Ποιοι είναι οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας;
Οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας είναι υπάλληλοι που απαντούν σε ερωτήσεις και αιτήματα πελατών μέσω ζωντανής συνομιλίας. Η ζωντανή συνομιλία είναι μια λειτουργία λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών και χρησιμοποιείται σε πολλές επιχειρήσεις για να παρέχουν απαντήσεις σε πραγματικό χρόνο στις ερωτήσεις των πελατών.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πώς να βελτιώσετε την υποστήριξη σας μέσω ζωντανής συνομιλίας και την ικανοποίηση των πελατών σας, διαβάστε το LiveAgent – Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών.
Τι δεξιότητες πρέπει να έχουν;
Οι αντιπρόσωποι πρέπει να ξέρουν να χειρίζονται επαρκώς ηλεκτρονικό υπολογιστή, να ανταποκρίνονται γρήγορα, και να γνωρίζουν οποιοδήποτε λογισμικό υπολογιστών χρησιμοποιεί η επιχείρησή σας, καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εταιρείας σας. Οι αντιπρόσωποι πρέπει να προσπαθούν να είναι εξυπηρετικοί, να επικοινωνούν επαγγελματικά και να κλείνουν με ευγένεια τις συνεδρίες ζωντανής συνομιλίας με τους πελάτες.
Εκτός από όλες τις προαναφερθείσες δεξιότητες, οι αντιπρόσωποι πρέπει να είναι σε θέση να εκτελούν πολλές εργασίες. Η απάντηση σε ερωτήματα πελατών μέσω ζωντανής συνομιλίας απαιτεί από τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να απαντούν αμέσως στους πελάτες, ενώ παράλληλα αναζητούν περισσότερες πληροφορίες για λογαριασμό τους. Επομένως, θα πρέπει να είναι σε θέση να ερευνούν γρήγορα τα ζητήματα των πελατών και στη συνέχεια να παρουσιάσουν μια λύση εγκαίρως.
Πόσο γρήγορα πρέπει να απαντούν οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας στους πελάτες;
Ένας αντιπρόσωπος αναμένεται να απαντήσει σε ερωτήματα πελατών σε λιγότερο από τρία λεπτά αφότου τους ανατεθεί αυτό το αίτημα. Ωστόσο, ο αναμενόμενος χρόνος απόκρισης διαφέρει από κλάδο σε κλάδο. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να αναζητάτε τα σημεία αναφοράς του κλάδου όταν ορίζετε τις προσδοκίες χρόνου απόκρισης για τους αντιπροσώπους σας. Μπορείτε να ορίσετε τον χρόνο απόκρισης σε λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, όπως το LiveAgent.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών.
Μπόνους συμβουλές για να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα των αντιπροσώπων ζωντανής συνομιλίας
Οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας συνήθως απαντούν σε ερωτήσεις πελατών και από άλλα κανάλια. Όπως τα κοινωνικά μέσα ή τα email. Ακολουθούν μερικές συμβουλές ζωντανής συνομιλίας για τη βελτίωση της καθημερινής ροής εργασίας τους για να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους.
1. Τεστ πληκτρολόγησης για αντιπροσώπους ζωντανής συνομιλίας
Το τεστ πληκτρολόγησης ζωντανής συνομιλίας είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να ελέγξετε πόσο αποτελεσματική είναι η ομάδα εξυπηρέτησης/υποστήριξης πελατών. Το LiveAgent παρέχει αυτό το τεστ δωρεάν. Ως αποτέλεσμα, μπορείτε να βελτιώσετε τις δεξιότητες των αντιπροσώπων ζωντανής συνομιλίας καθώς και την εμπειρία των πελατών. Ακολουθεί ένα δωρεάν τεστ πληκτρολόγησης ζωντανής συνομιλίας.
2. Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών
Ένα σύστημα εξυπηρέτησης πελατών είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για οποιαδήποτε εταιρεία που αντιμετωπίζει ερωτήσεις πελατών από πολλά κανάλια. Επιπλέον, επιτρέπει στην ομάδα σας να αντιμετωπίζει τους πελάτες αποτελεσματικά. Δεν χρειάζεται πλέον να αλλάζετε μεταξύ διεπαφών. Απλά απαντήστε σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών από ένα ένα κεντρικό φάκελο εισερχομένων.
Αν θέλετε μια αξιόλογη προσθήκη σε οποιοδήποτε λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, δοκιμάστε να το ενσωματώσετε με ένα εργαλείο καρτελών. Αυτός ο ισχυρός συνδυασμός επιτρέπει στην ομάδα σας να διαχειρίζεται και να απαντά στις αιτήσεις των πελατών αποτελεσματικά. Με ένα εργαλείο καρτελών υποστήριξης, μπορείτε να συγκεντρώνετε όλα τα ερωτήματα πελατών από διάφορα κανάλια σε ένα κεντρικό μέρος, διασφαλίζοντας ότι κάθε ερώτημα παρακολουθείται, εκχωρείται και επιλύεται αποτελεσματικά.
Πλεονεκτήματα του λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών:
- Αυξημένο κέρδος
- Πιστοί πελάτες
- Αποτελεσματική ροή εργασίας υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας
Χαρακτηριστικά λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών για βελτιωμένη υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας:
- ΣΕΥ
- Κανόνες Χρόνου
- Φόρουμ
- Κατάταξη αντιπροσώπων
- Τυποποιημένα μηνύματα
- Προληπτικές προσκλήσεις
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
3. Portal πελατών
Διαθέτοντας ένα portal πελατών με Συχνές Ερωτήσεις, Οδηγούς βήμα προς βήμα, βίντεο, μπορείτε να παρέχετε υποστήριξη πελατών 24/7 χωρίς επιπλέον κόστος. Επιπλέον, η εξυπηρέτηση πελατών σας μπορεί να παρέχει αποτελεσματικά πληροφορίες καθοδηγώντας τους πελάτες σε αυτά τα εμπεριστατωμένα ενημερωτικά άρθρα. Ένα άλλο μεγάλο πλεονέκτημα είναι ότι οι χειριστές ζωντανής συνομιλίας μπορούν να επικεντρωθούν σε σημαντικά ερωτήματα πελατών, ενώ οι ενημερωτικές ερωτήσεις απαντώνται στον ιστότοπό σας.
Try out LiveAgent for FREE
Provide the necessary work environment for your live chat agents. Try out stellar customer service software for free and improve your overall business.
Frequently Asked Questions
Who are live chat agents?
Live chat agents are employees of the customer service team who answer customer questions and inquiries via live chat. It is one feature of the support software and is used to get the customer a real-time response.
What are the tasks of a live chat agent?
The main task of a live chat agent is primarily to help customers. A live chat agent needs to be efficient on the computer to respond quickly to customer needs. Must have knowledge of the products and services offered by the company, as well as demonstrate great communication skills that will allow you to help customers when they have a problem, e.g. with the purchase or service of products. Additionally, the agent must be able to perform multiple activities simultaneously.
What live chat agents are not allowed to do?
Live agent may not perform tasks that are beyond the technical capabilities of live chat, as well as tasks for which they are not authorized and restricted by e.g. the law.
Αν βρήκατε χρήσιμες τις πληροφορίες για τους αντιπροσώπους ζωντανής συνομιλίας, ίσως σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα για το δυναμικό περιεχόμενο. Αυτό το άρθρο εξηγεί πώς το δυναμικό περιεχόμενο μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη σας. Επίσης, αν θέλετε να ενισχύσετε την υποστήριξή σας μέσω λογισμικού, δείτε γιατί οι εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού επιλέγουν το LiveAgent. Μάθετε πώς μπορεί να μειώσει το χρόνο απόκρισης και τον όγκο εισιτηρίων.