Τι είναι τα αναλυτικά στοιχεία του κέντρου εξυπηρέτησης;
Δείτε στατιστικά στοιχεία σχετικά με το Κέντρο Εξυπηρέτησης. Μπορείτε να παρακολουθείτε τη δραστηριότητα σε μια γνωσιακή βάση, κοινότητα και να ελέγχετε τους όρους αναζήτησης τις τελευταίες 30 ημέρες. Επίσης, σας παρέχεται ο αριθμός των νέων άρθρων και ερωτήσεων, προβολών, ψήφων, συνδρομών και σχολίων.
Frequently Asked Questions
Τι είναι τα αναλυτικά στοιχεία του κέντρου εξυπηρέτησης;
Τα αναλυτικά στοιχεία του κέντρου εξυπηρέτησης είναι χρήσιμα δεδομένα για ανάλυση και αναφορές σχετικά με τη λειτουργία του κέντρου εξυπηρέτησης. Σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε τη δραστηριότητα των πελατών και των αντιπροσώπων. Χάρη σε αυτά, μπορείτε να είστε ενημερωμένοι για το τι λειτουργεί και τι δεν λειτουργεί στην εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας σας.
Πώς λειτουργούν τα αναλυτικά στοιχεία κέντρου εξυπηρέτησης;
Συλλέγει λεπτομερή δεδομένα για το έργο του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών. Μπορείτε να μάθετε πόσο αποτελεσματικοί είναι οι αντιπρόσωποι, πόσα αιτήματα χειρίζονται σε μία ώρα ή μια μέρα. Μπορείτε επίσης να συγκρίνετε τα τρέχοντα δεδομένα με τα ιστορικά δεδομένα, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στο να εκτιμήσετε εάν η εξυπηρέτηση λειτουργεί καλά, καλύτερα ή ίσως για κάποιο λόγο χειρότερα. Σας επιτρέπει επίσης να δημιουργείτε αναφορές που συνοψίζουν μια δεδομένη περίοδο δραστηριοτήτων της ομάδας.
Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά στοιχεία κέντρου εξυπηρέτησης στο LiveAgent;
Το LiveAgent παρέχει αναλυτικά στοιχεία κέντρου εξυπηρέτησης. Χάρη σε αυτά, μπορείτε να παρακολουθείτε τη δραστηριότητα στη γνωσιακή βάση, να αναλύετε κοινότητες, να βλέπετε όρους αναζήτησης τις τελευταίες 30 ημέρες. Επιπλέον, έχετε πρόσβαση στον αριθμό των νέων άρθρων, ερωτήσεων, ψήφων, συνδρομών και σχολίων.
Αφού διαβάσετε για τα αναλυτικά στοιχεία του κέντρου εξυπηρέτησης, μπορείτε να εξερευνήσετε την ενότητα "τι είναι μια επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων" για να κατανοήσετε καλύτερα τις μετρήσεις καρτελών και ζωντανής συνομιλίας. Η συγκεκριμένη σελίδα προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή για να δείτε πώς μπορείτε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας. Επίσης, μπορείτε να διαβάσετε για την επί τόπου έναντι απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών και να ανακαλύψετε τα οφέλη της επιτόπιας εξυπηρέτησης. Αυτή η πληροφορία θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε πότε να χρησιμοποιήσετε επιτόπιες ομάδες εξυπηρέτησης πελατών. Τέλος, η σελίδα για την αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών εξηγεί πώς να αυτοματοποιήσετε διαδικασίες με αυτοματοποιημένα μηνύματα και πρότυπα email. Αυτές οι πληροφορίες θα ενισχύσουν την κατανόηση σας για την αυτοματοποίηση της υποστήριξης πελατών.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.