Τι είναι η λειτουργία ανάθεσης καρτέλας;
Οι μεμονωμένες καρτέλες δημιουργούνται χωρίς καμία ιδιοκτησία. Επομένως, πρέπει να ανατεθούν σε έναν εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών που θα χειριστεί τη συγκεκριμένη καρτέλα, θα επικοινωνήσει με τον πελάτη και θα εκτελέσει τυχόν περαιτέρω ενέργειες που απαιτούνται για την επίλυση του προβλήματος. Οι ανατεθέντες είναι υπεύθυνοι για το χειρισμό ή την κλιμάκωση της καρτέλας.
Οι καρτέλες αντιπροσωπεύουν διάφορες αλληλεπιδράσεις πελατών μέσω διαφορετικών καναλιών που είναι συνδεδεμένα στο λογισμικό καρτελών. Όταν ένας πελάτης επικοινωνεί με την επιχείρησή σας, δημιουργείται μια καρτέλα για να την επιλύσουν οι εκπρόσωποι της εξυπηρέτησης πελατών σας.
Τύποι καρτελών που θα λαμβάνετε πιο συχνά περιλαμβάνουν
- Εισερχόμενα email
Καρτέλες ζωντανής συνομιλίας
- Μηνύματα ή αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Κλήσεις πελατών
- Φόρμες αιτημάτων
- Σχόλια από πελάτες σε διάφορα φόρουμ
Μόλις εισέλθουν οι καρτέλες, αποθηκεύονται στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα ανεξάρτητα από το κανάλι από το οποίο προέρχονται. Με αυτόν τον τρόπο, οι αντιπρόσωποί σας δεν χρειάζεται να ελέγχουν κάθε κανάλι επικοινωνίας ξεχωριστά και μπορούν να παρέχουν μια απρόσκοπτη εμπειρία πελάτη σε όλα τα κανάλια. Αυτό όχι μόνο καθιστά την όλη διαδικασία ευκολότερη και πιο διαχειρίσιμη, αλλά ενισχύει επίσης την αποτελεσματικότητα του κέντρου επικοινωνίας σας.
Στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent, υπάρχουν διάφοροι τρόποι ανάθεσης καρτελών σε αντιπροσώπους. Μπορεί να γίνει χειροκίνητα με κάθε καρτέλα που έρχεται ή με μια λειτουργία αυτόματης ανάθεσης (στο LiveAgent χρησιμοποιώντας αυτόματη διανομή καρτελών). Μπορείτε να δρομολογήσετε καρτέλες σε αντιπροσώπους με βάση τον φόρτο εργασίας των αντιπροσώπων, τις δεξιότητες των αντιπροσώπων, τον τύπο καρτέλας, την κατάσταση διαθεσιμότητας αντιπροσώπων και άλλα.
Αφού ένας αντιπρόσωπος γίνει ανατεθέντας στην καρτέλα, είναι υπεύθυνος για το χειρισμό της και για τη διασφάλιση της γρήγορης και αποτελεσματικής επίλυσής της, και για την ύψιστη ικανοποίηση πελατών.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει ανάθεση καρτέλας;
Η ανάθεση μιας καρτέλας σημαίνει ότι η καρτέλα πρέπει να δρομολογηθεί στον κατάλληλο αντιπρόσωπο ή τμήμα για να μπορέσει να ενεργήσει βάσει αυτής. Μόλις η καρτέλα ανατεθεί σε έναν αντιπρόσωπο, αυτός είναι υπεύθυνος είτε για την επίλυσή της είτε για την περαιτέρω προώθηση της, εάν χρειαστεί.
Πώς μπορείτε να αναθέσετε καρτέλες χρησιμοποιώντας το LiveAgent;
Στο LiveAgent, μπορείτε να αναθέσετε καρτέλες σε αντιπροσώπους χρησιμοποιώντας τη λειτουργία "Ανάθεση σε" στο επάνω μέρος της καρτέλας. Οι καρτέλες μπορούν επίσης να ανατεθούν αυτόματα αφού ο αντιπρόσωπος αρχίσει να εργάζεται σε αυτές. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα αλλαγής του τρέχοντος ανατεθέντα μιας καρτέλες εάν προωθηθεί σε διαφορετικό αντιπρόσωπο. Με αυτήν την αλλαγή, ο νέος ανατεθέντας γίνεται και ο νέος κάτοχος της καρτέλας.
Είναι αυτοματοποιημένη η εκχώρηση καρτελών;
Το LiveAgent έχει την επιλογή να αναθέτει αυτόματα καρτέλες. Μπορείτε επίσης να προσαρμόσετε τα δικά σας κριτήρια, κανόνες και συνθήκες στη διαμόρφωση.
Αφού ολοκληρώσετε την ανάγνωση σχετικά με την ανάθεση εισιτηρίου, ίσως θέλετε να εξερευνήσετε περισσότερα για το πώς συχνές ερωτήσεις μπορούν να βελτιώσουν τη γνώση σας στο θέμα. Αν ενδιαφέρεστε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών, θα βρείτε χρήσιμες στρατηγικές και πρακτικές συμβουλές στην αντίστοιχη σελίδα.