Τι σημαίνει ανάθεση εκ νέου;
Μία καρτέλα μπορεί να ανατεθεί (μεταφερθεί) από έναν αντιπρόσωπο σε άλλο κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής της. Οι λόγοι για αυτό μπορεί να είναι διάφοροι, όπως ο αντιπρόσωπος να είναι άπειρος σε έναν συγκεκριμένο τομέα, ο πελάτης να ζητά άλλον αντιπρόσωπο, η μη διαθεσιμότητα του αντιπροσώπου και πολλά άλλα.
Η εκ νέου ανάθεση καρτελών δεν συνιστάται, καθώς μπορεί να είναι αρκετά χρονοβόρα για τους εκπροσώπους. Επίσης, οι πελάτες ενδέχεται να μην είναι ευχαριστημένοι με το να μεταφέρονται ανάμεσα σε εκπροσώπους, σε περίπτωση πάρα πολλών αλλαγών στο ίδιο αίτημα. Ωστόσο, η εκ νέου ανάθεση αποτελεί μέρος της διαδικασίας παρακολουθούμενης μεταφοράς, επομένως είναι καλύτερο να μην την παραλείψουν οι αντιπρόσωποί σας.
Frequently Asked Questions
Πώς ορίζετε τον όρο εκ νέου ανάθεση;
Η εκ νέου ανάθεση είναι η επανακαταχώρηση ενός αιτήματος από έναν εκπρόσωπο σε άλλο κατά τη διάρκεια ζωής του αιτήματος. Αυτό μπορεί να προκληθεί, για παράδειγμα, από την έλλειψη γνώσης ή εμπειρίας του αντιπροσώπου σε ένα συγκεκριμένο θέμα, τη μη διαθεσιμότητα του αντιπροσώπου ή από αίτημα αλλαγής αντιπροσώπου.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση της επιλογής εκ νέου ανάθεσης;
Το πλεονέκτημα είναι ότι ο πελάτης μπορεί να λάβει μια γρήγορη απάντηση σε ένα ενοχλητικό θέμα. Ωστόσο, δεν πρέπει να το κάνετε πολλές φορές με μία καρτέλα, καθώς μπορεί να είναι δυσάρεστο στους πελάτες και μπορεί επίσης να είναι κουραστικό για τους αντιπροσώπους.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα ανάθεσης εκ νέου στο LiveAgent;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα ανάθεσης εκ νέου στο LiveAgent. Μπορείτε εύκολα να μεταφέρετε το αίτημά σας από έναν εκπρόσωπο σε άλλο.
Αφού διαβάσετε για την "Ανάθεση εκ νέου", ίσως θελήσετε να εξερευνήσετε περαιτέρω το θέμα. Δείτε τις Συχνές Ερωτήσεις για να βρείτε απαντήσεις σε κοινές απορίες σας. Αν σας ενδιαφέρει να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας, διαβάστε το άρθρο Βελτιώστε την Εξυπηρέτηση Πελατών, το οποίο προσφέρει χρήσιμες συμβουλές και τεχνικές.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.