελέγξετε την αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή στο LiveAgent. Μπορείτε να κάνετε τα πάντα στο πάνελ του LiveAgent. Απλώς εισάγετε "Διαμόρφωση", στη συνέχεια κάντε κλικ στο "Σύστημα" και "Ρυθμίσεις Τομέα" και εκεί μπορείτε να εισάγετε τον προσαρμοσμένο τομέα σας. Αυτό επιτρέπει σε όλους τους αντιπροσώπους να χρησιμοποιούν τον προσαρμοσμένο τομέα.
Αφού διαβάσετε για την αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή, μπορεί να σας ενδιαφέρει να εξερευνήσετε τις διαφορές μεταξύ της εξυπηρέτησης πελατών μέσω υπολογιστή και τηλεφώνου. Μάθετε για τα οφέλη που προσφέρει κάθε μέθοδος και πώς μπορούν να ενισχύσουν την υποστήριξη των πελατών σας.
Το κέντρο επικοινωνίας ως υπηρεσία
Ανακαλύψτε πώς τα κέντρα επικοινωνίας ως υπηρεσία μπορούν να αυξήσουν την ικανοποίηση πελατών και την παραγωγικότητα των εργαζομένων με το LiveAgent. Εξερευνήστε τις διαφορές με τα τηλεφωνικά κέντρα, τους τύπους κέντρων και πώς να μειώσετε τα έξοδα με λύσεις cloud.