Τι είναι ένας αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης;
Ο αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης είναι ένα μέλος της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών με λιγότερα προνόμια από έναν προϊστάμενο, επικεφαλής ομάδας ή διευθυντή που τους ανατίθενται ο ρόλος του Διαχειριστή. Συνήθως, ένας αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης έχει τον ρόλο του αντιπροσώπου που του επιτρέπει να επιλύει και να μεταφέρει καρτέλες, να έχει πρόσβαση σε συγκεκριμένα τμήματα και να κάνει μόνο μικρές αλλαγές.
Learn more about Agents in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι ο αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης;
Ένας αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης είναι ένας αντιπρόσωπος που είναι μέλος της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών ο οποίος έχει λιγότερη δικαιοδοσία από τον προϊστάμενο, τον επικεφαλής ομάδας ή το διευθυντή του. Τα καθήκοντα του περιλαμβάνουν, πρώτα απ' όλα, την άμεση εξυπηρέτηση πελατών και την αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων.
Τι δικαιώματα έχει ένας αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης;
Ο αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης έχει τα δικαιώματα ενός αντιπροσώπου, δηλ. πρόσβαση σε όλες τις καρτέλες που του έχουν ανατεθεί ή ομάδες καρτελών που του διατίθενται. Μπορεί να χειριστεί πλήρως τις καρτέλες και να προβεί σε σχετικές ενέργειες, έχει πρόσβαση σε συγκεκριμένα τμήματα και εκτελεί μικρές αλλαγές.
Μπορείτε να ορίσετε έναν αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης στο LiveAgent;
Στο LiveAgent, μπορείτε να ορίσετε έναν ρόλο αντιπροσώπου που προορίζεται για αντιπροσώπους εξυπηρέτησης. Επιτρέπει την εκτέλεση εργασιών που σχετίζονται με τον αντιπρόσωπο και τη διεκπεραίωση αιτημάτων.
Αφού διαβάσετε για το ρόλο του αντιπροσώπου εξυπηρέτησης, μπορείτε να εξερευνήσετε περισσότερα για το Ρόλο Aντιπροσώπου. Αυτό το άρθρο εξηγεί τις βασικές ευθύνες και δεξιότητες που χρειάζεται ένας αντιπρόσωπος για να επιτύχει.
Επίσης, δείτε τον Πίνακα αντιπροσώπου για να μάθετε πώς λειτουργεί το περιβάλλον εργασίας των αντιπροσώπων και πώς μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση των αιτημάτων πελατών πιο γρήγορα.
Εάν θέλετε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση των πελατών σας, ρίξτε μια ματιά στην Αυτοματοποιημένη Εξυπηρέτηση Πελατών. Το άρθρο αυτό παρέχει οδηγούς και συμβουλές για να κάνετε τις διαδικασίες υποστήριξής σας πιο αποδοτικές με τη βοήθεια της τεχνολογίας.
Τέλος, εξερευνήστε τα Τυποποιημένα Μηνύματα, τα οποία μπορούν να διευκολύνουν τη δουλειά των αντιπροσώπων σας και να μειώσουν το χρόνο απόκρισης στα αιτήματα των πελατών.
Αντιπρόσωπος εισερχόμενων πωλήσεων
Ανακαλύψτε τον ρόλο του αντιπροσώπου εισερχόμενων πωλήσεων και τη σημασία της εξαιρετικής επικοινωνίας με πελάτες για την αύξηση πωλήσεων. Μάθετε πώς το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε τις σχέσεις με τους πελάτες και να κλείσετε περισσότερες συμφωνίες. Δοκιμάστε το δωρεάν σήμερα!