Τι είναι οι αναφορές;
Οι αναφορές, που ονομάζονται επίσης αναλυτικά στοιχεία, σας δίνουν γενικές πληροφορίες για το τι και σε τι όγκο συμβαίνει στον λογαριασμό σας. Το LiveAgent προσφέρει εκτενείς αναφορές, όπως επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων, αναφορές απόδοσης, μετρήσεις αντιπροσώπων, αναφορές τμήματος, αρχείο λεπτομερειών κλήσεων, αναφορές ετικετών, αναφορές χρόνου, ημερολόγιο δραστηριότητας ή αρχείο καταγραφής ελέγχου, όλα με δυνατότητα εξαγωγής σε αρχεία CSV.
Μία από τις πιο χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς στο LiveAgent είναι οι αναφορές αντιπροσώπων, οι οποίες παρέχουν μοναδικές πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι αντιπρόσωποι σας περνούν τον χρόνο εργασίας τους. Αυτές οι αναφορές αντιπροσώπων περιλαμβάνουν γραφήματα και πολλές επιλογές εμφάνισης, όπως ετικέτες, μέσο χρόνο ανοίγματος απάντησης, εισερχόμενα μηνύματα, αναπάντητες συνομιλίες, και άλλα.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις Αναφορές LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Πώς ορίζετε τις αναφορές;
Οι αναφορές αποτελούν συλλογές δεδομένων που σας δίνουν μια γενική εικόνα του τι συμβαίνει στο λογαριασμό του συστήματος λογισμικού υποστήριξης πελατών σας. Σας επιτρέπουν να εκτιμήσετε εάν η υπηρεσία βρίσκεται στο κατάλληλο επίπεδο ή εάν υπάρχει ανάγκη για βελτιώσεις.
Πώς να δημιουργήσετε αναφορές στο LiveAgent;
Το LiveAgent προσφέρει εκτενείς αναφορές για τις οποίες μπορείτε να υποβάλετε ερώτημα στην ενότητα Αναφορές. Εάν χρειάζεται να δημιουργήσετε ένα έγγραφο, μπορείτε να το κατεβάσετε με επέκταση CSV.
Τι είδους αναφορές προσφέρει το LiveAgent;
Το LiveAgent προσφέρει αναλυτικές αναφορές, συμπεριλαμβανομένων επισκοπήσεων ανάλυσης, αναφοράς απόδοσης, αναφοράς εκπροσώπου, αναφοράς τμήματος, αναφοράς απόδοσης ανά ετικέτα, αναφοράς απόδοσης σε χρόνο, αναφοράς απόδοσης ανά κανάλι και ημερολογίου ελέγχου, κατανεμημένων ανά διαφορετικές χρονικές περιόδους (από μεμονωμένο χρήστη έως ολόκληρο- έτος)
Αφού διαβάσετε για τις αναφορές, μπορείτε να εξερευνήσετε το άρθρο "Τι είναι μια Αναφορά Αντιπροσώπων;" για να κατανοήσετε πώς μπορείτε να χρησιμοποιείτε δεδομένα αντιπροσώπων. Αν ενδιαφέρεστε για τις διαφορές μεταξύ επιτόπιας και απομακρυσμένης εξυπηρέτησης, το άρθρο "Επί τόπου έναντι απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών" προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για το πότε και πώς να χρησιμοποιήσετε τις ομάδες υποστήριξης.
Επιπλέον, μάθετε τις καλύτερες πρακτικές για τη δημιουργία ισχυρών δράσεων με το άρθρο "Παρότρυνση για δράση" που εξηγεί πώς να κάνετε τις παροτρύνσεις σας πιο αποτελεσματικές. Για πιο άμεση υποστήριξη, ανακαλύψτε τις δυνατότητες της "Άμεσης συνομιλίας" και πώς μπορεί να ενισχύσει την εμπειρία των πελατών σας.
Τέλος, δείτε γιατί το LiveAgent αναγνωρίζεται ως το κορυφαίο οικονομικό λογισμικό γραφείου βοήθειας από το GetApp, προσφέροντας προσιτή τιμή και ολοκληρωμένα χαρακτηριστικά. Αν σας ενδιαφέρουν οι ενσωματώσεις, το άρθρο για το Mixvoip περιγράφει πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για καλύτερη συνδεσιμότητα και υποστήριξη.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.